Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

Hahaha, wat zie ik nou! Kijken Harry, Charlie en Spongebob naar het journaal? Wat een intelligente valkjes?!

Groetjes,
Peet

carco

Hoi

Vandaag weer even bij Punkie wezen kijken, die nu toch echt overduidelijk een man is hoor :)
Ook heb ik even wat nageltjes geknipt:mijn vader liep al met een theedoek om de schouder omdat hij overal achter bleef hangen. Mijn moeder vindt het eng om de nageltjes te knippen dus heb ik gelijk een knippertje gepakt en even de puntjes eraf gehaald, zodat hij nu in ieder geval weer normaal kan zitten op je trui.
Met Brutus gaat het op wat ongelukjes na heel erg goed (vanmorgen hoorde hij mij om half 8 naar beneden komen en werd toen zelf ook pas wakker)
Maandag ga ik weer even bij de ''wilde'' valk kijken die weer 3 eitjes gelegd heeft en daar al trouw 2 weken op broedt.
Ik had in eerste instantie aangeraden om er een man bij te zetten, maar volgens Feld stimuleer je het eieren leggen dan alleen maar (dus niet zo'n goed plan geloof ik)





Punkie


Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Kirsten

Hoi Caroline,

Ik ben ook eens je dagboek in gedoken, want foto´s van Brutus heb ik hier en daar wel gezien, maar heb er nog weinig van gelezen  :-[
Wat een schatje zeg,. en oh zo klein in die bench (ik het een rotweiler, dus dan is de bench ook iets groter ;))
Ook die foto in het konijnenhok,. prachtig!,.

Ik ga nog even op zoek naar je dagboek over brutus, want als ik me niet vergis heb je een aparte nu, toch?

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

carco

Hoi

Maandag naar de mevrouw geweest met de bonte valk die nu weer eitjes had.
Volgens mij gaat ze Lucky van Aad achterna ;D
In ieder geval had ze 3 eitjes en er 2 weken trouw op gebroed en werd het nu een beetje zat en kwam alweer redelijk vaak de kooi uit.
Ze vond het eigenlijk wel jammer dat de eitjes niet bevrucht waren en heeft nu zoiets:een volwassen tamme man erbij zou wel leuk zijn dan.
Ze heeft toen ik er was 1 eitje weggehaald en zou dan zelf bekijken wanneer ze er weer 1 weghaalde en dan de laatste wanneer de valk het helemaal zat zou zijn.
Verder gaat het hier zijn gangetje:af en toe zit ik in de starthouding voor Spongebob die wel erg brutaal naar Brutus wordt.
Ik zal de foto's hier ook nog even neerzetten die ik gemaakt heb.





Hier zit Spongebob niet op Brutus zijn rug hoor, maar er net achter ;D


Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Mariska

Hoi Caroline,

Aaaaah wat een lieve foto's!!
Dat smoektje zo naar het valkje gericht komt me zo bekend voor.
Ik krijg die 5 van me ouders morgen een dagje te logeren.
Word ook weer een dolle boel.
Een aantal zijn gek op de valkjes. En toen had ik er nog maar 2 ::)

Maar ik vind het schitterend zoals dat bij jou gaat.
Ook in het konijnenhok ;D
Heel leuk!!

Groetjes
Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Roosje

Heb ik niks aan toe te voegen, gewoon leuk :D

Caroline

Hoi Caroline,

Wat een leuke foto's!!

En wat is Brutus alweer gegroeid. Alles goed met zijn zinderlijkheidstraining??

Volgens mij hebben jullie dezelfde DVD-recorder als ons. Een P..piep..s. Of niet??


Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

Citaat van: Caroline op 17 november 2005, 22:20:11
Hoi Caroline,

Wat een leuke foto's!!

En wat is Brutus alweer gegroeid. Alles goed met zijn zinderlijkheidstraining??

Ik heb een apart dagboek voor Brutus geopend bijj andere dieren.


Volgens mij hebben jullie dezelfde DVD-recorder als ons. Een P..piep..s. Of niet??

Kan best kloppen wij hebben ook een P..piep..s  ;D





Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




carco

Hoi

Ik heb het vandaag weer heel erg druk, getuige zijn de foto's ;)







Geen idee wat er nu onder mijn knie te zien is, maar het was vast heel erg interessant.

We zijn druk bezig voor de zomervakantie om te kijken waar we nu weer heengaan. Dat is ieder jaar weer moeilijk. Mijn man wilt graag verzekerd zijn van mooi weer en ik heb geen zin om ieder jaar naar Spanje of Italië te gaan. De Jura lijkt me ook heel erg mooi, alleen het weer is niet zo voorpelbaar.
Nu hebben we een mooie camping gezien in Istrië ( Kroatië).
Ben wel benieuwd: de voorpret is inderdaad al erg leuk.
Hum die pret was gisteren minder toen Maurice buiten aan het spelen was.
Ik werd door een vriendin opgebeld dat hij bij haar voor de deur stond. Hij was daar in zijn eentje met de fiets naar toegegaan om met haar zoon te spelen.Zij woont ''maar'' (volgens de routeplanner) ruim 970 meter bij ons vandaan en moet ook nog eens een zeer drukke weg over.
Hij was toch wel een beetje overstuur dat hij er alleen heengegaan was, en vertelde hij me hij heeft héél goed uitgekeken en  :-\ :( moest wel erg lang wachten voor er geen auto aankwam. :o
Hoe haalt hij het in zijn hoofd.

Groetjes: Caroline.


Klik op het plaatje voor onze site!




Ankie

Hoi Caroline

Kinderen kunnen je af en toe de stuipen op het lijf jagen!!!
Je schrikt je wezeloos en hopelijk heeft hij er wat van geleerd.
Dan doet hij het niet nog een keer!

Leuke foto's van je valkjes met Brutus. Ik heb zo'n zelfde hondje en toen we zazou kregen was het ,voor Zazou dan< liefde op het eerste gezicht. Kel is al 11 jaar en wordt af en toe een beetje gek van de valkjes ::). Zazou gaat zeer regelmatig op haar zitten en is haar aan het versieren...vleugels gespreidt en proberen uit haar bekkie te eten. Het is echt geen gezicht en ik heb af entoe echt medelijden met de hond ! Maar het is en blijft leuk.
Je bent er trouwens wel op tijd bij met de zomervakantie ,maar dat moet ook wel ,want anders zijn alle leuke plaatsjes weg.

Groet van Ankie

Caroline

 :o :o :o Wat zul je geschrokken zijn met Maurice.

Kan me er geen voorstelling bij maken dat ik ineens ons mam aan de telefoon zou krijgen dat Sanne daar voor de deur staat. Volgens mij slaat dan even de grond onder je voeten vandaan. Maar gelukkig is alles goed gegaan.  :D

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

bobbie

Pfffffffffffff Caroline,

Je schrik je een ongeluk als je hoort dat je zoon zo ver weg is gegaan, vooral door die drukke weg  :o.

Ik ben zo blij dat ik dat niet meer heb. Maar ja, nu ga ik me weer zorgen maken om mijn kleinkinderen natuurlijk ::)
Het houd niet op :-\.

Geweldige foto's van al je birdies, konijnen, je hondje Brutus (zonder batterijen, lijkt net zo'n opwindhondje ;)).

groetjes, Nel :)

Christine

Jij moet wel geschrokken zijn van maurice maar één ding hij is terug terecht bij jou en dat telt! mooie foto's heb je gemaakt ik probeer nu je twee dagboeken bij te houden dus ja ik hoop dat ik nu alle foto's gezien heb! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Petra en Cheeky

Lieve foto's heb je weer gemaakt Caroline!
Fijn dat het allemaal is meegevallen met Maurice... maar je schrikt je wel ff een hoedje!

Groetjes,
Peet

carco

Hoi

Vandaag hadden de valkjes pech en moesten in de kooi blijven, want we moesten Sinterklaas opzoeken :D
Dat was wel erg spannend voor Maurice natuurlijk om Sinterklaas in het echie te zien.
Helaas was de rij wel erg druk om erin te gaan staan, maar we hebben hem toch gezien.
En weet je: Maurice is wel door een zwarte Piet geschminkt, en dit is eigenlijk veel leuker toch?
Ondertussen gingen we voor Simone voor nieuwe laarzen kijken, komen we de zaak uit staat Sinterklaas ineens voor onze neus. Was dat even schrikken!!
Alleeen zag hij Maurice niet eens ::) :-\
Maar er werd al gauw uitgelegd door een hele aardige Piet dat de Sint even héél nodig moest plassen en zo weer terug kwam. Héél toevallig moest dat in de schoenenwinkel waar we net vandaan kwamen, ik had daar ook al aardig wat Pieten rond zien lopen ;D
Brutus is meegeweest en die is nu zo moe als een hond. :) :P :-\
Ook nog even het nieuwste deel van Harry Potter opgehaald die ik had gereserveerd, dus al ik niet op het fourum ben is er niets aan de hand hoor, maar dan ben ik op Zweinstein ;D :D
We hebben thuis een haperende lamp boven de tafel: de ene keer doet hij het wel en de andere keer doet hij het niet.
Hans snapt er niets van, die denkt dat er een draadje los zit. Ik weet wel beter:hoe zou dit nu toch komen, wie heeft dat op zijn geweten?? Volgens mij één van de 7 met zo'n kuif op de kop ofzo??









De troostpiet die zei dat de Sint héél nodig moest plassen.



Daar wordt je toch wel moe van hoor:van Sinterklaas kijken.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!