Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

*Yvon

Hallohoo  ;D

Hoe gaat het met de love-birds?

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

carco

Welke lovebirds? Boven?? Die scharrelen tegenwoordig nogal eens over de grond rond achter elkaar aan: geen idee waarom ze dit doen ??? Is Derrick een nestje aan het zoeken en Damali volgt maar gewoon of zo?? Beneden zijn Harry en Charlie nog steeds zoekende naar gaatjes, maar hèt doen ze al een aantal dagen niet meer, dus misschien ''waait'' het wel over?
Spongebob gaat er juist steeds meer een gewoonte van maken om kippetje te zitten voor Noo-Noo, maar als Beau in de buurt komt krijgt ie een pik. Zou ze denken dat het een man is??
Ik ben weer met wc-sessies begonnen ;D Zo stom:Noo-Noo is altijd erg druk en angstig, maar zodra ze daar is (ook niet in de gang waar ze iets meer ruimte heeft) kan ik dus echt alles met haar doen , geniet ze van het kroelen met haar oogjes dicht en pikt ze totaal niet. Ik snap dus echt niet waarom ze in de kamer zó ontzettend bang is: heel vreemd.
Boven neem ik Damali en Derrick ook apart in het washok en dat gaat super: Damali is heel erg rustig, alleen gisteren was Derrick haar steeds aan het roepen en dan wilt ze terug :-\
Maar het gaat dus goed met ze en vooral Derrick is zó lief die kruipt bijna in je als je aan het kroelen bent, maar ook Damali is daar niet vies van.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




imv

Citaat van: carco op  5 september 2006, 15:58:35
maar als Beau in de buurt komt krijgt ie een pik.


:o :o :o  Hoe doet'ie dat??


Hahah.. ik lig hier in mijn eentje hélemaal in een deuk

Hahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! ;D ;D

carco

 :o :o :P :P

Nou hoor , wat ben jij ontzettend alert zeg!
Klik op het plaatje voor onze site!





*Yvon

Hoi hoi

Dat wordt dus oppassen met hoe je iets zegt.  ;D
Misschien spelen Damali en Derrick gewoon tikkertje.
En Derrick kruipt in je? Dan ist maar goed dat je niet zo van die grote oorgaten hebt.(geloof ik)  ;) ;D
Noo-noo kan misschien gewoon niet tegen drukte,en wil ze gewoon lekker alleen met jou zijn om van een kroelpartijtje te kenne genieten.
Maar alles gaat goed dus.  :D

groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

carco

Hoi

Oké als ik dit geluid dus hoor tegenwoordig weet ik inmiddels dat het Spongebob is die kippetje zit voor Noo-Noo en dat doe je dus zo:



Ik zag vandaag zelfs dat Noo-Noo er ook maar zo bij ging zitten ??? En Spongebob blijft proberen haar op te laten stappen ::)
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




ManjaV

Hey Caroline,

Leuk weer een update te lezen over je valkjes ;D

Dat scharrelen op de grond doen ze hier ook :D Op de bodem van de voliere achter elkaar aan :D ;D
En als ze buiten op de grond aan het lopen zijn, is het vaak in een rijtje achter elkaar aan, Mikki voorop en Sunny er achter aan met de vleugeltjes wijd. Dreamy volgt altijd en Daisy scharrelt wat verward rond. Wat ik wel merk is dat ze het leuk vinden op de grond te lopen, misschien dat Derrick en Damali daarom ook zo aan het scharrelen zijn. En ik denk dat het Damali niks uitmaakt waar ze loopt, als ze maar achter Derrick aan kan, denk je niet? ;D ;D

Wel lief dat Noo-Noo zo lief met je kroelt!  :-*

En grappig dat filmpje ;) :D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Caroline

Hihihi, leuk filmpje, trouwens een heel ander kippetjes-geluid als mijn Chica maakt.

Maar die is dan ook hetro.  ;D ;D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

caro

Leuk filmpje.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

carco

8 september 2006, 12:48:24 #1870 Last Edit: 8 september 2006, 13:05:39 by carco
Hoi

Vannacht was het paniek boven :-\
We lagen lekker te slapen toen Derrick en Damali ineens als een gek door de kooi begonnen te fladderen en niet meer rustig te krijgen waren. Ik heb ze er allebei uitgehaald en proberen te bedaren, maar dit duurde wel erg lang. Waar ze zo van geschrokken zijn: ik heb werkelijk geen idee: er was niets te zien of te horen(of 1 van ons moet flink gesnurkt hebben of bewogen ??? :P ::) )
Gelukkig hebben ze er niets van over gehouden en deden ze vanmorgen net of er niets gebeurd was.
Ik geloof trouwens nooit dat Derrick kan wachten tot Damali oud genoeg is, hij zat vanmorgen weer flink aan haar kuif te poetsen, maar wilde gelijk op haar hoofd stappen ::) :o, maar nam toch het deurtje van de kooi maar weer.
Wel een goed teken natuurlijk, want ze willen dus wel gekoppeld worden.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




imv

Zo, dat was goed schrikken vannacht.
Heeft Derrick Damali niet stiekum willen besluipen??  ::) :P 8)
En zij schrok zich natuurlijk het habadeboebie  :o
.. 't is maar een ideetje ???

Wel erg leuk dat ze elkaar zien zitten.

groetjes,
Irene

carco

Zo hé jij kent moeilijke woorden :o ;D
Ja goed hè: je weet het over evt. jonkies. Volgens mij komt er dan een broedblok in de slaapkamer: slapen we helemaal goed ::) Nou ja dan zetten we maar een bed in het kantoor of zo :P
Klik op het plaatje voor onze site!




imv

 ;D ;D.. slaap je ook een keer in het donker  ;D ;D

Enneh.. het eerste jong is gereserveerd, hoor!  ;)

*Yvon

Hoi hoi

Ze zullen nu toch wel aan het gesnurk gewend zijn?
Misschien stak er ineens een hand boven de dekens ?  ;D
Misschien toch maar weer een nachtlampje aandoen. ;)
Ik hoop ook dat ze een koppel gaan vormen,ben heel nieuwsgierig wat er dan uit de eitjes gaan kruipen.(jaja valkjes  ;D ) en hoe ze er dan uit gaan zien.

groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >