Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

carco

Hoi

Ja goed hè?
Ik moet ze zelfs verkleinen anders zijn de bestanden te groot om te uploaden.
Enne mijn steenstrips blijven tenmisnte nog bruin met af en toe een weggevreten voegje >:( die van jou worden rood ;D
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Rianne

Gelukkig gaan ze niet op de schone was zitten ;D

carco

Hoi

Nou dat doen ze echies wel!! Als ik aan het strijken ben:zal ik van de week ook wel een foto van proberen te maken ;D
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




imv

Hihi.. bij mij houdt Sjors erg van schone handdoeken.
Die kunnen dan meteen de was weer in  :P

Groetjes,
Irene

Petra en Cheeky

Ha Caroline,

Wat een heerlijke foto's, zomaar op de wasmand! Wel lief hoor, dat ze de was voor je doen! En strijken ook al, maak ik hier uit op?! Waar vind je zulke huishoudvalkjes?!  ;) ;D

Groetjes,
Petra

Caroline

Hoi Caroline,

Alles goed??  ??? ::)

Ik heb al zolang niks van je gehoord, ik dacht er zal toch niks zijn.

Ik hoor het wel,  :)

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

Hoi

Ik was inderdaad even naar beneden gezakt.
Maar ik moest dan ook mijn andere beestjes allemaal op de foto zetten.
Dus maar even gedaan natuurlijk:alleen de hamster komt nog.
Het gaat hier zo zijn gangetje.We worden af en toe alleen een beetje gek van Derrick die zijn hormoontjes niet kan bedwingen en maar achter Charlie aanzit. 's Avonds haal ik hem wel eens de kooi even uit anders is de tv echt niet meer te verstaan ::) En het gekke is: Harry doet hier helemaal niets aan,sterker nog als Derrick in Charlies buurt komt maakt Harry dat ie weg komt.
Hedwig kan nog steeds heerlijk kroelen en alweer de hele kamer doorvliegen:met het opstappen doet ze nog ,wel alleen stapt ze op en vliegt dan even weg en dit een paar keer.Daarna blijft ze wel zitten en is ze zo mak als een lammetje. Dus als het zo blijft gaan vind ik het prima.
Noo-Noo vindt kroelen nog niet echt geweldig, maar stapt goed op en blaast dan ook niet meer.Ook zij vliegt vrijwel weer door de hele kamer, alleen sturen kost nog wat moeite.
Harry en Charlie wippen nog steeds wat af en Beau kan dit geluid heel erg goed nadoen :o
Spongebob en Noo-Noo zijn nog steeds een koppeltje en voorlopig komt daar ook nog niemand tussen alhoewel Beau dit wel probeert want die vindt Noo-Noo toch wel erg leuk :P

Vandaag nog gezellig bij Punky gekroeld bij mijn ouders en waar Twinky de grasparkiet sinds een tijdje bij Punky in de kooi zit en dit gaat best goed.
Punky is wat bang omdat Twinky hem wegjaagt bij het eten.Andersom pikt Punky Twinky weer in haar tenen en haar staart. Dus ze zijn wel aan elkaar gewaagd.
Bij mijn ouders wilt hij nog steeds niet op de hand zitten want dan vliegt ie weg(bij mij wel).Wel zit ie graag op de schouder en ze zijn al zover dat als ze hem tegen de borst aanhouden hij dus wèl wilt kroelen. Hij is niet meer zo gestresst en blazen doet hij ook niet meer als ze hem uit de kooi op laten stappen. Dus dit gaat hartstikke goed.
Nu de foto's:

Onze lieve Pluisje:niet zo mooi als fanclub Harry maar minstens net zó lief


Karel onze cavia die een beetje bang blijft


Samen in de kooi


De chins: Frodo en Pippin


Punky


Zie je hier hoe geel Punky al wordt?


Twinky en Punky

gezellig samen aan de muurt

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




carco

Hoi

Toch nog even een foto van Boots: de hamster.
Die werd net wakker en heb mijn kans waargenomen.
Aleen stil zitten is toch wel erg moeilijk voor zo'n beestje hoor :D




Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Roosje

Twinky, wat een geweldige naam, het is ook echt een twinky. Ik vind chinchillas ook heel leuk. Echt een grote beestenboel ;D

Caroline

Hoi Caroline, ben blij dat alles goed is, ik dacht al, en ook op de mail was het zo stil  ??? ::)
Maar wat een leuke foto's zeg, en ik vind jouw Pluisje wel erg mooi hoor, ik heb vroeger ook zo'n kleur konijntje gehad, schetig. Klopt het dat jullie cavia een klein kruintje op zijn voorhoofdje heeft?? Grappig. Wel jammer dat Karel zo bang blijft, dat hebben wij hier met Boy ook volgens mij is dat gewoon cavia eigen. Aha nu heb ik eindelijk je chins gezien, ik had nog geen tijd om hun verhaal te lezen maar hij staat nog wel bij mijn favorieten dus ga dit zeker nog een keer doen.

Die ondeugende Derrick, foei achter de vrouw van een ander aan. En Harry die vind alles best, heeft hij dan misschien ook al zijn oog laten vallen op één van de andere lekkere dames?? Jammer dan Harry, die zijn gay(lesbie). Mooie foto's ook van Punky, gek alleen dat hij alleen bij jou op de hand opstapt en niet bij je ouders. maar ze zijn er blij mee en dit is het belangrijkste natuurlijk.

Ik vond het leuk om nu ook eens foto's van de andere beesten boel te zien, en van Punky natuurlijk.

Hopelijk gauw ook weer eens op de mail,  ;)

Groetjes van Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

imv

Hoi Caroline :D
Leuk zeg, de hele beestenboel op een rijtje. Bij jou in huis valt dat eigenlijk niet zo op...

Wat schattig, Frodo en Pippin in die hangmat..
Hoe gaat het met Desperado bij de buuf??

Groetjes,
Irene

Rinske

Hoi Caroline,

Wat onwijs leuk om te zien zeg al die dieren bij jou, moet wel errug gezellie zijn?? :D
En wat een leuk stel is dat zeg je chinchilla's, je ziet ze niet zo gek vaak, en wat hebben ze toch een onwijs kroelvachtje. echt heel leuk om te zien.

En dan Harry en Charlie......geweldig die zijn echt letterlijk niet meer van mekaar af te slaan hihihi

Groetjes,
Rinske

Rianne

Leuk konijn, het is net een siamese kat met lange oren ;D
Jammer dat je cavia niet zo tam is, ik vind cavia's ook erg leuk.
Wat voor hamster is Boots? Die is wel lekker tam zo te zien.
Leuk hoofdje heeft Punky, met die gele vlekjes. :)

carco

Hoi

Citaat van: Rinske op  9 oktober 2005, 11:30:42



En wat een leuk stel is dat zeg je chinchilla's, je ziet ze niet zo gek vaak, en wat hebben ze toch een onwijs kroelvachtje. echt heel leuk om te zien.



Ja klopt ze hebben een hele dikke lekkere warme vacht. Oorspronkelijk werden ze ook gekweekt voor bontjassen >:(
Citaat van: Rianne op 10 oktober 2005, 11:10:23
Wat voor hamster is Boots? Die is wel lekker tam zo te zien.



Boots is een syrische hamster(oftewel een goudhamster)
En is inderdaad heel erg tam, alleen jammer dat mijn dochter van wie die eigenlijk is er zo weinig naar omkijkt :-\

Het gaat lekker hier:zie ik vanavond ineens dat er een driehoeksverhouding is ontstaan.
Maar dan wel tussen 3 poppen :o
Namelijk spongebob en Noo-Noo, en nu kwam Hedwig nog gezellig even kroelen bij Noo-Noo. Dat ging dus van de één naar de ander.
Sloven die mannen zich hier helemaal voor niets uit :P

Nog een nieuwtje tussendoor:mijn jongste: Maurice kan zonder zijwieltjes fietsen!! We wilden ze er al een tijdje afhalen en nu vroeg ie het zelf. Hij fietste zo weg.Wel met valllen en opstaan, maar oké.
Komt hij vanmiddag thuis zegt hij dat hij een wheelie kan ::)
Dit deed ie ook al met zijwielen(van mijn oudste geleerd), maar nu dus blijkbaar ook zonder. Ik ben blij dat ik het niet gezien heb.
Ik heb hem natuurlijk even vereeuwigd, maar je ziet alleen zijn rug, omdat meneer geen zin had om op de foto te gaan.



Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




bobbie

Hoi Caroline,

Zo, eindelijk weer eens een reaktie van mij.

Wat de voegen betreft: ook ik heb gaten in de voegen. ::) schijnt er bij te horen als je vogels hebt. ;D

Pluisje is een poepie. Mijn oudste dochter heeft ooit zo'n siamees konijntje gehad, alleen die was denk ik bruiner van teint. Die was echt beige met bruin.

Leuke foto's hoor, ik liep achter dus ik heb zitten genieten.

Tot de volgende keer.

groetjes, Nel :)