Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

Caroline

Hoi Caroline de Bouwer,

Gelukkig veel beter nieuws over de tweeling, ze worden zelfs al overgeplaatst.

Nu nog even duimen dat de hersentjes niet een al te grote klap hebben opgelopen met het zuurstoftekort.

En wat las ik over onze Bob de Bouwer,
Kunnen wij dat maken?? Nou en of!!

Nog een reden om te duimen bij jou, dat je goeie eitjes krijgt en daaruit goeie donsjes.  ;D

Doei doei!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Riny

Hoy Caroline
Gelukkig dat het met de ene helft van de tweeling nu heel goed gaat.
Nu duimen voor de ander.
En ik heb erg moeten lachen met jou en je broedblok.
Nu maar hopen op eitjes en jonkie's.
Groetjes Riny :D

carco

Hoi

Hé Riny:ik zei nog zo:niet lachu.. >:(  :P :P
Joepie Derrick begint eindelijk door te krijgen hoe je moet vliegen. Hij vliegt soms al netjes achter de anderen aan en gaat steeds minder tegen de ramen. Soms neemt hij de muur dan ook nog gelijk mee.
Vanmiddag toen ik stond te strijken en de valken eruit waren hoorde ik iets in de broedkooi. Ik dacht eigenlijk dat Hedwig het was, want die vind de kooi heel erg interessant.Die zat er vorig jaar ook al steeds in. Maar toen ik eens goed keek zag ik Charlie op het randje zitten en hoorde ik Harry erin rommelen. Waren ze uit zichzelf erin gegaan :o
Dat hebben ze vorig jaar nog niet gedaan.
Toen ik weer keek zag ik Spongebob er gezellig bij zitten:zij op stok en pa en moe in het broedblok. Die blijft ze toch overal volgen.Ik heb haar er maar uitgehaald en de kooi dicht gedaan.Het mooiste is dat ze ''het'' minstens 2 à 3 keer op een dag deden en nu zitten ze apart en doen ze het niet meer :-\
Ik heb altijd 2 valken op mijn schouders waar ik ook heen ga. Harry en Charlie zijn net zwaan kleef aan en gaan mee door het hele huis. Spongebob moet dan eigenlijk ook altijd er bij zijn, maar vliegt wel sneller weg als ik bv. naar boven ga (H en C gaan dus gewoon mee), sinds een paar dagen lift Beau dus ook gezellig op mijn schouder mee steeds.En daardoor had ik vandaag nog aar 1,5 oorbel in. De rest was gesloopt.

Bij Joyce haar valken is er ook een nieuwe liefde aan het ontstaan. Zij had de 2 valken overgenomen die bij Mandy vandaan kwamen en wegens allergie herplaatst moesten worden. Zij belde me vandaag op dat Dizzy bovenop Pica dook.Maar Dizzy is nog veel te jong hoor! Die is van dit jaar :o
Maar daar gaat het dus gelukkig wel goed mee.

Spongebob op visite bij pa en moe.

Allemaal op de kooi, behalve Derrick die zat op de trap die afstand kon hij net niet aan geloof ik.

Wat gebeurt hier nu toch allemaal?

We krijgen toch geen reaktie dus gaan we ons maar poetsen.

Nu Charlie uit de kooi is gaan Beau en Derrick maar naar elkaar roepen ::) Ach ja dan heb ik ook een homo-koppel :P

Ik heb ook nog een filmpje gemakt van de kooi en dan kan je zien dat Spongebob er steeds heen wilt en weggejaagd wordt door Harry. Op een gegeven moment zit Harry in het blok en Charlie laat het wel oe. Ze lijkt overal te zoeken waar ze nu toch die kooi in kan.
Ik zal hem even uploaden en plaatsen. Je hebt er alleen wel een vergrootglas bij nodig want hij is met mijn telefoon geflimd van een vrij grote afstand.
Groetjes: CAroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

carco

Caroline

Mooi gemaakt die link zo.  ;)

Groetjes.  :D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

carco

Goed hè?
Van jou geleerd ;)
Groetjes: Caroline.

marilyn

11 januari 2006, 09:17:58 #636 Last Edit: 11 januari 2006, 09:34:39 by marilyn
hoikes caroline

je foto's en je filmpje zijn heel erg mooi  :D dat was weer eens genieten voor mij

groetjes marilyn

Riny

Hoy Caroline
Zet dan ook een richtingaanwijzer neer bij de kooi,
dan hoeven die valkjes niet zo te zoeken.
Die moeten hun krachten nog sparen voor het grotere werk.
Groetjes Riny :D

valkchico

hallo caroline,

en hoe gaat het lief zijn???????
mag je al een bod doen?het is een beauty ik had hem ook al gezien maar heb op het moment gewoon even niet zoveel tijd ;).
dus ik hoop dat ik hem bij jou kan opzoeken???? ;D

gr Esther

carco

Hoi

Je moest eens weten hoe lief ik ben :P
Nee hoor, manlief had slim vanavond iets voor een vriend geregeld omdat hij 40 jaar getrouwd was.
dus een huis vol visite daar: een soort surpriseshow ;)
Alleen kwam Simone er woensdag pas mee (zij wist het ook niet eerder) dat ze morgen al om 8 uur bij de gymzaal moet zijn omdat ze een wedstrijd heeft. En aangezien ze vanavond tot half 9 moest trainen ben ik daar van half 8 tot kwart over
8 geweest en Hans is nog aan het feesten.

Er wordt hier heel veel gebruik gemaakt van het broedblok: h en C zitten er bijna de hele avond in en ik hoor Harry al zijn repertoires afzingen om Charlie in de mood te krijgen. Nou die wilt wel hoor ;D
En Esther al komt ie hier niet mag je nog komen kijken hoor naar de rest.

Ergens denk ik wel, waar begin ik aan als ik er nòg een man bij zet.Het is hier vaak al zo'n  :censuur herrie in de kamer. Aan de andere kant hij is zó mooi en heb ik 4 poppen en 4mannen.En ze zijn zó lief...
Afijn we zien wel waar het schip strandt.
GRoetjes: Caroline.

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

carco

Hoi

Als eerste de pimrose doe ik niet!!
Diegene heeft nu een foto van de voorkant geschoten en ik vind hem behoorlijk bont. Zelf zijn kop zit grijs in en om daar nu dik 1,5 uur voor in de auto te zitten??
Nee ik laat mijn beurt voorbij gaan.
Inmiddels kijk ik bij H en C de eitjes in het broedblok:ze doen hun best maar er is nog niets. Charlie is wel loodzwaar inmiddels dus vlgs mij kan het niet zó lang meer duren.
Ik heb gisteren mijn nicht zelf gesproken ivm. de tweeling.
Ze zijn allebei thuis!!
Nu blijkt dus dat niet de huisarts , maar de artsassistente van de kinderarts in Dordrecht gezegd heeft dat ze overbezorgd was. De oudste was naar het ziekenhuis gebracht en mocht weer naar huis toe met de mededeling dat er niets aan de hand was. Ze hebben de huisarts gebeld omdat ze het toch niet vertrouwden en die heeft ze met spoed weer naar het ziekenhuis gestuurd :-\
Toen ze naar Dordrecht terug mochten is de oudste al direkt naar huis gegaan, volgens haar mede ook omdat er nog maar 1 bed beschikbaar was. De jongste van de 2 is vrijdag thuisgekomen, die heeft nog ietwat moeite met drinken maar gaat verder ook goed.
Ze vertelde nog wel even dat ze in die weken toch zeker 10 jaar ouder geworden zijn van spanning en heel blij was dat het zo goed afgelopen was, omdat ze toch ernstige gesprekken gevoerd hebben met de artsen ivm de slechte levenskansen van de oudste van de tweeling.
Gelukkig is het heel goed afgelopen!
Groetjes: Caroline.

imv

Weten ze ook iets te vertellen over de ernst van de hersenbeschadiging die oudste door zuurstofgebrek zou hebben opgelopen?

Is al het gevaar (ook voor de oudste) nu geweken?

Ik weet hoe het is om in een paar weken 10 (tallen) ja(a)r(en) ouder te worden  :-\ . Ik hoop dat ze nu minder zorgen hebben. Ik denk er heel vaak aan, maar jij begrijpt wel waarom!

groetjes,
Irene

Mariska

Hoi Caroline,

Wat een goed nieuws dat de tweeling weer thuis is ;)
Nu maar hopen dat de hersenbeschadigingen meevallen :-\

Je hebt wel een hoop mooie foto's gemaakt hoor :D
Ik krijg die portretfoto's nooit scherp zonder flits en jij dus wel ::) ;D

Ik hoop dat je gauw eitjes heb en het nu wel goed gaat.
Ik duim voor je ;)

Groetjes
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

marilyn

hoikes caroline

ook ik heb ondertussen al veel aan de tweeling gedacht en ben blij om nu jouw berichtje te lezen, oef ze zijn thuis en ik hoop dat het met de hersenbeschadiging nu wel meevalt  ;)

groetjes marilyn