Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

carco

Hoi


Vanmiddag was gezellig en mijn moeder heeft Little even vastgehouden ;) Ze vond dit wel heel leuk, maar als het een man is weet ze nog niet wat ze willen, want dan zouden ze ook 2 precies dezelfde hebben.
Ze heeft ook nog fijn met Hedwig gekroeld ( die is zo lief en rustig tegenwoordig :-* ) maar om te bedanken heeft zij haar ketting gesloopt :P
Vanmiddag even bij onze kennissen van de dierenwinkel geweest voer kopen en natuurlijk bij de valkjes gekeken die ze had. Zij staat erom bekend dat ze alle gedumpte dieren inneemt dus nu ook weer 3 :-\
Simone's oog viel gelijk op een wildkleur man die als een gek door de kooi ging.
Dit beestje was gevonden door iemand toen het heel hard vroor en niemand is er voor geweest. Hij was het weekend door een klant meegenomen die hem ook weer terug bracht omdat hij niet wist wat hij er mee aan moest.
Ik zag allemaal bloed in de kooi zitten ???
De valk was flink gewiekt, dit was hij al toen ze hem vonden.
Dus denken wij waarschijnlijk gewoon buiten gezet >:(
Ja ik moest natuurlijk het mijne daarvan weten want een gewiekte valk heeft bij iemand binnen gezeten en kan dus nooit zo heel wild zijn en ik wilde natuurlijk wel weten waar dat bloed vandaan kwam( wat zij nog niet gezien hadden)
Ik valkje gepakt die eerst wat pikte , maar zich later heel gewillig liet krauwen: zelfs de oogjes gingen dicht :-*
Ik heb hem eens goed bekeken en hij had dus een bloedpen. Even uitgelegd wat het was en inderdaad er kwamen 2 bebloede veren uit de kooi waar hij zat.
Iedereen moest even komen kijken hoe ik met de valk omging want zij waren er bang van. En hij was zó lief: ik was gewoon verliefd, ik had hem zo mee naar huis genomen maar doe het toch het maar niet.
Dus liefhebbers voor een wildkleur volwassen valk die weet ik niet wat heeft meegemaakt dan heb ik dus een adres.

Oh ja ei 1 is nu dag 19. Ik vind ze nu allemaal weer donker eruit gaan zien op de roze na dan.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Riny

Hoy Caroline
Moeilijk is dat om zo'n valkje dan achter te laten in de winkel.
Maar je hebt gelijk ,anders heb je dadelijk zelf een opvangcentra.
Little groeit prima zo te zien,fijn voor je.
Hoe gaat het met (mijn vakantiehondje) Brutus?
Groetjes Riny :D

marilyn

hoikes caroline

ooooooo wat jammer van dat valkje zeg  :-\ ik kan me idd goed voorstellen dat je het moeilijk hebt om het achter te laten. jammer dat het zover ijden is voor mij anders was ik er waarschijnlijk omgekomen want chanel zit hier nu zo zielig alleen in die grote kamervoliere  :-\ ik hoop dat het diertje snel een nieuwe thuis vind  ;)

groetjes marilyn

carco

Hoi

Vanmorgen voor ik naar school moest zat Charlie nog op honk en heb ik even in het blok gekeken.
Mijn hart smolt: zó lief, kijk maar:




Ma op de eitjes en Little er over heen :-*

Toen ik net thuis kwam van de boodschappen was het een drukte van jewelste hier en waren Harry en Charlie er af, dus hier de fotosessie ;)













Ik vind de veertjes nu toch wel licht voor een wildkleur, maar als Irene de ouders goed had onthouden, zou het àls het een pop is een cinnamon geparelde moeten zijn :-\ Dus nog even spannend.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Riny

Hoy Caroline
Je ziet Little gewoon groeien.
Fijn voor je.
Geef je mijn vriendje met 4 pootjes en een staartje een dikke knuffel van mij.
Groetjes Riny :D

imv

Citaat van: carco op  9 maart 2006, 11:42:57



;D ;D
ach gossieeeeee !
Wat een lieverd, zeg!  :-*
Zo te zien groeit hij/zij hartstikke goed. Hoe is het met de eitjes? Is het bij het ene ei gebleven dat donker is?

Roosje

Oooh wat kijkt ie al mooi uit zijn oogjes :D

Caroline






Lieffffff!!

Geef je hem een heel lief klein  :-* van mij. Nu is het jammer, dat de 27 ste al geweest is, ze worden nu steeds leuker, de jongen.  :D

Groetjes van Caroline  :)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kirsten

Hoi hoi,

Dan spreken we bij mij af midden in het kweekseizoen,. allemaal kleintje ;) :D

Wat groeit ie goed Caroline,. hij gaat echt super en ik merk in je teksten dat je er gewoon heel erg van geniet,. Ik ben superblij voor je,  :)
En die foto, wat kan ik daar nu nog meer van zeggen,. heeeel erg lief gewoon! :-*

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Roosje

Er komt vast wel nog een keer een 27e toch :P

carco

Hoi

Vind ik wel, bij Kirsten dus, of bij jou of Esther wie het eerste jonkies heeft :P
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Roosje

Gaan we nu een wedstrijdje doen?

Wat moet ik dan roepen bij de eitjes? ;D

imv

hup hup hup  ;D ;D ;D hup hup hup  ;D ;D ;D

bobbie

Hoi Caroline,

Wat gaat ie gooooooooooeeeeeeeeed, kleine Little.  :D
Je ziet hem inderdaad groeien.

Morgen kom ik weer naar de volgende foto kijken. :D

groetejs, Nel :)

Caroline

Ik verwacht pas jonkies over een jaar of 2.  ::) :-[
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.