Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

Kolkkie

Citaat van: imv op  7 maart 2006, 20:18:16
Hoi Caroline,
De eerste 2 eitjes waren al gelegd vóórdat H en C met de ab begonnen... ik denk dat de bacteriele infectie dan al in het ei zit... helaas. Ook al zou het met deze eitjes niet goed gaan (wat ik niet hoop natuurlijk), dan zou ik het toch nog 1 keer proberen, omdat nu de ab op is, en je dan pas kunt zeggen of het aan de bacterie lig of niet..


Hoi Caroline,

Zijn jouw valkjes ziek geweest?

Ik heb niet alles kunnen bijhouden en lezen.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

carco

Hoi Mariska

Even in het kort: Harry en Charlie hadden eindelijk weer een jonkie(wat dus steeds niet lukt, eieren wel bevrucht, maar jongen sterven af in het ei). Dit jong zag er goed uit, maar overleed na 3 dagen. Ik heb het jong toen naar dr.Feld opgestuurd en die dacht aan een bact.infectie en vandaar dat de ouders een ab kuur gehad hebben.
Het jong wat ze nu hebben is een pleegjong (eitje komt bij Irene:imv vandaan en is door hun uitgebroed)
Eigenlijk hoopten we dat dit de reden zou zijn dat de nestjes steeds mislukken :-\.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Kolkkie

Hoi Caroline,

Hoelang is het geleden dat ze de AB hebben gehad?

Als het pas geleden is en ze mochten inmiddels weer eitjes hebben, dan kan het zijn dat de AB ze nog negatief beïnvloed.

Ik hoop dat de AB heeft geholpen en dat je gezonde jonkies krijgt.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

carco

Hoi

De ab kon geen kwaad voor de eitjes: het pleegei lag er toen ook al, dat heb ik nadrukkelijk nagevraagd bij dr.Feld. De laatste ab hebben ze 3 maart gehad.
GRoetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Kolkkie

Dan weet ik dat ook weer :).
Ik dacht nl. dat er dingen mis konden gaan met de eitjes als ze gelegd worden zo vlak na een AB kuur, maar de eitjes waren er dus al.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

carco

Hoi

Klopt dat de eitjes er al waren en met deze ab soort  ( synolux)maakt het dus blijkbaar niet uit, en dat zie je wel aan het jong want die gaat heel goed.
Vanmorgen weer met de weegschaal en fototoestel in de aansalg gezeten en nu zie je het staartje ook al doorkomen :)
Ik zal proberen iedere dag foto's te maken nu, maar ik weet niet of dat lukt omdat 'smorgens nogal haasten is.
Little zijn krop was nog niet echt gevuld, maar toch wel aangekomen.
Zo te zien is nog steeds één ei wat donker, maar ik weet ook dat dat zo weer kan veranderen, afwachten maar.











Even van alle kanten foto's genomen ;)
Groetjes: Caroline.

Klik op het plaatje voor onze site!




Monky

Wat een lekkere lieverd  :-*
Meer kan ik gewoon niet zeggen  :)

Elke dag foto's  :o  Je gaat ons wel heel erg verwennen op die manier  ;D Vind ik helemaal niet erg, hoor  8) Doe wel rustig aan, hè? De kleintjes hebben je nodig  ;D

Groetjes,
Monky

Caroline

Oh Caroline,

Wat gaat het goed met het kleintje en wat groeit het goed.

En die kraaloogjes ...... zo liefffff!!  :-*

Groetjes van mij.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

Hoi

Ik schouw nu echt niet meer hoor.
Net wilde ik het nog even proberen, maar met een kuiken die dus niet opzij gaat en een man die aan je arm hangt wilt dit niet echt lukken.
Ik ga ze dus verder niet storen. Bij één zag ik van wat ik kon zien nog wel de rode aders lopen en ik denk dat dat het minst ver gevorderde ei is, maar van de rest??
Vanmiddag komen mijn ouders eindelijk kijken, door het slechte weer steeds is het er nog niet van gekomen. Die weten niet wat ze zien straks!!
Maurice heeft me gezellig wakker gehouden vannacht met zijn gehoest ik weet nu ook hoe het komt. Doordat zijn neus dicht zit krijgt hij geen lucht en door zijn mond ademen doet hij niet en dat resulteert in de hoestbuien. Hij houdt dus gewoon zijn adem in tot dat niet meer gaat :-\ Vanmorgen zijn neus gesprayd en ik hoop dat dat gaat helpen.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

Stomme vraag misschien maar waarom haalt hij niet door zijn mond adem??

Veel plezier straks met je ouders op kraamvisite. Gaat Little eigenlijk naar hun toe, of gaat hij straks naar Irene terug?? Of hou je hem zelf of weten jullie het nog helemaal niet??  ;)

Doei doei!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Monky

Citaat van: Caroline op  8 maart 2006, 10:55:42

Veel plezier straks met je ouders op kraamvisite. Gaat Little eigenlijk naar hun toe, of gaat hij straks naar Irene terug?? Of hou je hem zelf of weten jullie het nog helemaal niet?? ;)

Doei doei!!


:) ;D

carco

Citaat van: Caroline op  8 maart 2006, 10:55:42
Stomme vraag misschien maar waarom haalt hij niet door zijn mond adem??

Geen idee? Ik zei vannacht al dat hij dit moest doen, maar hij kan dit niet of zo??


Veel plezier straks met je ouders op kraamvisite. Gaat Little eigenlijk naar hun toe, of gaat hij straks naar Irene terug?? Of hou je hem zelf of weten jullie het nog helemaal niet?? ;)

Ook geen idee, we hebben het er al wel over gehad, maar gaan eerst veertjes kijken ;) Zoals het er nu naar uitziet is het een man en ze hebben al een wildkleurman en ze willen graag een pop.Dus even afwachten nog en Irene kan ook niet alles zelf houden(ik trouwens ook niet :'( :P )


Doei doei!!


Dus als er iemand is die een wildkleur man wilt?? ;)

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Kirsten

Hoi Caroline,

Little gaat super zeg,. echt een schatje,
wanneer zou hun eerste eitje ´uitgerekend´zijn ?
Net voordat ze uitkomen krijgen ze ook een iets ander uiterlijk namelijk.

We blijven duimen,

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

marilyn

hoikes caroline

ook ik ga voor jou en de eitjes duimen zodat de donsjes toch gezond ter wereld mogen komen  ;)

groetjes marilyn

Kolkkie

Hey Caroline,

Wat een scheetje is Little toch.
Een mooi portret heb je gemaat zeg, van alle kanven foto's nemen :).

Ik zal ook duimen dat het goed gaat met de eitjes.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006