Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

Caroline

 ;D ;D ;D

En misschien ook over zijn muziekkeuze.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

imv

Hoi,
Jeetje.. ik heb je gisteren gezien en heb er niet eens aan gedacht dat je de begrafenis had gehad.. sorry  :'(

Wat een trieste dag, joh!

Ennehh.. ik geef geen vogels meer aan je ouders, hoor  :-[ De een maakt herrie voor 10, en de andere is een kattekop..
Kan ik je ergens mee helpen?  ::)

Groetjes,
Irene

caro

Hoi Caroline,

Ik lees nu pas het verhaal. Wat een triest gebeuren. Ik wil je en de familie van het jongentje heel veel sterkte toewensen.
Ik krijg er gewoon kippevel van dat is de grootste nachtmerrie van ouders om je kind weg te moeten brengen. :'(


Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

carco

Citaat van: imv op 30 juni 2006, 08:14:59
Hoi,
Jeetje.. ik heb je gisteren gezien en heb er niet eens aan gedacht dat je de begrafenis had gehad.. sorry  :'(

Wat een trieste dag, joh!

Ennehh.. ik geef geen vogels meer aan je ouders, hoor  :-[ De een maakt herrie voor 10, en de andere is een kattekop..
Kan ik je ergens mee helpen?  ::)

Groetjes,
Irene


Maakt niet uit joh, jij moest ook weg om te werken.
En helpen.. misschien oordopjes of zo :P
Nee hoor ze zijn echt niet wild maar gewoon geen kroelers en Pollie is vrij druk. Maar nu Twinky eruit is gaat het alwel beter volgens mij. Maar je weet het het is een moeilijke beslising voor ze om te maken.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




valkchico

hallo Caroline,

en en en ?/?/?/?/? is het allemaal gelukt??? hoe is de aanwinst???

gr Esther
Morgen niet crossen veelste warm lekker in het badje hangen ;D

Caroline

Hoi Esther,

Ik had al een foto gezien.  :D

In het dagboekje van Marlies.   ;)

Veel plezier morgen in het badje.  :P

Groetjes!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

Jij ziet ook alles :P ;D
Beetje druk gehad vandaag en vanavond de buren op visite gehad.En dit is niet te geloven, zij die zo bang is voor de valken deed zelf haar hand door de tralies om ze te kroelen en heeft Hedwig gekroeld die haar koppie wel naar beneden deed. Toen ik naar binnen liep om te kijken of Kalinda iets wilde eten wilde ze haar vast houden en vond haar zo leuk en lief :o :o Weet je wat ze zei? '' Straks wil ik ook nog een vogel :o "Ik viel bijna flauw het is niet te geloven zo'n omslag ineens!! Maar wel heel erg leuk.
Morgen schrijf ik hoe alles gegaan is, maar dan ga ik eerst naar Cars en moet ik me nog bezig houden met traktaties waarvan ik nu al blaren van op mijn handen heb van het knippen :P
En nog meer foto's natuurlijk!!
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

Hoi

Gisteren rond kwart voor 11 Lot op het staion op gepikt , waar ik een heel leuk bosje bloemen van kreeg(nogmaals bedankt) en toen naar Halsteren gereden voor onze beide cathi's.
Lot heeft degene genomen die Marlies eerder in mijn dagboek had geplaatst.
Thuis gekomen toch Nerissa en Kalinda gelijk in één kooi gedaan na ze eerst even kennis te hebben laten maken.
Het leek goed te gaan en aangezien Simone naar een feestje moest heb ik de kooi bij de rest lekker buiten gezet zodat ik ze goed in de gaten kon houden. Op een gegeven moment liep Nerissa steeds meer naar Kalinda toe: het was net of ze aan het dansen was zo'n koddig gezicht en ging er toen vlak naast zitten.
Ik had nog niet gezien dat ze had gegeten met de avond dus geprobeerd wat pap te geven met een spuitje: nou echt niet dus ::) Nou ja dacht ik dan morgen (dus vandaag) maar eens met een lepeltje proberen.
Vanmorgen dus gedaan en dat vond ze wel erg lekker.
Vanmiddag zag ik haar aan het trosgierst zitten en aan de zaadjes op de grond dus ze kan wèl pellen.
Helaas riep Simone me toen ze op bed lag omdat Nerissa een beetje aan het knokken was en steeds Kalinda van de stok afduwde tot ze op de grond viel. Het leek wel of ze het expres deed omdat ze moest eten wat ze gelijk deed toen ze op de grond zat. Ze was vanavond niet afgevallen dus heeft ze niets gehad.
Ze zitten gelukkig nu weer op dezelfde stok allebei aan één kan van de kooi.Dus ik hoop dat het eenmalig was :-\
Zeis nog wel bang als je met de hand in de kooi komt, maar dat was Nerissa ook in het begin en die kan je nu gewoon aaien met het deurtje open, dus dat zal bij Kalinda ook wel gaan lukken denk ik.
Vandaag heb ik de vogels lekker binnen laten staan want ik had zo'n donkerbruin vermoeden dat ik ze er geen lol mee deed ze nu met dit weer buiten te zetten.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




carco

Hoi

Ik was gisteren de foto's vergeten dus nu maar even dan.






Vanmorgen weer even bij Kirsten wezen kwijlen van een bepaald jong en ik vond het zó moeilijk! Doe ik het wel of doe ik het niet :-\

Vanavond heeft Simone afscheid op de basisschool en voeren ze de musical op die ik al bijna uit mijn hoofd ken :P.
Wel gezellig en alweer een schoolverlater.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

Doet ze het of doet ze het niet??  ??? ::) :-\ ;) ;D ;D ;D

Wel gemeen voor jezelf hoor, steeds gaan kijken.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

♪ Marlies


carco

Wat heb ik gedaan?
Ik weet van niets ??? ;D
Erg ben ik hè? Ja ik moet met Esther mee en dan zie je dit dus:



Ja zeg nu zelf daar heb je toch een lekbakje voor nodig :P
Enne Irene heeft met me meegedaan hoor ;)
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




valkchico

Hahha wat je MOET met Esther mee?????
dat vind jij helemaal niet erg joh!!!!!

en het is een plaatje echt ik zou het wel weten ;D 8).

gr Esther


o ja je titel is verouderd

carco

 ;D ;D :P :-[ :-X
zo goed?
Mijn handtekening ook alweer en die van jou trouwens ook :P
Klik op het plaatje voor onze site!