20 september 2025, 23:01:32

Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

Caroline

Wow, die Chico.  :o Mijn vroegere valk deed het ook, op zijn belletje wat onder de spiegel hing, toen heb ik de spiegel  met belletje aan de buitenkant gehangen en was het opgelost. Maar de hele dag ..... nee zo vaak deed hij het niet.  ;D ;D

Ik denk ook niet dat Derrick zich zelf zou uithongeren, alhoewel ze niet kunnen denken, Diégah vreet zichzelf ook vol, wat uit eindelijk haar dood zou betekenen, je weet het natuurlijk nooit, Binky vrat zich ook dood aan de broccoli.

Maar je houd hem goed in de gaten, dus zal het wel los lopen. Persoonlijk zou ik hem ietsje meer wegen, ze kunnen namelijk door een hele middag niet de eten al 6 gram afvallen, dus moet je na gaan in een paar dagen.

Heel veel sterkte ermee, ik hoop dat het kwartje snel bij hem valt.  :)

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Esther*

Hoi,

Wat vervelend dat hij zo schreeuwt.
Zou hij zich misschien prettiger voelen in een buitenvoliere?

Of met een harem popjes? ;)

Ik hoop voor jou dat het een tijdelijke periode is.

gr Esther

carco

In een buitenvolière :o :o
Nee joh Esther: Derrick is zo tam als wat, maar hij kent ons huis te goed en wilt gewoon naar beneden naar zijn maatjes, vandaar mijn twijfel om hem dan toch maar tijdelijk bij Irene te zetten.
We wachten maar weer ''vrolijk'' af. In ieder geval nog even een weekje om te kijken of het schreeuwen en vooral het niet eten zo blijft.
Of misschien de weekenden als de valken er niet uit zijn ze in een andere hoek van de kamer zetten zodat hij weer kan bijtanken met eten, maar ik ben bang dat hij dan helemaal niet terug naar boven wilt. Dus beter even zo laten: het zal toch wel een keer wennen? Stijfkop!!

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

imv

Hoi hoi,
Derrick en Damali mogen best nog een tijdje hier staan, hoor! Als je denkt dat dat de oplossing zal zijn vind ik het prima

Ik zie je vanavond.
Groetjes,
Irene

carco

Hoi

Het was vandaag ècht weer om in de stad te lopen ( maar niet heus dus). We zijn dus ook niet zo lang geweest en hebben nog steeds niet alles want bij V&D was ook niet veel meer op de schoolcampus.

Zo de ene logé is weg en de volgende is alweer gearriveerd, dit keer een goudhamster van een vriendinnetje van Simone.
En als er dan ook nog eens een ander vriendinnetje is resulteert dit tot de volgende foto's ( door Simone zelf gemaakt)

Men neme hamsterhekjes en buig die zodat de hamsters elkaar wel kunnen zine, maar niet bij elkaar kunnen komen en je zet het speeltuintje van de cathi's ertussen en zet dan de beestenboel bij elkaar. Hartstikke gezellig ;D

Volgens Jeroen is het met de herrie meegevallen vandaag boven , en ik kon het vanmiddag toch niet laten en heb Derrick weer gewogen: 85 gram! Gelukkig!

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Nou Simone kan mooie fotoos maken hoor ! :)

En Derrick eet dus gewoon goed?
Dat zou toch wel mooi zijn...

groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Monky

Hi Caroline,

Wat een leuke foto heeft Simone gemaakt.
Die "speeltuin" is ook ontzettend leuk.
Leuk om fotootjes van je cathi's te zien  :)

Alles goed op valkenfront?  :D

Groetjes,
Monky

carco

Hoi

Het was vandaag gewoon eng stil boven :) Ik ben dus ook aardig wat keren wezen kijken: alles ging natuurlijk gewoon goed en ik zag Derrick en Damali regelmatig in de kooi zitten om te eten.
Vanavond woog Derrick weer 85 gram, maar als ie zo blijft bunkeren als ik hem vanavond zag doen is hij vast snel  terug op zijn normale gewicht. En Damali at uit de andere etensbakken :D Nu nog hopen dat het zo blijft gaan en ze een echt koppeltje gaan vormen en dan ben ik helemaal happy ;D
Ik heb nog een leuke foto die Simone heeft gemaakt, die vast een fototoestel heeft gekocht van haar verjaardagsgeld, dat ze nog moet krijgen omdat ze de 22e pas jarig is.(oftewel dat wordt dokken volgende week aan ons :P )

Caroline

Fijn dat het beter gaat!!

Leuke foto Simone!!  :D

Vooral heel veel foto's maken en plaatsen, vinden wij heel erg leuk!!  ;D ;D ;D

Groetjes van Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Ja,Simone zet je moeder maar lekker aan het werk.
Maak maar een hoop fotoos van je cathi's en hammie,en begin ook een leuk dagboekje,net als Dilana.  ;) ;D
Vinden we allemaal heeeeeeeeel erg leuk. ;D ;D ;D

Meestal wint de aanhouder Carolien.  ;)

groetjes Yvon

Ons dagboekje is 
< hier >

imv

Hoi hoi,
Goed nieuws, zeg!  ;D
Enneh.. superleuke foto, Simone!
Ik zie jullie iig zondag!

Groetjes,
Irene

carco

Hoi

Wat kan ik toch genieten als de valken met elkaar kroelen, en nu boven ,al gebeurt er nog helemaal niets: ik kan er uren naar kijken :-*
Damali blijft zich opdringen aan Derrick en ik zie haar geregeld haar koppie buigen om gekroeld te worden, maar Derrick snapt er geloof ik geen hout van :P Die wordt alleen maar gekroeld door mij, ja weet hij veel wat ie dan moet doen??
Ze bljven wel stijf naast elkaar zitten, en heel vaak vind ik ze nu zo samen in de opening van de kooi.

lief hè en hoe Derrick dan met zo'n schuin koppie naar me kijkt :-*

Ook heb ik nog een sjansfilmpje weten te maken, maar de vraag is naar wie doet hij het nu eigenlijk? Naar mij of stiekum toch naar Damali die onverstoorbaar door eet?
Derrick woog vanavond 87 gram!

*Yvon

Hoi hoi

Ik ben wel een beetje jaloers op jouw kroeldoosjes hoor.
Zeker nu ik het allemaal int eggie gezien heb.
Je hebt er gewoon echte schatjes tussen zitten.
Nou als ik zo naar het filmpje kijk,is het denk ik toch niet naar Damali  ;D
En misschien weet hij het wel hoe hij kroelen moet,alleen wil hij het gewoon nog niet bij haar.  ???

Groetjes Yvon

Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline

Hoi hoi,

Ik had de foto al gezien  ;) maar hij blijft superliefffff!!  :-*

Hier hebben Chica en Eros ook nooit gekroeld maar ineens, ........ pats!! .... ze gooide allebei hun koppie naar beneden om gekroeld te worden, per ongeluk raakte ze elkaar en wreven een beetje tegen elkaar ...... resultaat ze zitten nu na de eerste echte kroelbeurt de hele dag samen te kroelen.  :D :D :D

Wat ik wil zeggen, .... er is dus nog wel hoop!!!!

En geniet nog maar eventjes van de vakantie, het drukke leventje is nog niet zo makkelijk om weer in te komen, pfffffffffh!!  ;)

Groetjes!!

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.