Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

Mariska

Schrikken he als je paniek heb :o
Ik vind dat altijd zo erg.
Gelukkig gebeurd het hier maar zelden ;)
Maar ik heb 2 nachtlampjes in mijn huiskamer van 7 watt en dat werkt perfect.
Ik heb 's nachts nooit geen paniek ;)
Als het gebeurd is het altijd overdag of 's avonds ::)

Groetjes
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

imv

Hoi Caroline,
Jeetje.. paniek bij jou in de tent?? Dat gebeurt toch alleen bij mij  ???
Is er niemand gewond (behalve jij  ::) ?)

groetjes,
Irene

carco

Hoi

Nee hoor niets aan de hand verder en ik was er zelf bij.
Het laatste nieuws over de tweeling:ik heb met de zus van de moeder gebeld(een andere nicht dus) en de andere helft van de tweeling ligt nu ook op de ic :-\
Ze hebben inderdaad het RS virus. Mijn nicht is blijkbaar al bij de huisarts geweest met de oudste, maar werd daar afgescheept met de mededeling dat ze overbezorgd was.
Bij de oudste wordt het zuurstof gehalte en het koolzuurgehalte in het bloed gemeten nu. Ze wist niet in hoeverre de toestand kritiek was nu, maar nu is er verteld omdat de oudste tè lang zonder zuurstof heeft gezeten hij er in ieder geval een zware verstandelijke hanicap aan over gaat houden.
Mijn andere nicht heeft de oudste dochter ook te logeren en ze heeft zelf een zoontje van 4 jaar. Nu denkt ze dat zij beiden het ook hebben. Maar zij zijn in ieder geval ouder en hebben een betere weerstand, dus bij hun zal het wel meevallen.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




marilyn

hoikes caroline

wat een jammerlijk verhaal zeg over de tweeling :-\  :-\  :-\ ik heb net alles gelezen .djeezes ik hoop dat de schade meevalt (verstandelijke handicap) ik heb zo te doen met die kleine schatjes. ik heb alleen 1 vraagje wat is RS virus ? wat zijn de symptonen ? ik begrijp dat het om een zuurstoftekort in de hersenen gaat anders zouden ze niet praten over een verstandelijke handicap. in elk geval ik hoop dat de baby's er met zo weinig mogelijk schade erdoor komen en ik blijf in elk geval volgen  ;)

groetjes marilyn

imv

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Ik moet zó huilen... wat erg!
Ik kan verder niets zeggen, sorry!

Irene

carco

Hoi


Het RS virus komt eigenlijk alleen bij zuigelingen voor en is een soort van griep. Maar omdat het een tweeling is die erg vatbaar is en iets te vroeg geboren èn omdat de huisarts het onderkend heeft kan het zich wel uiten in iets ernstigs.
Ik heb een link opgezocht die wel duidelijk is.

RS virus
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Lin

De beste wensen voor 2006!

Alleen nu ik hier weer kom, lees ik een verhaal over de begrafenis en de tweeling. Ik hoop dat er maar spoedig een mooie tijd aanbreekt. Wat nu is het alleen maar negatief. Ik blijf het volgen hoe het met de tweeling afloopt.

Groeten, Lin

p.s. leuke handtekening!


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

marilyn

hoikes caroline

ik heb net die link gevolgd engelezen over dat RS virus djeezes dat ziet er echt niet goed uit  :-\ ik  hoop met gans mijn hart dat die kleine schatjes er snel bovenop komen .
en dat er zo weinig aan gedaan kan worden dat is al helemaal  :censuur  :censuur  :censuur pppppfffffffffff nu heb ik toch eventjes geen woorden meer hoor  :-\ ik wou dat de artsen meer konden doen  :-\ ik blijf in elk geval volgen

groetjes marilyn

Mariska

Hoi Caroline,

Dat is geen goed nieuws :'(
Zeker niet als de oudste er een verstandelijke handicap aan over houd.
Maar die heb je ook in verschillende mate dus nu maar hopen dat dat in de toekomst mee blijkt te vallen.
En wat een  :censuur huisarts zeg >:(
Je kwaad maken schiet je niks mee op, maar ik vind dit wel een hele ernstige zaak hoor.
Ik hoop dat je gauw beter nieuws krijgt en dat ze er toch goed doorheen komen.
Ik blijf duimen!

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

carco

3 januari 2006, 20:22:06 #594 Last Edit: 3 januari 2006, 21:48:45 by carco
Citaat van: Lin op  3 januari 2006, 19:29:28

p.s. leuke handtekening!


Ja ik vind hem zelf ook wel aardig gelukt!
Ik moet alleen nog een foto van Boots de hamster schieten die kan dan nog precies naast de chins.
Maar nu ben ik wel nieuwsgierig naar welke hamster er wel bij elkaar kan leven?Ik zou alleen de roborowsky hamster kunnen verzinnen?
Dat weet ik niet??
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Ankie

Hoi Caroline

Ik wil je even heel veel sterkte wensen !!!!
Ik moet nu gaan werken ,maar kom later terug !!!

Groet van Ankie

carco

Alle dieren zijn eindelijk verenigd in mijn handtekening. Is Boots er tenminste ook nog eens uitgeweest :-\ Dit doet mijn dochter veel te weinig naar mijn zin.
En nu gaan we bij Mc. Donalds de boel onveilig maken ;)
Jeroen wilt er graag heen die heeft een gratis kaart gehad waar je mee kan internetten met je psp bij de mac. Dus dat moet uitgeprobeerd worden natuurlijk.
Moet ik alleen niet vergeten om hem mee te nemen :P
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

angelina

Hoi Caroline.

Jeetje wat een elende allemaal zeg.
Je ging al rot je kersttijd in en nu dit weer met de ukkies.
Zo ontzettend zielig als ze nu al moeten vechten voor hun leventjes.
Ik vind idd ook wel dat die huisarts het te makkelijk heeft afgedaan hoor. Het staat er toch om bekend dat kinderen met mindere weerstand vatbaarder zijn voor het rs virus.
Nou op hoop van zegen dat het er een beetje beterder uitgaat zien voor de ukkies en jullie allemaal natuurlijk.

Hoe is het eigenlijk met dat parkietje afgelopen waar Kiko vandaan komt?
Heb er helemaal niks meer over gehoord of heb ik een afslag gemist?

Groejtes angelique

Love birdies