Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

carco

Hoi (Angelina)

Kijk maar even bij andere dieren bij maltheser heeft een nieuw huisje.
Het parkietje is er trouwens nog steeds.
en tot overmaat van ramp heeft ze ook nog 2 ratten en een hamster. Je snapt die mensen toch niet :-\
Met de valken hier gaat het allemaal goed, met onze trommelvliezen wat minder. Wat een kabaal maken die op het moment zeg!
Ik ben benieuwd hoe dat volgende week met de andere 2 mannen gaat als ze ''hun'' vrouwtje missen en ze ineens in een andere kooi zit. Misschien houdt de herrie dan eens op:of gaan ze nog harder roepen.
Van de tweeling heb ik nog niets gehoord, als er verandering zou komen zouden we het horen, dus geen nieuws goed nieuws hoop ik dan maar.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

Hoi Caroline,

Hoe bedoel je, vrouwtje missen. Wie ga je apart zetten dan?? Of ga je een koppeltje apart zetten, Charley en Harry??

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

valkchico

hallo caroline,

je handtekening is helemal compleet nu hahha net een kinder boerderij ;D.

Wat een toestand met de tweeling ik hoop dat het allemaal snel zeker is en dat het mee zal vallen.

Wie ga je van wie scheiden? En een nog dommere vraag waarom?

Ik dacht ergens te hebben gelezen dat je vroeg welke hamsters samen kunnen? Wat ik heb begrepen (toen ik het werkstuk heb helpen maken van Joost) is dat ze eigenlijk nooit samen kunnen tenzijn het man en vrouw is maar dan heb je nog het risico dat paps de jongen wat aan doet.
Twee van dezelfde sexen schijnen flink te gaan knokken. Het ligt wel aan de ruimte maar die moet erg groot zijn voor twee.

nou mevrouw van de herplaatsing tot later weer

gr Esther

carco

6 januari 2006, 20:54:07 #603 Last Edit: 7 januari 2006, 10:43:47 by carco
Citaat van: valkchico op  6 januari 2006, 17:27:06
hallo caroline,

je handtekening is helemal compleet nu hahha net een kinder boerderij ;D.

Lachen hè:ik ga entree vragen voor de visite ;)


Wat een toestand met de tweeling ik hoop dat het allemaal snel zeker is en dat het mee zal vallen.

Ik ook ik ga straks toch nog maar even bellen.

Wie ga je van wie scheiden? En een nog dommere vraag waarom?

Harry en Charlie ga ik weer een kans geven om te broeden:tenminste broeden willen ze maar al te graag, maar het mislukt steeds. Ze hebben 2 jaar geleden een nestje gehad en daarna steeds foute boel :-\

Ik dacht ergens te hebben gelezen dat je vroeg welke hamsters samen kunnen? Wat ik heb begrepen (toen ik het werkstuk heb helpen maken van Joost) is dat ze eigenlijk nooit samen kunnen tenzijn het man en vrouw is maar dan heb je nog het risico dat paps de jongen wat aan doet.
Twee van dezelfde sexen schijnen flink te gaan knokken. Het ligt wel aan de ruimte maar die moet erg groot zijn voor twee.

Ja dat dacht ik dus ook, het ging naar aanleiding van het dagboek van Ankie omdat ik op de foto een russische en syrische hamster samen zag en ik zei dat dat niet kon. Zij wist dit, maar ik meen Lin zei dat dit niet voor alle soorten gold.
Mijn zoon heeft nl. ook zijn spreekbeurt erover gehouden en ik vond dit ook al vreemd.
Het mooiste is dat gisteren een vriendin van mij kwam en die heeft dus 2 russische dwerghamsters gekocht(vrouwtjes) en ik heb haar ook verteld dat dit niet gaat.
Wat ik ook al in ankies dagboek had gezet is dat mijn neef 2 broertjes had en de één de ander dus letterlijk heeft afgemaakt.Mijn virendin zeid dat de ene al  dominaterwas ten opzichte van de ander.
Ik heb haar gewaarschuwd dat ze erg uit moet kijken. Het kan even goed gaan misschien, maar ik heb zo mijn twijfels :-\


nou mevrouw van de herplaatsing tot later weer

Tot later ;)


gr Esther


Het was trouwens weer puur genieten vandaag. Ik heb va alle valken kusjes afgebietst:zelf Noo-Noo klom helemaal over me heen en kon ik kusjes geven en aaien.
Dit soort momenten koester ik echt, en dan weet ik weer helemaal waarvoor ik deze gevleugelde vriendjes, ondanks hun herrie af en toe, in huis heb.

Groetjes: Caroline.

Ik kom straks nog terug met foto's.
Klik op het plaatje voor onze site!




carco



Harry uitslovend door de kamer met dit als gevolg ;D







Eindelijk gelukte vliegfoto's!







Nog een paar portret foto's geoefend.
En dat was het voor nu weer even.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




marilyn

hoikes caroline

de foto's zijn weer prachtig geworden  :D je hebt echt je best gedaan en je birdie's zijn echte fotomodellen  ;)

groetjes marilyn

Riny

Hoy Caroline
Kun je niet een dag bij mij komen fotograferen?
Groetjes Riny :D

imv

Hoi,
Leuk zeg, als die vliegfoto's. Wat een kanjers!
Waar ga je Harry en Charlie zetten? In dat grote broedblok? Of zet je ze uit zicht van de andere valkjes?

Groetjes,
Irene

Caroline

Hoi Caroline,

Wat een mooie vliegfoto's, ik dacht al, de eerste, ik had ze nog niet eerder gezien. Maar je portretjes vind ik nog mooier, echt prachtig, heb je nog een aparte knop gebrukt op je camera??

Nog iets gehoord over de tweeling!! Heb al een paar keer aan ze moeten denken.

Groetjes tot gauw weer,  :-*

PS. Sterkte met de nieuwe kweekronde, hopelijk meer geluk dit jaar, en prachtige jongen voor jou.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

Citaat van: imv op  7 januari 2006, 22:30:05
Hoi,

Waar ga je Harry en Charlie zetten? In dat grote broedblok? Of zet je ze uit zicht van de andere valkjes?

Groetjes,
Irene


Ja ze gaan weer in die bungalow ;) En ik dacht eraan om ze boven te zetten, maar ik kan dat toch niet daar zijn ze veel te tam voor., dat zal dus wel weer met handdoeken werken worden.
Citaat van: Caroline op  7 januari 2006, 23:42:12
Hoi Caroline,

Wat een mooie vliegfoto's, ik dacht al, de eerste, ik had ze nog niet eerder gezien. Maar je portretjes vind ik nog mooier, echt prachtig, heb je nog een aparte knop gebrukt op je camera??

Uh nee hoor op portrestand zonder flitser, maar deze 2 kruipen bijna in de camera en vinden fotograferen helemaal niet erg en ik sta gewoon bijna boven op ze.

Nog iets gehoord over de tweeling!! Heb al een paar keer aan ze moeten denken.
We moeten inderdaad echt bellen hoe het ermee gaat, we hebben nog niets gehoord :-\ Groetjes: Caroline.

Groetjes tot gauw weer, :-*

PS. Sterkte met de nieuwe kweekronde, hopelijk meer geluk dit jaar, en prachtige jongen voor jou.
Bedankt ik hoop het ook ;)

Citaat van: Riny op  7 januari 2006, 11:23:17
Hoy Caroline
Kun je niet een dag bij mij komen fotograferen?
Groetjes Riny :D


Bij jou kan ik vast niet zo dichtbij komen als bij mijn fotomodellen waar ik met mijn neus bovenop staat dus of het dan ook lukt :-\

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




ManjaV

Hoi Caroline,

Wat een schitterende foto's! :D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

carco

Hoi

Hèhè wat een werk zeg, maar het is gelukt.
Mijn allereerst vliegfoto ooit gemaakt. Ingescand, uigesneden en nog gedraaid ook.Hij zat nl schuin in mijn plakboek geplakt.
Deze foto heb ik gemaakt toen ik in HAVO-4 zat en we met kamp naar Terschelling zijn geweest. We gingen toen terug naar huis en het was heel vroeg in de ochtend want de boot vertrok richting vaste land om 7 uur.
De zonsopgang staat er dus ook bij. Ik was en ben heel erg trots op deze foto, alleen jammer dat die ene vleugel er niet helemaal opstaat. De meeuwen kwamen zo het brood uit je handen pikken.



Simone had trouwens nog een geluk bij een ongeluk.
Ze had vorig jaar voor haar rapport een telefoon gehad van ons, maar had inmiddels een mooiere en nieuwere gezien die ze graag wilde. Maar dat mocht niet van mij.
Nu heb ik gisteren haar telefoon meegewassen in de wasmachine en daar kunnen ze niet tegen geloof ik :-\
Oftewel nu heeft ze toch haar nieuwe telefoon.Ze heeft hem wel grotendeels zelf betaald hoor. Ik vond het zonde van het geld toen die andere het nog deed, maar nu moest het wel.
Groetjes: CAroline.

Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

Wat een bofkont, Simone!!

Een hele mooie eerste vliegfoto hoor, maar 23 jaar oud of niet??  ;)

Doei doei!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Christine

Wat een prachtige foto's en vooral die vliegfoto's zijn erg mooi!!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

carco

Hoi
Citaat van: Caroline op  8 januari 2006, 11:16:26
Een hele mooie eerste vliegfoto hoor, maar 23 jaar oud of niet?? ;)

De foto is genomen op 16 oktober 1982, dus inderdaad ruim 23 jaar oud  :-X :-X
Doei doei!!


Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!