Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

carco

 ;D ;D
Ik hoop dat ik over een paar daagjes kan zeggen : Strong One.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




imv

Hoi,
;D ;D ;D
Jeetje, wat een verschil!
Leuk joh! Geeft ze allebei maar een  :-*
Groetjes,
IRene

valkchico

Hallo Caroline,

Wat een lief gezicht moet dat zijn geweest zo samen.
wel een reus en een dwergje hoor.

alles goed met voeden?

gr Esther

Mandy

Citaat van: carco op 14 maart 2006, 08:29:22
Toch weer even gekeken en zag toen een eierdopje en een spartelend kuikentje die nog nat was!! Dus net geboren!

Gefeliciteerd met het kleintje! :D

Citaat van: carco op 15 maart 2006, 09:23:48
De grote en de kleine..geen gezicht

Ik wilde gisteren nog even in het blok kijken trouwens toen beide ouders er af waren , maar toen zat het kleintje onder de vleugels van Little. Zou dit natuurlijk gedrag zijn om toch de ''zwakkere'' warm te houden, of zou dit toevallig geweest zijn?

Het is inderdaad een raar zicht zo, maar wel lief. :)
Zeker als het kleintje onder de vleugels van Little lag, volgens mij zocht die ook gewoon de warmte op.  8)
Ik hoop wel dat de grote poten en nagels van Little het kleintje geen zeer zullen doen. ::)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

carco

Citaat van: Mandy op 15 maart 2006, 20:20:30

Ik hoop wel dat de grote poten en nagels van Little het kleintje geen zeer zullen doen. ::)


Ik denk dat dat nu nog wel meevalt omdat het nest eigenlijk niet verlaten wordt door de ouders. Het kleine donsje ligt heerlijk onder de vleugels en Little ligt ernaast. Ik denk als het minder warmte nodig heeft het meer problemen gaat geven.
Net nog even gespiekt en ze zien er allebei goed uit. Het gepiep is niet van de lucht. Volgens mij probeert de kleine Little boven de grote Little uit te komen ;D
Ze eten nu ook veel meer dan toen alleen Little er was, dus met dat voeren zit het wel goed en als er iets gebeurt zal het weer niet aan hun zorgen liggen.
GRoetjes: CAroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

Laten we uitgaan van het positieve.  :D

Hopelijk mogen ze eindelijk weer een jonkie van hun zelf groot brengen. Ben wel heel benieuwd naar de andere eitjes.

Jij waarschijnlijk ook.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

margreet

hallo Caroline,

Die heeft een grote broer zeg, leuk hoor, misschien straks nog zo'n droppie erbij??. De oudste van mij wordt vrijdag al weer 3 weken, gaat veels te vlug. Geniet er maar lekker van.

groetjes Margreet

carco

Hoi

Gauw even foto's voor ik naar school moet.
Zo te zien gaat met allebei alles goed, ze hebben beiden een mooie volle krop. Alleen toen ik de kleinste pakte zag ik weer veel zaadjes zitten (ik weet niet of dat zo hoort)??   Toen ik de foto van het donsje erbij pakte was dat veel erger. En zó klein heb ik ze nog niet vast durven pakken, maar nu toch wel gedaan, zodat wat er ook zal gebeuren ik hem/haar toch al eens opgepakt heb ;)
De andere eitjes geloof ik niet van dat dat nog wat wordt: ze broeden nog steeds en laat ze maar want zo houden ze in ieder geval ook de kleine warm.






Hier mis ik een kuif, maar vond hem er zo lekker eigenwijs op staan dat ik de foto toch geplaatst heb.





Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Rianne

Hoi,

zit er in de ontlasting ook onverteerde zaadjes?
Verder ziet hij er lief uit hoor! :D

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

Citaat van: Rianne op 16 maart 2006, 11:50:08
Hoi,

zit er in de ontlasting ook onverteerde zaadjes?
Verder ziet hij er lief uit hoor! :D


Geen idee, ik heb de teks iets taangepast dat er veel zaadjes inzitten: ik weet niet of ze echt onverteerd zijn, ik zie niets vreemds aan poep liggen in de kooi.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




imv

Hoi Caroline,
Wat een lief pluisje heb je weer! En Little.. wat een eigenwijze kleuter  ;D
Gaat hartstikke goed zo te zien.

Groetjes,
Irene.

ps morgen 2 uur is oke  ;D

Kolkkie

Hey Caroline,

Wat een verschil zeg :o.

Little ziet er echt lief uit :).

Geef beide kleintjes maar een lekkere knuf van mij.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

♪ Marlies

Hoi Caroline, ;D

Die zaadjes zie je wel vaker zitten hoor. Volgens mij niks om je ongerust over te maken.
Ik heb nog een foto voor je opgezocht. Ziet het er dan bij die kleine van jou ook zo uit.




Groetjes Marlies ;)

carco

Citaat van: marlies op 16 maart 2006, 19:00:39
Hoi Caroline, ;D

Die zaadjes zie je wel vaker zitten hoor. Volgens mij niks om je ongerust over te maken.
Ik heb nog een foto voor je opgezocht. Ziet het er dan bij die kleine van jou ook zo uit.




Groetjes Marlies ;)


Thx Marlies je bent een schat :-*
Zo ziet het er inderdaad uit. En je wilt niet weten hoe ik tegen morgen op zie omdat dat de dag is dat het donsje dood ging :-\
Ik blijf gewoon heel de dag op bed :P Alhoewel als ik het gepiep zo hoor, komt me er toch een geluid uit!! Dat ik hem/haar wel sterker vind klinken.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!