Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

Ankie

Hoi Caroline

Even schrikken zeg van zo'n verhaal ,maar gelukkig is alles goed afgelopen !!!

Groet van Ankie

valkchico

hallo caroline,

zo das zeker ff schrikken zeg. gelukkig is het allemaal mee gevallen.
Twijfelen aan jezelf is vast niet nodig ;)

gr Esther

Mariska

Hoi Caroline,

Ben weer even bijgelezen bij jou ;D

Gaat lekker zo met je vierde eitje alweer :D
ik hoop dat het deze keer allemaal goed gaat en duim voor je ;)
En ja, wachten duurt altijd lang ::)

Je bent je vast rot geschrokken vanmorgen :o
Ik dacht gelijk hetzelfde als jij, maar gelukkig was dat niet het geval ;)
Zou heel vervelend zijn als Brutus het had geweest, want dan heb je voortaan geen rust meer.
Ik ben blij dat het allemaal mee viel!

Hoe is het trouwens met de tweeling?

Liefs
Maris!!

PS Nog gezien bij mijn foto's hoe die zo scheef komen te hangen ;D
Binky heeft het even gedemonstreerd voor je ;D ;)


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

carco

Hoi

Derrick lijkt weer helemaal de oude, ik had gisteren nog wat druivesuiker in het water gedaan. Vanmorgen heb k hem nog bekekeken en er was geen bloed meer te zien zelfs:dus die heeft hard zitten poetsen ;) En het mooiste is: hij lijkt ineens een stuk beter te kunnen vliegen.

Harry en Charlie zijn met zijn tweëen in bad gegaan tegelijkertijd, dit was zo'n lief gezicht :-* Ze broeden echt bijna constant samen de hele dag door alleen laat op de avond en 'snachts doet Charlie het alleen, waarbij Harry met de avond flink te keer gaat voor haar. Fluiten, met de snavel tikken tegen het schot en de tralies. Ik kon toen ze van de eitjes afwaren het toch niet nalaten even de eitjes te schouwen. 2 zijn er in ieder geval bevrucht, maar de luchtkamer lijkt me nu al weer vrij groot :-\ Ik hoop dat ik mezelf kan inhouden niet wèèr steeds te kijken, want daar word ik alleen maar moedeloos van. Zo lang zij het volhouden moet ik maar hoop houden :)
Oh en Mariska ergens terug in mijn dagboek staat, voor als je het gemist hebt ,dat de tweeling goed gaat en allebei weer thuis zijn!
En hoe je schilderijen scheef komen? Ik heb helemaal niets gezien hoor 8) ;D Dat doen ze hier nu nooit :P
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

Hoi Caroline,

Namens Thomas heel erg bedankt voor zijn verjaardagkaart, heel erg lief van je.  :-*

Wat zul je geschrokken zijn, toen je dacht dat het een beet van Brutus kon zijn.  Gelukkig heeft de lieve kanjer niet gebeten.

Doei doei!!

PS. Ik heb nog leuk nieuws!! Klik op het donsje.  ;D






Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Mariska

Hoi Caroline,

Dat heb ik dus helemaal gemist van de tweeling ::)
Ik snapte al niet dat je er niks meer over zei ::) ::) ::)
Maar wat fijn dat ze weer thuis zijn en nu maar het beste ervan hopen ;)

2 eitjes dus bevrucht ;)
Ik hoop echt voor je dat het goed gaat en niet bij voorbaat al denken dat het fout gaat hoor.
Wel hoop houden ;)
Ik duim voor je!

Gelukkig is met Derrick alles goed :D

Citaat van: carco op 27 januari 2006, 21:47:03
En hoe je schilderijen scheef komen? Ik heb helemaal niets gezien hoor 8) ;D Dat doen ze hier nu nooit :P
Groetjes: Caroline.


Dat is een pak van me hart dat je niks gezien heb ;D ;D ;D

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Wilma1

Hoi Caro,

Ik lees iets over SANGO scheuten.... ??? wat is dat???
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

bobbie

Hoi Caroline,

Spannend hoor met je eitjes. Ik hoop van harte dat ze uitkomen.

Wanneer verwacht je ongeveer het eerste jonkie, of heb ik daar overheen gelezen?

Ik verwacht de eerste ongeveer komende vrijdag. Moet ik precies naar een verjaardag :-\, s'avonds. Ook ik wil het piepen voor het uitkomt horen. We zullen zien.

En wat een schrik met bloed op Brutus en je valkje. Gelukkig lag het alleen aan de veerpen.

Ik blijf bij je lezen al schrijf ik niet elke keer.

Succes met wachten ;).

groetejs, Nel :)

carco

28 januari 2006, 21:42:47 #728 Last Edit: 28 januari 2006, 21:54:19 by carco
Hoi

Dit zijn sango scheuten:



Ik had er ook nog nooit van gehoord, maar zag ze bij de Super liggen. Na ge googled te hebben kwam ik erachter dat het een soort van radijszaad is en erg gezond moet zijn.
Maar ja wat de boer niet kent..
Het ruikt precies naar radijs en ik vind het net wormen, dus helemaal ongelijk kan ik ze niet geven dat ze het niet moeten :P

En Nel bij mij moeten de eitjes zo'n beetje vanaf 7 februari uitkomen.

Net was Brutus heel nieuwsgierig toen Beau beneden in de volière zat te eten. Hij moest dit even van dichtbij zien en drukte zijn neus tegen de kooi aan. Beau vond dit eng en blies en pikte op zijn beurt naar Brutus die niet wist hoe hard hij weg moest komen ;D Ik geloof dus niet dat ik echt bang hoef te zijn dat hij ze wat doet :D

De open dagen zijn weer begonnen van de middelbare scholen.
2 Jaar geleden met Jeroen en nu is Simone aan de beurt.
Vandaag zijn we naar een gymnasium hier wezen kijken.
De school kwam heel relaxed over op me, maar waar ik al bang voor was is dat er inderdaad veel ''aparte" kinderen op zitten. Zoals Hans zo mooi kon zeggen : een mini universiteit. En of Simone daar tussenpast ??? Als ze zeker wist dat ze gaat studeren zeker wel dan is het naar mijn inziens een geschikte school maar anders. Nog een minpunt vind ik ( Simone niet) dat er geen godsdienst wordt gegeven. Ik vind dat nl. een heel belangrijk vak.En in de 2e klas krijg je ook geen biologie omdat je anders teveel vakken hebt.
En als je het gymnasium niet zou halen moet je van school af wat bij een scholengemeenschap dus niet is omdat je dan gewoon een treetje lager kan.
Voordeel is wel dat de school niet zo immens groot is.
Zelf was ze wel enthousiast, maar volgens mij is ze dat voor elke school. Nou ja woensdag nog naar een Daltonschool wat ons helemaal niets lijkt (maar waar ze toch van mij moet gaan kijken want je weet maar nooit) en dan volgende week nog naar een ''normale'' christelijke scholengemeenschap waar Jeroen dus ook opzit.
Er gaat trouwens weer veel veranderen voor de brugklassen : nog niet dit jaar, maar wel dat jaar erop :-\
Nu is het zo dat de school waar we het laatste gaan kijken die veranderen al wat. Daar krijg je een VWO+/gymnasium brugklas. En dit houdt in dat iedereen in de brugklas latijn krijgt en na het einde van jaar 1 kan zeggen ik ga gymnasium doen mèt latijn of naar VWO+ en kies bijvoorbeeld voor Spaans of iets dergelijks. En dat wordt ook de opzet van de nieuwe brugklassen straks dat je bv. inderdaad spaans kan kiezen of filosofie of iets dergelijks.
Poeh het wordt steeds ingewikkelder.

Verder nog een verjaardag gehad vandaag en nu lekker even hier ontspannen.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




marilyn

hoi caroline

met die sangoscheuten ben ik weeral wijzer geworden want ik kende dat ook niet  :P

hééééééé jouw eitjes moeten ook algauw uitkomen  :D  :D  :D dat wordt pc hangen voor mij want ik vind niets spannender dan eitjes die uitkippen  ;) bij nel is het ook al zover dus jullie dagboekjes houd ik zeker in de gaten  :P

haha dat ken ik dat de valkjes blazen naar de kat (of hond) en dat die dan snel weglopen hahahaha trouwens naar mayka kijken de katten in het totaal al niet omdat die nog groter is dan de valkjes  :P zijn me dat bangerikken
nu ja misschien maar best zo komen er minder ongelukken  ;)

van die scholen kan ik niet veel meepraten want dat ligt in belgie een stukje anders dan bij jullie hé en ik snap er geen snars van  :P

groetjes marilyn

imv

Hoi Caroline,
Zozo,.. je moet bijna gestudeerd hebben vóór je een middelbare school hebt gevonden... ik hoor dat momenteel heel veel om mij heen.. Simone is natuurlijk net zo oud als Róbin, dus ouders van hun leeftijdsgenootjes spreek ik allemaal over middelbare scholen... het lijkt mij een enorme opgave.
Voor Róbin is dit voorlopig nog niet aan de orde. Eind van dit jaar krijgt ze een herindicatie en hopen we dat ze naar het Voortgezet Speciaal Onderwijs kan..

Nou, ik zie je morgen, dan kletsen we "live" verder.
Groetjes,
IRene

Caroline

Hoi Caroline & Irene,

Veel plezier samen vandaag!!

Groetjes van Caroline  :)

Jammer dat jullie zo ver weg wonen.  :-\
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

hermelien1989

hey
even over dat met biologie
elke VWO - opleiding heeft in de onderbouw 1 jaar geen biologie
ik zat eerst op een school daar gaven ze het tweede leerjaar biologie
Toen ben ik na de tweede van school gewisseld en die school had in de derde biologie ( dus alles lekker dubbel) ( nu zit ik op
VWO 5 )

groetjes sanne

carco

Hoi

Is dat zo??
Mijn zoon zit op 2 VWO en heeft gewoon biologie, hij weet dit ook niet??
Ik wilde het toch al navragen hoor ;)
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

Jeetje wat een geregel!!

Ik ben pas bezig met peuterspeelzalen en basisscholen. Volgende week moet ik Thomasin schrijven voor de basisschool.

Ik denk dat het met Jasper allemaal niet zo makkelijk zal gaan. Hier in Nederland is het nu zo geregeld dat kindjes met Downsyndroom naar de gewone basisschool gaan, alleen mijn ervaring en wat ik natuurlijk hoor en lees, staan de meeste scholen niet te springen om zo'n "handenbindertje" op school te krijgen, met of zonder de financiële "rugzak".  :-\
Jasper is nu 18 maanden en we zijn nu al bezig met van alles en nog wat uit te pluizen en te regelen.  ::)

Hoest met de eitjes??

Verder alles goed?? Was het gezellig gisteren met Irene?? Lekker gekroeld met Eddie??

Groetjes van Caroline  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.