Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

Caroline

Jeetje Caroline!!

Dat is ook wat met de tweeling!! Ik krijg er kippevel van.  :'(

Wat gaan ze nou verder met hem doen, zijn er nog meer onderzoeken die ze nu gaan doen om te kijken in hoe verre zijn hersentjes zijn beschadigd??

Verschrikkelijk!!

Heel veel sterkte voor de kleine en zijn (groot)ouders.

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Monky

Jeetje, een triest en een leuk bericht.
Heel veel sterkte voor de tweeling en hun familie.

Wat leuk dat Anani is gaan vliegen!!! Echt gaaf.
Jammer inderdaad dat hij wat geplukt is, maar ja, je doet er op dat moment zo weinig aan. Maar het blijft een schitterend valkje. Ik ben helemaal gek op die kuif  :-* :-* :-* Echt heerlijk  ;D

Groetjes,
Monky

carco

Hoi

Ze zouden vandaag bij de andere helft vande tweeling ook een scan doen. Ze verwachten niet dat daar iets uit komt, maar ook om het verschil goed te laten zien.
En verder.. weet ik het niet ze zitten nu in een groot verwerkingsproces de kleine is wel thuis in ieder geval.

Het lijkt er op dat Charlie ook plukt ??? Of zou het dè plukker zijn en niet Harry  ??? Vreemd want buiten de kooi hebben we het Harry zien doen, maar Charlie lijkt bijna in Anani te kruipen en volgens mij plukt ze dan toch veren mee ??? Dit zou die paar plekken onder de vleugels verklaren dat de ene de kop gedaan heeft en de andere de onderkant van de vleugels. Ik hoop nu wel dat ze er mee ophouden. Anani kan wel weglopen in ieder geval nu ze uit het blok is.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




imv

Hoi Caroline,
Jee, wat een verhaal van de tweeling! Vreselijk!

En Anani..  ;D :-* Ziet er wel heeel sexy uit, hoor!
Bij ons fluit Coen ook sinds vandaag. Echte stoere mannen, die 2  ;D 8)

groetjes,
Irene

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

imv

Speedy = Coen  8)
Britt mag Speedy houden en heeft hem omgedoopt  ;D

valkchico

Hallo CAroline,

Alles vandaag goed met Anani? of loopt ievandaag helemaal in z'n blote billen 8).
Hahha de poep is al weer schoongewassen. Dat heb ik hier ook hoor :)
heeft ie nog geprobeerd te eten?
En zijn ze blijven voeren?
Pff wat een vragen ;D.

gr esther

bobbie

28 maart 2006, 17:17:04 #1372 Last Edit: 28 maart 2006, 18:18:23 by bobbie
Hoi Caroline,

Verschrikkelijk, de kleine van de tweeling. Is het een 1-eiïge tweeling?

Ik wist niet dat je hersenen verdwenen door zuurstofgebrek of hersenbloedingen ??? Wat klets ik nou, de dokters weten het beter. :-\
Hoe dan ook, het is verschrikkelijk. Ik hoop dat bij de andere kleine alles goed oogt op de scan.
Veel sterkte voor allemaal.

En wat gaat Anani snel ineens he. Vliegen, wow  :D.

Hier is alleen Sisi per ongeluk (volgens mij) uit het broedhok gekomen, want die zat op de bodem van de kooi.
Smokey zit vaak op de uitkijk voor het invllieggat sinds vandaag. Wel een leuk gezicht.

Ik kom snel weer lezen. Hopelijk stopt het plukken.

Groetjes, Nel :)

marilyn

hoikes caroline

hé wat naar zeg dat nieuws van de tweeling  :-\ ik kan me wel voorstellen dat gans de familie het moeilijk heeft nu  :'( ik vind het echt vreselijk en wens de familie veel sterkte toe .

groetjes marilyn

joycie

haaaajj leuke vogel hoor k, hb baby vamiddag gezien en op muh sgouder gehad alleen jmmr dah tie kaal s gegeetuh maarja verder alles goew mt mij wel
KUSSIES JOYCE

PS: egt leuk dah anani kan vlieguh ;)

valkchico

Hallo Caroline,

ben zo in de wolken dat ik helemaal vergeet te reageren op de tweeling :-[.
Wat verschrikkelijk zeg !!
Ik hoop van harte dat de familie het kan verwerkrn.

gr Esther

carco

Hoi

Sorry morgen werk ik alles bij, het is al een beetje laat geloof ik :-\
Wel een foto en een filmpje zo in het dagboek van Esther.

Groetjes: CAroline.

Klik op het plaatje voor onze site!




Roosje

Citaat van: joycie op 28 maart 2006, 17:27:41
haaaajj leuke vogel hoor k, hb baby vamiddag gezien en op muh sgouder gehad alleen jmmr dah tie kaal s gegeetuh maarja verder alles goew mt mij wel
KUSSIES JOYCE

PS: egt leuk dah anani kan vlieguh ;)


Jeetjuh k moet juh tekst wel een btj ontcijferuh howr. Ma k ben wel jaloers dat jij duh baby hb gezien! ;D Goewd he dat ie al heeft gevloguh!

Zoals je weet heb ik op slecht nieuws nooit veel te zeggen. Dus ook over de tweeling niets anders dan :-\ :(


carco

29 maart 2006, 09:24:53 #1378 Last Edit: 29 maart 2006, 20:46:38 by carco
Citaat van: Roosje op 29 maart 2006, 00:44:33
Citaat van: joycie op 28 maart 2006, 17:27:41
haaaajj leuke vogel hoor k, hb baby vamiddag gezien en op muh sgouder gehad alleen jmmr dah tie kaal s gegeetuh maarja verder alles goew mt mij wel
KUSSIES JOYCE

PS: egt leuk dah anani kan vlieguh ;)


Jeetjuh k moet juh tekst wel een btj ontcijferuh howr. Ma k ben wel jaloers dat jij duh baby hb gezien! ;D Goewd he dat ie al heeft gevloguh!

Zoals je weet heb ik op slecht nieuws nooit veel te zeggen. Dus ook over de tweeling niets anders dan :-\ :(




ERg hè: ik kan die chat taal ook niet ontcijferen hoor, dat heb je als je dochter en haar vriendin hier ook komen vertoeven.
Joyce praat eens normaal nederlands aub :P ;D

Maar nu dan ''even'' over gisteren.

Eerst de tweeling dan maar. De andere helft ( het is inderdaad een een-eiige tweeling) heeft ook de scan gehad en daar is gelukkig niets bij gevonden. Van de oudste denken ze dat het een kasplantje blijft die niets zou kunnen: dus niet praten, lopen enz. Als hij zo blijft drinken als nu: hij spuugt alles gelijk weer uit vòòr het in zijn maagje komt moet hij aan de sondevoeding.
En of het nu door zuurstofgebrek is of zo dat denken wij zelf dat is door de artsen niet bevestigd.

Nu de valken: ik werd gisteren een beetje knetter van Harry en Charlie: de stok zit natuurlijk nog voor het gat van de broedkooi want die zit vast en het gat ook, alleen daar zat iets voor. Nu willen ze gewoon steeds erin en snappen niet echt dat dat niet kan. Ik heb nagedacht en ook omdat deze broedkooi eigenlijk voor pruimkoppen is en ik al het idee had dat het blok vrij hoog was.( Wat ook wel klopte omdat Anani zelfs al vloog toen hij op de grond uit het blok was,) heb ik ze nu uit deze kooi gehaald en in een gewone kooi gezet, met de hoop dat ze nu snappen dat ze niet meer kunnnen en mogen(want ze blijven gewoon doorgaan met treden). Anani heeft het in ieder geval goed gedaan , dat blijkt wel nu hij al op stok zit, alleen Harry en Charlie is nog even afwachten. Ik heb ook een paar keer gepapt omdat ze het zelf niet deden. Het lijkt wel of ze alleen nog maar in de avond voeren, want toen deden ze het wel. Charlie gaat vaak zat naar Anani toe, maar dat is alleen om de veren er uit te trekken geloof ik. Ze gaat onder de vleugels verder zodat dit lekker niet opvalt. Nu heeft Anani ook nog niets gehad dus ik ga straks maar wèèr pappen :-\

Nog een paar foto's van gisteren:





Zal ik wel, of zal ik niet?





Lekker slapen met de kop in de veren.



Die lage stok was toch niets hoor, dus hebben we vannacht maar zo geslapen.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

Ach jeetje, wat verschrikkelijk van de tweeling.

Heel veel sterkte!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.