Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

carco

Hoi

Dat is zeker fijn ja, alleen, mijn ouders en buren zoeken nu al ''ruzie'' voor de vakanties wie er op mag passen ;D
Brutus heeft vandaag trouwens tot nu toe niet in huis gepoept en alles buiten:goed hè?!
Alleen al 3 kleine plasjes binnen:ach ja je kan niet alles hebben, en die zijn zo klein die zijn ook zo weer opgeruimd.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Mariska

Hoi Caroline,

Wat goed zeg!!! Geef Brutus mar een dikke  :-* als beloning.
En plas is natuurlijk ook iets moeilijker op te houden!
Maar het begin is er.
Gewoon blijven oefenen en hem steeds belonen en dan komt alles goed ;).

En nu al vechten voor de vakantie :o ;D
Ik zou kiezen voor diegene waar Brutus het meest bekend mee is en die de meeste tijd voor hem hebben.
Want ze voelen zich toch al rot als je weg bent.
In ieder geval de eerste dag of 2 dagen.

Nou de groetjes weer!
Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Petra en Cheeky

Lieve foto's!!!

Fijn dat het zo goed gaat met Brutus! Zo'n ruige naam, en dan 3 kleine plasjes achterlaten.... klinkt heel tegenstrijdig! Maar Brutus gaat het zeker snel leren!

Veel plezier met hem!
Peet

es

Echt heel leuk je foto's :D :D
en fijn dat het allemaal zo goed gaat ook met je andere diertjes.

carco

Hoi

Resultaat vandaag:
1x een wip van Harrry en Charlie :P :-\
En het mooiste is dan als ze in de voolière zitten is Derrick niet van Charlies zijde af te slaan en zit Harry ergens anders in de kooi die vindt het best ??? ::)

Resultaat van Brutus:hm..vannacht was hij om 2 uur aan het janken en was de bench nat, terwijl ik er schone kranten in deed ging Brutus natuuurlijk even wandelen. Kom ik er vanmorgen achter dat hij gelijk maar even de kans had waargenomen om te poepen(vandaar dat gejank ws.)
De rest van de poepjes is buiten gedaan en de rest van de plasjes binnen :P Nou ja op 2 of 3 na dan.

Ik was vanmorgen weggeweest en had Brutus gewoon in de kamer gelaten en dacht ik zie het wel als ik terug kom wat hij uitgespookt heeft. Nou dus helemaal niets ;) Ik zag nergens een poepje of plasje:goed hè?! En geen gejank toen ik aankwam.

Hihi hij heeft vandaag de eerste kat verjaagd.Gisteren zat er ook steeds een kat richting hem te loeren(ik weet van wie die is die hebben zelf een maltheser leeuwtje en op zich is het een tamme lieve poes), maar die joeg ik eigenlijk steeds weg. Nu vandaag kwam er weer één van de katten naar hem toe (deze mensen hebben er 6) en ik dacht laat ik maar eens kijken wat er gebeurt dan. Brutus rende achter de kat aan en deze wist niet hoe snel die weg moest komen en dit tot 2 keer toe.

Thuis ziet hij volgens mij  het konijn als een soortgenoot want hij wilt er maar mee spelen :-\
Vanmiddag lag Brutus uitgeteld te slapen en kwam Pluisje eens een kijkje nemen bij hem, en hij merkte het niet eens terwijl hij echt met de neus aangeraakt werd.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

Wij willen foto's!!

Het is zo'n scheet en we missen nu zoveel!!

Vervelend dat het plassen nog niet zo wil lukken, maar fijn dat hij het verder zo goed doet.

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Mariska

Hoi Caroline,

Nou ik vind het toch al een aardige vooruitgang hoor.
Zindelijk maken kost nou eenmaal wat tijd.
Ik ben toch trots op hem.
En het is eigenlijk heel goed dat hij vanacht aangaf dat hij moest poepen. Hij wil het dus liever niet in zijn bench doen en geeft het toch aan.
Maar wat grappig dat Pluisje kennis met hem heeft gemaakt.
Ik vind dat hier altijd zo leuk als Boy kennis maakt met mijn valkjes :D
En spelen met het konijn kan toch ook best of gaat dat niet goed?
En met die poes wil hij natuurlijk ook spelen.
Die van me ouders vinden poezen ook zo grappig ;)

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

carco

Citaat van: Mariska op  4 november 2005, 12:37:59
En spelen met het konijn kan toch ook best of gaat dat niet goed?

Nou het konijn is nogal een kattekop, omdat hij geen tanden heeft slaat hij weleens met zijn poten, en deed dit vanmorgen ook:en bij mij en bij de cavia. Brutus vond dit maar eng.

En met die poes wil hij natuurlijk ook spelen.

Dat weet jij en dat weet ik, maar dat weet die poes vast niet ;D
Groetjes Mariska


Vannacht was het kwart over 3 dat Brutus eruit wilde. Ik heb hem buiten gezet en gelijk heeft hij geplast en gepoept.
Tot nog toe heeft hij niets in huis gedaan.
Ik probeer hem ook aan zijn bench te laten wennen als zijn plek. Gisteren ging hij er uit zichzelf een paar keer in liggen en vandaag weer.
Hier dan nog wat foto's.

Is ie lief of is ie lief?

Als mijn oudste zoon deze foto ziet wordt hij vast niet blij :P

Vanmorgen toen ik Maurice aankleedde ging Brutus er maar even bij liggen boven op zijn broek.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Mariska

Aaaah, wat een lieve foto's zeg.
Wat een scheet is het en zo te zien zijn je kinderen ook heel gek met hem.
Al kreeg ik wel een beetje benauwd van die foto dat Brutus op schoot zit. Ze springen vaak als je er niet op verdacht bent en kunnen zich heel lelijk bezeren.
Wij hebben ook altijd de regel gehanteerd, niet op de bank tot ze er zelf op kunnen. Dan weet je dat ze aardig kunnen springen. Best slim bedacht van me moeder.
Ik moet wel toegeven dat ik echt een bangeschijterd ben hoor ::) Ben altijd als de dood dat ze wat overkomt.
Heb helaas een aantal keren meegemaakt dat puppies uit mensen hun handen sprongen.
Wel goed dat hij ook zelf in zijn bench gaat.
Ik zag ook dat je er wat lekkers voor hem in heb liggen en speelgoed. Dat is heel goed, zo maak je er een leuke plek van.
Er zijn ook mensen die straffen door ze in de bench te doen, maar dan zien ze het niet meer als een veilig plekje en dat is jammer.
Ik vind dat je het allemaal heel goed doet voor een eerste keer.
Een dikke pluim voor jou!!!!

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

carco

Hoi

Dank je ;)
Mijn jongste mag hem ook nog niet op schoot nemen hoor (tenmiste allleeen als hij op de grond zit), maar een knul van bijna 14 moet het toch wel kunnen?
En inderdaad dat van dat straffen had ik zelf ook al bedacht zelfs vòòr we hem hadden. Jeroen was nl erg bang dat Brutus wat bij zijn chins zou doen en dacht hem dan voor straf dan in de bench te zetten. Ik heb het toen vergeleken met zijn bed(kamer). ,,Als ik jou steeds voor straf naar je kamer stuur, wil je er voor je plezier ook niet meer in".Dit vond hij wel een logische redernering en ik ben blij dat jij er ook zo over denkt.
Ik had vandaag die kennis met haar nieuwe hond ook weer gezien op school en deze hond schijnt zo te janken 'snachts dat ze haar matras er maar bij heeft gelegd.En dit blijkt puur aandacht te zijn. Dus wat dat betreft ben ik wel een bofkont.
Op het moment lijkt het hier trouwens wel een kippehok wat een herrie zeg van de valkjes. Die ga ik eens gauw wat aandacht geven.
Groetjes: CAroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Mariska

Hoi Caroline,

Jij doet heel veel hetzelfde als wij merk ik al.
Die kleine meid van me broer weet precies dat ze met pupjes alleen op de grond mag spelen. Dat hebben we al heel jong geleerd en dat snapt ze zo goed. Echt heel slim.
En inderdaad met 14 moet het kunnen, al heb mijn nicht van 30 er eens 1 van de bank af laten stuiteren :o :o :o
Van die bench heb jij heel goed bedacht, want zo werkt het precies, ook met kinderen. Het moet een leuk en veilig plekje voor hem zijn en op de foto's zag ik dat je dat heel goed had gedaan. Een heerlijk bedje erin, iets lekkers en en speelgoedje. Toppie!!! Hij heeft een heel goed vrouwtje aan jou.
En janken 's nachts is vaak aandacht trekken, was bij ons ook zo en dan mag je er niet op ingaan.
Maar Brutus doet het als hij wat doen en slaapt daarna verder.
Dat is hartstikke goed hoor!

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Caroline

Ohhhh Caroline, wat een leuke foto's, enne Jeroen is helemaal om zie ik.  ;)

Groetjes van Caroline  :)

Dikke kus voor die kanjer die het zo goed doet.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

es

Mooi die foto dat hij zo op die broek ligt, geweldig.
Hij kan zo meedoen met een spijkerbroeken reclame- spotje. ;) :-*
Ik heb het ook met al mijn beestjes om me heen, zeker met Tigo erbij, dat ik ook genoeg aandacht geef aan mijn hond en kat, konijn en vissen. ;D
Moet ik echt gaan verdelen, maar ze komen zeker allemaal niets te kort. :)

valkchico

hallo caroline,

wat een leuke foto's zeker die dat ie op de broek ligt heerlijk.Als ie maar erbij is zo ligt ie daar.

Haha ik denk dat mijn oudste me zo'n beetje wat zou doen als ik hem zomaar in mijn dagboek zou plaatsen hahahhah (zelfde leeftijd)
De kids vinden het allemaal leuk zo'n kroelertje in huis erbij.
Nu de nachten nog je zal al wel aardig moe zijn.
IK duim voor je dat Brutus snel gaat "doorslapen" kom jij ook weer eenbeetje tot rust.
Wij hebben ook puppies gehad die toen ze klein waren bang van gras waren en zeker als het nat was brrr

gr Esther