Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

valkchico

hallo caroline,

even een snelle reactie, wat fijn dat de tweeling samen thuis is! ja ik kan me goed voorstellen dat je ineens een paar jaar ouder word als je dit soort dingen te verduren krijgt.

ik duim met je mee dat er snel eitjes komen ;D.

Jammer van de primrose, was wel heel leuk geweest maar geef je wel gelijk dat je wacht.

gr Esther

Caroline

Sanne & ik zijn verwend!!

Vanmiddag kwam de postbode aan de deur met een megagrote doos.  :o

Dit zat er in!!

Een ballon voor Sanne met een beterschap wens en een ballon voor mij voor mijn 40 ste verjaardag.  ;D

Wij zijn er allebei heel erg blij mee en zeker door verrast.  :o

Lieve Caroline heel erg leuk!!

Het was een grote verrassing!!

Bedankt!!  :-* :-* :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

carco

Hoi Caroline

Hij was wel mega hè? ;D
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Kirsten

Oh caroline wat gaaf! en ontzettend lief natuurlijk :D
Die Caroline en Sanne zullen wel gek gekeken hebben met zo'n verrassing,. heel erg leuk :D

Ik ben blij dat de tweeling thuis is,. pff dat zal hun inderdaad wat jaren van hun leven gekost hebben,. Het is ook verschrikkelijk als je zoiets meemaken moet. Ik hoop dat alles nu snel beter gaat en ze kunnen genieten van deze twee wondertjes.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

patty_dordtse valkjes

ikke snaps ff niet hoor maandag wanneer  ??? ??? ???

ben niet bij dus sorrie  ;D
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

carco

Hoi

Ik denk dat er een ei is!!
Gisterenavond zaten Harry en Charlie weer constant in het blok, maar Charlie kwam er niet meer uit.
Nu vanmorgen zit Harry de mooiste liedjes te zingen voor Charlie die dus nog in het broedblok zit!

Ik kan me nog maar net bedwingen om te kijken ik ben zó nieuwsgierig!!

En Harry vloog me aan toen hij eten kreeg, dat kostte me bijna mijn hand! Auwsie.

carco

20 januari 2006, 10:10:10 #651 Last Edit: 20 januari 2006, 10:52:54 by carco
Hoi

Net de volière opengezet en net als wat ik vorig jaar deed gelijk een doek over de broedkooi gehangen.
Ik hoorde dat Charlie dus even ging kijken en ja hoor daar lag een eenzaam eitje!!
Ik ben blij en verdrietig tegelijk, want wat gaat het dit jaar doen?
Er zijn er vorig jaar een paar geweest waar ik toen contact mee gehad heb waar door het steeds kon mislukken ( Pul, Mandy en Lique) en ik vergeet ook nooit meer de paniek die ik voelde toen ik een eitje open gemaakt heb wat nog leefde. Ik denk dat Irene dat ook nooit meer vergeet want ik had toen haar als eerste opgebeld om te vertellen dat ik haar valkje had vermoord. Terwijl dit eitje ook hoogstwaarschijnlijk niet levensvatbaar geweest was.
Ik heb in de 2e ronde zelfs nog een eitje naar dr.Feld opgestuurd voor bacteriologisch onderzoek, maar daar was niets uitgekomen :-\
En de 3e ronde toen er eindelijk een eitje uit was gekomen en het kleintje zelfs nog gevoerd was. Ik vond dit zó zielig.De navelstreng zat er nog aan bij dit kuikentje en had geen levensverwachtingen.
Dus jullie begrijpen dat het nu heel dubbel is voor me. Het heeft ook helemaal geen zin of de eitjes bevrucht zijn of niet: het is bij mij gewoon een kwestie kunnen de eitjes uitkomen?!
Dus dat wordt weer afzien!!
Ik gun het ze zo!
Maar we zien wel weer hoe het loopt!

Mariska

Hoi Caroline,

Ik wens je heel veel sterkte en zal voor je duimen dat het nu wel goed gaat ;)

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Skye

Gefeliciteerd met de eitjes! En fijn dat de tweeling thuis is!

Caroline

Hoi Caroline,

Heel erg veel succes dit jaar, en sterkte met de spanning!!

*Duim duim duim*

:-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

imv

Hoi,
Heel veel succes! Ik zal je telefoontje inderdaad nooit vergeten   :'( Hopelijk hebben jullie dit keer meer geluk.

Aan jouw goede zorgen zal het zeker niet liggen :D

Zover mogelijk zal ik je bijstaan, dat weet je :-*

Groetjes,
Irene

Kirsten

Hoi Caroline,

Ik snap dat het gevoel dubbel is, maar toch feliciteer ik je met je eerste eitje,.
Ik zit om de hoek, dus als je me nodig hebt, weet je me te vinden.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Roosje

Pfhoe hee. Bij jou zit er dus veel meer achter 1 zo'n eitje. Dan is het dus extra spannend hoe het gaat lopen. Ik hoop echt dat het dit keer goed gaat, voor de birdies, maar ook voor jou!

marilyn

hoikes caroline

geluk en twijfel slaan heel erg toe bij jou en dat kan ik me best voorstellen in jouw plaats zou ik waarschijnlijk hetzelfde voelen maar wij zullen met zijn allen heel erg veel duimen en kaarsjes branden en hopen dat verdriet je ditmaal gespaard blijft en dat de eitjes uitkomen en dat je kleine donsjes mogen opgroeien tot hele mooie valkjes  ;)

groetjes marilyn

valkchico

hallo caroline,

ik ga je toch een beetje feliciteren maar nog meer geluk wensen! dat het dit keer heel voorspoedig mag verlopen!

gr Esther