Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

ManjaV

Hoi Caroline,

Wat grappig dat ze zo dol zijn op kaas :D ;D
Het is inderdaad zo je moet ze ergens mee zien te lokken om ze de kooi in te krijgen  ::) Mikki lok ik altijd met het roze spiegeltje ;D
Gelukkig dat het beter met Hedwig gaat!

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

valkchico

Hallo Caroline,

Ik heb nog even met je zoon en man staan praten op de maasvlakte zondag nu weet ik waarom jij niet mee mag ;D ;D ;D.

Zit de nagel ernog aan? af en toe zijn ze niet te volgen met wondjes .

gr Esther

carco

Citaat van: valkchico op 29 augustus 2006, 18:13:10
Hallo Caroline,

Ik heb nog even met je zoon en man staan praten op de maasvlakte zondag nu weet ik waarom jij niet mee mag ;D ;D ;D.

Oh vertel?? Ik wordt nu wel héél erg nieuwsgierig :P ???

Zit de nagel ernog aan? af en toe zijn ze niet te volgen met wondjes .

Gelukkig wel ja!!

Groetjes: Caroline.

gr Esther
Klik op het plaatje voor onze site!




carco

Hoi


Zo we kunnen weer normaal op de site komen geloof ik: da's afzien zeg!!

Ik denk dat ik Harry en Charlie maar weer een blok moet gaan geven. Het vorige nestje was in februari dus ik denk dat het wel weer kan.
Ze zijn niet te houden!! Ze zoeken overal gaatjes en maken de rest van de valken heel erg onrustig, èn ze doen het zo'n (heleboel) keer op een dag.
Eerst maar even met Feld contact opnemen of er een mestonderozek nodig is ivm met de vorige keren.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




*Yvon

Hoi hoi

Nou maar hopen dat het kan dan.
Zou wel leuk zijn.
En beter voor de sfeer in de voliere.

groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

carco

De sfeer is wel goed hoor, maar ik geloof dat er 2 zijn die mee willen helpen met het nestje en ijverig mee zoeken en piepen. Is voor mij minder dan ::) :P
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

Jeetje wordt weer spannend dus, met harry en Charly.

Succes!!!

Ik zie je vrijdag.  ;)

Mail je morgen eventjes terug.  :D

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

caro

Hoi Carco,

Wat grappig dat de valkjes een moord doen voor kaas. Sammy van mij heeft dat met kaakjes en paprika chips.
En dan is ze niet te houden.


Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

imv

Hoi hoi,
Geen notificaties  >:(
Heb je Feld al gebeld?
Hier doet Eddie een moord voor kaas... vandaar dat ik hem dat alleen geef als hij al IN de kooi zit  ;D

Groetjes,
Irene

carco

Hoi

Ik heb nog geen tijd gehad om te bellen, ik heb te veel gechat en moest toen ineens hard aan het werk  :P ::)

Maar ik geloof wel dat het echt tijd wordt voor een blok want ze worden nu toch wel onrustig allemaal. Spongbob hielp heel de dag mee gaatjes zoeken, zodat ze zelf ook eitjes kan deponeren geloof ik. Die is ook wel in the mood (met Noo-Noo) ben alleen bang dat dat niet gaat lukken ::)
Beua floot het hoogste lied voor ze waardoor boven ook alles erg onrustig was omdat ze een graantje mee konden pikken.
En Hedwig?? Die is zo onverstoorbaar als wat en blijft de rurst zelve .

Vandaag weer een gang-sessie gehouden met Noo-Noo: het duurde wel erg lang voor ze opstapte en we eindelijk konden beginnen:toen was ze al flink moe, maar dan geeft ze zich toch over en laat zich zelfs met haar ogen dicht kroelen. Dus waarom ze zo schuw blijft is me daarom eigenlijk een raadsel. En als ik ze dan samen met Spongebob zie kroelen krijg ik bijna medelijden dat niet 1 van de 2 een man is.

De kaas hielp me vanavond weer uit de brand voor Spongebob, en voor Hedwig was een zonnepit al voldoende.


De poot van Hedwig lijkt me trouwens al een stuk beter te worden, het is tenminste niet meer rood.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




valkchico

Hallo Caroline,

uuhh blok je bedoelt die bij mij in de schuur staat?? Ik zal hem komen brengen mss vrijdag??

Gr Esther

En ik heb niets bijzonders besproken hoor op de maasvlakte wel dat jij je er verveeld. Nu weet ik niet of wij zondag daar heen gaan of naar Alphen? Ik laat het je zaterdag avond weten en zoals Hans heeft gezien zijn wij van alle luxe voorzien met de sleurhut.

carco

Citaat van: valkchico op 30 augustus 2006, 22:03:39
Hallo Caroline,

uuhh blok je bedoelt die bij mij in de schuur staat?? Ik zal hem komen brengen mss vrijdag??

Gr Esther



Staat ie nog bij jou in de schuur :o :o Ik heb niets gemist.
Ik wilde de kooi van Irene met blok neerzetten en dat grote gevaarte eigenlijk wegdoen. Ik heb wel mooie broedkooien zien staan op internet die je kan bestellen, maar ik weet niet of ze er op kunnen wachten ::) :-\


Ik geloof dat Hans het weekend niet wilde gaan, omdat hij het sneu voor mij vindt, nou ik vind het wel lekker rustig hoor :P

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




carco

Hoi

Ik krijg jonge vogelkooitjes ;D ;D
Ik was boven en ik keek zoals gewoonlijk wat Derrick en Damali aan het uitspoken waren. Zie ik (zoals ook wel vaker) Derrick in de opening van de kooi zitten en Damali hangt er onder aan. In eerste instantie leek Derrick haar weg te pikken, maar pulkte toen zachtjes aan haar kuifje was zo'n lief gezicht :-* Toen ik wat langer keek zag ik pas wat hij echt aan het doen was :o :o Hij was zich op het deurtje van de kooi aan het bevredigen :o Terwijl proberend om Damali te kroelen!! Ze snappen het echt wel (dus niet geloof ik :P ) Ik heb tè lang staan te genieten en te lachen, want toen ik terug kwam met mijn camera was er natuurlijk niets meer aan de hand.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




ManjaV

Hey Caroline,

Haha, ik zie het voor me, die twee ;D
Maar wel heel erg leuk, want Derrick kroelde Damali, dat wordt echt een superleuk koppeltje! Jammer dat het niet meer is gelukt om het op de camera vast te leggen, maar ja, zo gaat dat altijd ;D  ::)

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki