Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

Larissa

Hey Carco

heb jij RTL7 er op staan ???? daar is veel nieuws op van de grote brand in Moerdijk

Hoe ver zit jij er vanaf ?
S6 met de valkjes

groetjes Larissa

carco

We volgen het nieuws hier op de voet.
Wij wonen in Dordrecht- Zuid , zo ook oa. Yvon.
Klik op het plaatje voor onze site!

Larissa

Och jeetje, ik hoop dat ze het gauw onder controle krijgen,
Hoop dat de valkjes er niet zo veel last van krijgen

Larissa

*~Romilda~*

Leuk berichtje van coco en chaya:D

Ben blij dat ik weer over haar hoor!!Ik mis ze echt ontzettend hoor!!Het is veel te veel stil in huis.Hoop dat ze snel lekker gaat paren en een paar mooie bevruchte eitjes ga leggen.eN DAT ER NATUURLIJK EEN HEERLIJJK MANNETJE BIJ ZIT!!:P
Ik ben wel blij dat ze het goed naar haar zin heb.Is ze een beetje vriendinnetjes met chaya?
Ik wens je heel veel succes met de rook daar in dordrecht,wij schijnen ook nog last te krijgen..:S..
Groetjes romilda!

patty_dordtse valkjes

ook hier volgen wij alles op de tv heb ook de voggie's opgesloten in het hok...

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Caroline

Ach, wat een lieve foto's van Chaya en Coco.  :-*

Hopelijk kan Harry een keuze maken tussen beide lieve meisjes.

Kusje voor Chaya, goed dat ze zelf eet.  :) Ze heeft een lief klein geel zusje of broertje.  ;)

Sterkte met de brand, ik las het in de digi Telegraaf en moet gelijk aan je denken.

Groetjessssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Manon*

Wat heeft jouw Harry toch een luxe probleem  :P :P :P
Heeft ie twee mooie dames voor het uitzoeken... vind hij ze geen van beide leuk  ::) ::) ::)
Hopelijk gaat ie nog van gedachten veranderen!

Sterkte met de brand  bij jullie in de buurt, het zag er heftig uit op het journaal  :-\

Liefs Manon

ManjaV

Hey Caroline,

Even weer bijgelezen ;D
Oh wat een ontzettend lieve foto's van je drietal in de huiskamer...en ik moest weer lachen om die grappige foto waarbij Chaya en Coco op het driehoekje zitten en Harry ergens in de verte ;D
En verliefd op Hans nog steeds? ;D
Het zijn af en toe maffe beesten ook he. Ik vind het superleuk dat Coco zo lief is en Chaya ook, en wat ik ook geweldig vind is dat Chaya echt niet bang is voor Donald en Daisy.
Ik denk dat je geen van beiden (Coco en Chaya) meer kunt missen. Zo lief zijn ze. :D

Groetjes en een knuffeltje voor alledrie (en voor Donald en Daisy als dat lukt!)

Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

carco

Fuller en Seema zitten niet constant bij elkaar , maar zijn toch wel echt een koppeltje  :D Ik heb ze meerdere keren op kroelen betrapt samen en ze zoeken elkaar dan ook telkens wel op.
De enige die niet gekoppeld zijn zijn Yari en Yasha  :-\ Deze produceren ook een heerlijk stemgeluid afgewisseld door Punkie die het niet kan verkroppen als Yari weer eens naast zijn popje zit  ::)

Met Harry gaat het redelijk: de ene keer gilt hij wat minder dan de andere keer.
Met de avond zet ik ze met zijn 3en bij me en dan lijkt hij toch wel iets in Coco te zien. Tenminste soms: en op gepaste afstand. Vooral niet te dichtbij. Sinds gisteren biedt zij haar koppie aan aan hem, maar dat is helemaal niets: een pik op haar kop kan ze krijgen  >:(
Chaya vindt Harry helemaal geweldig: ik kwam hier van de week achter toen ik haar vast terug zette in de kooi zodat ze wat kon eten ( ze bedelt ook constant tegen Harry, blijft ze dit doen zet ik haar in de kooi en zit ze ook meteen in de voerbak  ;D )
Ze was het hier duidelijk niet mee eens: een stem dat ze opzette  :o
Vanmorgen weer zo, want als Harry zo gilt pak ik hem vast en zet hem zonder pardon apart, nou dametje begon weer hoor  ;D
Dus hij heeft letterlijk keuze uit 2 dames, maar vooralsnog heeft hij het nog steeds op buiten voorzien helaas.

Van de week kreeg ik trouwens nog een mail van iemand die een mannetje van Spik en Span had: deze was overleden  :'(
Wel een vaag verhaal, want hij at als een dijker en woog op het laatst nog maar 67 gram. En ze had ab gekregen van de da. Toen ik vroeg of hij niet op wormen gecontroleerd was zei ze dat dat gedaan was en hij ze niet had. De ontlasting was normaal, maar de voedingsstoffen werden niet in het lichaam opgenomen, en dat zou de rede zijn geweest dat hij zo afviel  ??? Geen idee wat het geweest zou kunnen zijn, heb hier nog nooit van gehoord in ieder geval.

Groetjes: Caroline.

ManjaV

Hey Caroline,

Leuk weer een update :D
Ik zie het voor me hoe Punkie aan het gillen is als Yari het op Pollie voorzien heeft ;D

Wat een grappig verhaal over Harry met zijn twee dametjes. Nou, hij heeft nu gewoon twee popjes tot zijn beschikking, echt lief zeg. Wat lief dat Coco met hem wil kroelen en dat Chaya hem overal volgt! :D

Ben heel benieuwd hoe deze soap verder gaat. ;;; ;D

Vreemd verhaal inderdaad. Je zou zeggen dat als zo een valkje ontlasting had, dat de voeding wel degelijk werd opgenomen. Misschien toch wormen en niet ontdekt?

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Caroline

Leuke update!!!

Die Harry, 2 prachtige poppetjes en geen keuze maken.  >:(

Leuk dat je bleekjes toch steeds meer koppelen, hier vond ik vanavond Tommy & Isabella op elkaar.  ;D

Raar verhaal, het kind van S & S wat is overleden ... of een slechte dierenarts of het verhaal klopt niet ... volgen mij is het niet opgenomen worden van voedingstoffen aangeboren en hebben we daar dus altijd al last van en niet zomaar ineens.

Fijn weekend en kusje voor Chaya en zwaai maar een keertje naar Hagrid voor me.  ;)

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*~Romilda~*

Haha,die harry!!

Het is wel lief hoe je dat verteld dat coco der koppie aanbied:P
En twee verliefde vrouwtjes achter hem aan,hoe hilarisch,het lijkt idd wel een beetje een soap:P
Heb Coco al ei leg neigingen of betrap je haar nooit op de bodem?
Hopelijk trekt harry nog meer bij!!:Dwhaha
Groetjess Romil en Lilo

*Manon*

Hoi Caroline,

Leuke update over je deugnietjes....

Triest van het overleden valkje, helemaal omdat je er een apart gevoel bij gekregen hebt na hun verhaal...  :-\

Liefs Manon

christel

erg zeg dat verhaal van dat overleden valkje! hebben ze een autoptie laten doen? wel leuk dat ik je verhaaltjes hier kan lezen!! ;D

carco

Fuller en Seema zitten sinds vanmorgen weer in de kweekkooi en daar laat ik ze zitten tot ze een blok krijgen.
Fuller ging ineens wel heel veel interesse in Spongebob tonen en dat is absoluut niet de bedoeling  >:(
Fuller was het er niet echt mee eens. Hoe tam hij eerst was : zo hard beet hij nu, en gillen  :o
Wel fijn want nu zijn er al 2 kweekkooien bezet: Yari en Yasha moeten nl ook gelijk al apart omdat die totaal niet gekoppeld zijn. Doen die in de kweekkooi ook niets ga ik voor beide een ander huisje zoeken  :-\
En de kans is groot dat Punkie en Pollie ook weer apart moeten omdat Punkie vorig jaar zo agressief was. Maar goed dat zien we dan wel.

Harry is nog steeds geen verandering in helaas.

Groetjes: Caroline.