Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

Lin

Hey Caroline,

De russische dwerghamster, de roborovski en de campbelli's kan ej met soortgenoten houden.

De chinese dwerghamster en de syrische houd je solitair.

Leuke fotos heb je gemaakt van je valkjes. vooral de wipwap foto is goed gelukt. Niet eens bewogen, of was er een pauze. De oude foto van het strand is super!

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

patty_dordtse valkjes

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

carco

8 januari 2006, 15:09:31 #617 Last Edit: 8 januari 2006, 15:20:55 by carco
Citaat van: Lin op  8 januari 2006, 14:40:33
Hey Caroline,

De russische dwerghamster, de roborovski en de campbelli's kan ej met soortgenoten houden.

De russische volgens mij dus  juist niet! Het lugubere verhaal ging over 2 russische dwerghamsters en Esther dacht dit ook??
Maakt niet uit ik waag het er zelf maar niet op en wij hebben een syrische ;D

De chinese dwerghamster en de syrische houd je solitair.

Leuke fotos heb je gemaakt van je valkjes. vooral de wipwap foto is goed gelukt. Niet eens bewogen, of was er een pauze.

Nee hoor die gaan gewoon door zelfs in de kooi met andere valken er omheen!En die komen dan gewoon op de koffie :D

De oude foto van het strand is super!


Groeten, Lin

Citaat van: gizmo_spikey op  8 januari 2006, 14:58:45
;D ;D ;D woon er hoor!!! ;D ;D ;D

Dan wil ik koffie!!



hamsters

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




valkchico

Hallo Caroline,

Goed gelukt joh de vliegfoto's en dan de bewerkte (als er geluid bij kon hoorde je me klappen)

Oke je bent van plan om een nestje te krijgen, wat leuk er word hier toch heel wat af gewippert zo ;D.

Mijn vriendin had ook 2 russische en de ene heeft het niet overleefd en dat waren ook broertjes. Het zijn rare beestjes, en ik heb er nog wel een boven zitten ;).

HHahah zou mij nou nooit gebeuren mobieltje meewassen :-[ :-\  (uuh geloof dat het mobieltje van Bas 2 weken oud was 8))

gr Esther


imv

Hee Esther,
Ben je verhuisd? Toch wel binnen Dordt gebleven hoop ik? ;D

Dan wil ik ook wel koffie hoor! 8)

Groetjes,
Irene

Caroline: FANTASTISCH die vliegfoto's ook die van 23 jaar geleden.. wauw!
Simone: super, dat je nu toch je zin krijgt 8) ;)

Roosje

Pfhoe ik heb een hoop moeten bijlezen hier. Ben er even stil van :-X Er gebeurt een hoop om jullie heen, dat is best heftig. Gelukkig zijn jullie allemaal in orde :)

carco

Citaat van: imv op  8 januari 2006, 20:37:21
Hee Esther,
Ben je verhuisd? Toch wel binnen Dordt gebleven hoop ik? ;D
Esther is niet verhuisd, maar Patricia van Ridderkerk naar Dordrecht en daar nodig ik mezelf gewoon even uit ;D

Dan wil ik ook wel koffie hoor! 8)
Dan nodigen we ons samen toch uit.
Groetjes,
Irene

Simone: super, dat je nu toch je zin krijgt 8) ;)

:P :-[ Nu moet ik heel de dag op de foto :P




Ik heb mijn zwager nog proberen te bellen, maar ze waren niet thuis vandaag :-\
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




imv

 :-[ Dat heb je als je alles vlugvlug leest  :-[ :-[

Wij nodigen onszelf wel vaker saampjes uit  ;D ;D

Gaan we dan samen met Esther naar Patricia? Ik lust overal koffie  :P ;D ;D

Groetjes,
Irene

carco

Citaat van: imv op  8 januari 2006, 21:59:53
:-[ Dat heb je als je alles vlugvlug leest  :-[ :-[

Wij nodigen onszelf wel vaker saampjes uit  ;D ;D

Gaan we dan samen met Esther naar Patricia? Ik lust overal koffie  :P ;D ;D

Groetjes,
Irene


Uh ... vindt Patricia dat ook goed??
Vast wel dat vragen we haar gewoon, maken we er een mini meeting van.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




patty_dordtse valkjes

uhm :o

Een meeting kan wel maar vandaag ga ik nog ff met naomi naar de oude school toe en vanmiddag gaat ze naar de nieuwe school toe dus ben benieuwd.

dan gaat ze morgen laatste dag daarheen of misschien vandaag moet ff kijken dan hoef ik nie meer heen en weer  ;D.
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

carco

Hoi

Grr.... jullie willen niet weten hoelang ik vandaag met die :censuur kooi en dat :censuur :censuur broedblok ben bezig geweest.
Ik had dat  :censuur ding in de schuur gezet en wilde het er weer uit halen vandaag. Dat ding is loodzwaar en gelukkig hoefde Jeroen pas om half 11 te beginnen en kon hij de kooi mee tillen naar binnen.
Nou hij stond dus zo, maar ik had vorig jaar het broedblok dat aan de buitenkant vast zat bevestigd er netjes afgehaald en de schroeven en klemmen waar hij mee bevestigd was er in een zakje bijgedaan. En aangezien ik dus hartstikke blond ben kon ik dus de gaatjes niet meer vinden waar ik het broedblok aan vast moest maken ??? Ik tegen Jeroen kijk nou eens mee! Maar die had geen tijd zat achter de pc, gr... weet ik niet hoor >:(
Eindelijk 2 gaatjes gevonden: yes dat moet passen dus. Nou ja met veel gevloek en getier ging het,maar hij zat dus niet vast ( hum? )
A ha er zat boven nog één gaatje dus daar moet de andere beugel komen. Oké en hoe dan want dan past de onderkant niet meer. Ik denken en denken tot ik héél erg slim was en bedacht dat de beugels op zijn kop zaten :o Ja en toen zat hij binnen 5 minuten vast. Maar ik was dan ook pas zo'n anderhalf uur bezig hoor.
( Niet lachen jullie  hè? )
In ieder geval heb ik Harry en Charlie vanmiddag gelijk in de andere kooi gezet en zeker binnen 5 minuten zaten ze allebei in het blok. Dus eitjes komen er zeer zeker weer gauw en dan hopen en bidden dat het eens goed gaat. In de volière heerst er nu grote rust: de mannen weten nu niet wat ze moeten doen nu Charlie er uit is. Beau probeert wel contact te zoeken met Spongebob en Noo-Noo maar die zijn er niet zo van gediend.
Ik ben benieuwd hoe zich dat ontwikkeld.

Vanmiddag heb ik mijn nicht gebeld over de tweeling.Zij wist te vertellen dat degene die er het eerste in lag nu het beste is. Die had zelfs al zelf een halve fles gedronken!!
En de jongste die er het kortste in lag was nu het slechtste en lag ook aan de beademing. Om 4 uur vanmiddag zouden ze een gesprek hebben met de arts. Komt Hans net thuis en die zegt mijn schoonzus gesproken te hebben aan de mobiele telefoon (mijn zwager en schoonzus zitten nu bij mijn neef en nicht in huis om de andere kinderen te helpen die ook weer naar school moeten), en die vertelde dat ze inmiddels allebei van de beademing afzijn en ze ws. morgen naar Dordrecht overgeplaatst worden. Dus dat is heel erg goed nieuws.
Hoe de ontwikkeling van de tweeling verder is weet ik niet maar het lijkt me wel gunstig te zijn.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




marilyn

hoikes caroline

hé zeg wat is dat goed nieuws pppppfffffffffffff ik had er eventjes mee ingezeten dat er ééntje het loodje zou leggen  :-\ alé en nu maar hopen dat er niet teveel schade is bij dat ene kindje dat te weinig zuurstof heeft gehad, ik duim in elk geval voor hen  ;)

groetjes marilyn

Kirsten

Hoi Caroline,

Dat is inderdaad beter nieuws,. zijn ze nu allebei wel uit de gevarenzone?. Ik hoop inderdaad dat er niet teveel beschadigd is. pff wat erg zeg allemaal.

Jij had ook lekkere pech met het broedhok zeg,. maargoed het hangt nu en ze zitten er zelfs al in!,. nou ik duim dat het goed gaat deze keer.

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

valkchico

Hallo Caroline,

Goeie ontwikkelingen met de tweeling gelukkig.
En fijn he een helpende hand als je loopt te hannissen met b.v. een broedhok ;). Maar je hebt het wel geflikt :-*.

En hier ook even wat een leuk idee met Irene op koffie strooptocht bij Patricia ;D.

gr Esther

En zou heel graag verhuizen en blijf zeker in Dordt!

imv

Hoi,
Gelukkig gaat het ineens beter met de tweeling. Ik denk er zóóveel aan.. pfff...
Nou, ik kom binnenkort je broedblok wel even inspekteren 8)
Hou je de hygrometer in de aanslag of laat je ze eerst zelf hun gang gaan?

Groetjes,
Irene