Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

valkchico

hallo caroline,

Balen dat ze zo schrikken van de glazenwasser, is ook niet echt te verklaren denk ik (glazenwasserfobie)

Leuk he speelgoed mee naar school  geven ik probeer het altijd zo min mogenlijk en als ze het dan toch willen met de mededeling dat ze er goed op moeten letten!
Maar dat werkt ook niet altijd ze zullen het zo moeten leren.
OOO heeft mama dan contact met sint???????

gr Esther

succes met de kerstgekte in de winkel!

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

patty_dordtse valkjes

Moet ff kwijt dat die dons beertje een lekker ding is  ;D ;D ;D

dikke knuffie
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

carco

Hoi

Ik ga morgenmiddag samen met Joyce kijken naar Ozzy en Dizzy ( zie verhalen bij Mandy)
Joyce is een goede vriendin van mij en heeft destijds het zusje van Spongebob gekregen en heeft ook een valk bij Mandy vandaan.
Zij wilde al een tijdje een man èn een volière, dus toen ze deze 2 zag staan heeft ze gelijk contact opgenomen en gaan we er morgen samen naar toe.
Ik hoop dat het klikt zodat er 2 mensen blij zijn.
Ik zal hier dan wel evt. foto's plaatsen want zelf is ze niet actief hier.
Dus pas op wie met mij omgaat raakt vanzelf besmet vroeg of laat met het valkenvirus
:P
Alles gaat hier verder goed: Beau kan al weer best goed vliegen, alleen Derrick is nog een echte sul wat dat betreft en vliegt het slechtst van allemaal.
Ach ja dat houdt de boel gezellig:ik ren heel de dag gewoon achter de valkjes aan om ze van de grond te rapen, en achter Brutus voordat hij er bij is.
Als het konijn eruit is idem dito: alhoewel hij het tegenwoordig heel gezellig vindt naast de cavia in de kooi en samen uit de voerbak eten:volgens mij spoort ie niet helemaal :P
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Caroline

Hoi Caroline,

Jij ook veel plezier, alleen jij een dagje eerder!!

Groetjes van Caroline  :)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

carco

Hoi

nog even een verslagje van vandaag en dan ga ik naar dromenland.
We hebben net eindelijk Maurice zijn kamer afgemaakt. Van de zomer had hij een nieuw groot bed gehad(een heel mooi autobed) en zijn kamer moest nog steeds behangen worden.
Eindelijk af dus:één kant is ferrarirood geworden en de andere kant met race auto's.Nu nog een autolamp die ik al ergens had gezien, maar waar ook alweer ???
En dan is het helemaal af.
Over vanmiddag nu:
Joyce en ik zijn om half 2 weggereden en hadden al snel het goede adres gevonden.
Ozzy en dizzy zaten inmiddels in de garage binnen en niet meer in de schuur, want dit konden ze niet aanhoren.
Ze waren ook heel erg blij dat Joyce beide valkjes mee wilde nemen en de volière.
Vooral Dizzy ben ,ikzelf dan, helemaal verliefd op:zo mooi en een kroelkip!!!Een bonte cinnamon geparelde man.
Die had ik eerder tegen moeten komen, dan had ik hem zeker ingepikt ;D
Ozzy is ook heel lief hoor, die lijkt op Harry van mij, maar dan met een megakuif.
Na nog even koffie te hebben gedronken hebben Gé en Ellen de valkjes gedag gezegd en zijn we huiswaarts gereden. Ze vonden het echt heel erg dat ze ze weg moesten doen en we hebben beloofd contact te houden met ze.
Bij Joyce thuis gekomen hebben we de volière ingericht en alle 4 (!) de valken samen losgelaten omdat Ozzy en Dizzy toch in de eigen volière gingen.
Dit was dus mooi wel hectisch, want vooral Dizzy is een beetje topzwaar geloof ik en stortte steeds neer(ze hadden daar ook al even niet meer gevlogen).Ozzy landde steeds op iedereens hoofd maar moest niets van onze handen hebben.
Dizzy is heel gemakkelijk:liet zich door iedereen oppakken.
Hoofdzitten is volgens mij een familietrekje, want Hedwig deed het ook altijd en Pica ook. En nu Ozzy dus.
Pica was wel heel erg nieuwsgierig en keek toch steeds wie er nu bij waren gekomen.
Ik ben heel erg benieuwd hoe het verder gaat lopen. En dat ze elkaar erg lief mogen vinden.
Die lelijke Brutus heeft toen het even zo druk was en de dochter van Joyce Dizzy pakte en heel erg laag had nog zijn staart gepakt. Ik schrok me een ongeluk en pakte Brutus gelijk in zijn nekvel..is ie nu helemaal betoeterd ::)
Brutus onder de tafel gaat Maurice er naar toe:die vond het zielig voor Brutus, nou ja zeg!!!
Dit moet ie toch niet te vaak doen!!

Dizzy

Calimero

Calimero en Pica

Dizzy en Ozzy

En nu welterusten allemaal!

Groetjes: CAroline.

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kirsten

Hoi hoi,

Wat heerlijk dat het allemaal goed afgelopen is:)
ik hoop dat je het vandaag ondanks de ellende onderweg ook naar je zin hebt bij Roosje,.

Een autokoplamp,. was dat geen ikea?,. of was dat een stoplicht., haha ik weet het niet meer, maar hou het voor je in de gaten

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Roosje

Het zit erop helaas. Ik vond het erg gezellig en hoop jullie ook. Ik had jullie nog niet eens echt bedankt voor het kerststukje :-[ Bij deze, want ik vind hem wel mooi!

Het was zeker een aparte meeting, maar wel wat heftig ::)

Maar ik ben blij dat ik toch nog alles heb kunnen laten zien aan jullie en hoop dat het de moeite waard was. Voor mij in ieder geval wel!

carco

Hoi

Ik heb niets te vertellen vandaag: er is eigenlijk niet zo veel gebeurd :-X
;D ;D
Zonder dollen het was heel erg gezellig.
Groetjes: Caroline.

Caroline

Fijn dat alles gelukkig goed is afgelopen.

Groetjes van Caroline  :D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

carco

Hoi

Vanmiddag weer lekker lui op de bank gelegen liggen genieten van de valkjes.
Heerlijk vind ik dat;zo relax dat ze bij je komen zitten en zoveel vertrouwen in je hebben.
Sinds Beau weer zo goed kan vliegen is hij ook van de partij.
Zaterdag voor het eerst.
Ik stond bij de volière en zag aan zijn koppie dat hij op mijn schouders wilde komen. Ik lekker tegen hem praten en ja hoor een sprongetje en daar zat hij! Geweldig!
Vandaag dus ook weer toen ik op de bank zat.
En daar kwamen ze heerlijk boekjes slopen :)

Vooral deze foto vind ik leuk, die koppies zo ontdeugend aan dat tijdschrift knabbelend.

Bij Joyce gaat alles goed:alle 4 de valken zitten al bij elkaar.
Pica is heel nieuwsgierig naar Ozzy en Dizzy.
Calimero is een beetje een einzilgänger net als hier Hedwig.

Ik denk dat ik toch na het nieuwe jaar Harry en Charlie weer apart zet:anders ligt er vandaag of morgen volgens mij gewoon  een ei in de volière op de bodem.Ze zijn heel druk aan het zoeken en dan mag er van Harry niemand in de buurt komen. Ik vind het alleen zo sneu dat het telkens mislukt.Maar goed het is nu alweer een jaar geleden dus het kan wel weer.
Groetjes: CAroline.

marilyn

hoikes caroline

hahahaha dat komt me heel bekend voor boekjes slopen  :P kennelijk willen ze een nieuwe garderobe want ze zijn heel geinteresseerd naar neckermann !!!! wat zouden die leuk vinden ? of misschien kijken ze wel voor een kerstcadeautje voor hun vrouwtje  :D een leuke trui ofzoiets, een lekkere zachte trui waar ze heerlijk op jouw schouder kunnen luieren hahahaha

groetjes marilyn

angelina

Hoi Caroline,

Nogmaals bedankt voor alle moeite die ook jij in dit lieve valkje gestopt heb.
Hij krijgt het nu goed en daar doen we het allemaal voor.

Groetjes,Angelique Zazou Abu en Kiko
En de speciale groetjes van Melanie aan Maurice.

Love birdies