Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

Kirsten

Hoi Caroline,

Meid ik lees nu pas wat er de afgelopen dagen allemaal gebeurd is,. Veel sterkte allereerst met het verlies van je tante. Ik hoop dat je vader er ook een beetje doorheen komt, gelukkig merk ik aan je verhaal dat hij bij iedereen wel terecht kan, maar het een plekje geven moet je helaas wel alleen. Morgen zal het met oudejaarsdag toch weer even moeilijk worden,.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Karin

Heel veel stertke met het verlies van je Tante, Caroline.

Groetjes, karin.

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Caroline

Gelukkig heb je het allemaal achter de rug en heb je het goed doorstaan. Het viel allemaal niet mee las ik. Pfffh, wat emotioneel allemaal. Probeer een beetje te genieten van de jaarwisseling.

:-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

carco

31 december 2005, 11:52:28 #558 Last Edit: 31 december 2005, 12:23:01 by carco
Hoi

Blh het kan niet op hier!
Gisteren klaagde Maurice ineens over pijn in zijn been (knie) toen hij aan het spelen was bij mijn vriendin die oppastte toen ik naar de begrafenis was. Ik wijtte dat eigenlijk eraan dat hij steeds met de duplo op de grond had gespeeld.
Nu kon hij dus vanmorgen niet uit bed komen, kon niet op dat been staan.
Ik ben naar de huisartsenpost geweest en nu heeft hij ws. een virus in zijn heup :o
Hij klaagde over zijn knie maar daar zat niets, toen bleek het bij de heup vandaan te komen, deze pijn schijnt door  te trekken naar de knie.
Niets aan te doen dus, moet vanzelf overgaan. Alleen rust en pijnstillers geven. Het kan ongeveer een week duren en is te vergelijken met een griepje.
Die zielepoot ligt dus op de bank, weg oud en nieuw voor hem:kan ie geneens sterretjes afsteken! Ik heb de slee al binnen gezet zodat hij daar misschien op kan zitten vanavond.
Als de pijn maandag of dinsdag niet minder geworden is moeten er foto's gemaakt worden.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

imv

Jeetje Caroline,
Wat een pech! Gatsie!
Ben blij voor je dat de begrafenis voorbij is, maar nu weer met maurice.. ach gossie! Het zal vast heel erg pijn doen lijkt mij!

Sterkte! Ik spreek je gauw!
Hopelijk hebben jullie toch een fijne jaarwisseling.

Groetjes,
IRene

aad

hoi Caroline

Even vluchtig het één en ander doorgenomen ...tis niet zo een geweldig einde van het jaar... daarom....

groetjes Aad

Caroline

Heel veel beterschap voor Maurice.

Hier speciaall voor hem.

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Gerda

hermelien1989

Ankie

Hoi Caroline

Heel veel sterkte met alles en wens Maurice beterschap !!!
Ondanks alles wil ik jullie toch een

wensen !!!

Groet van Ankie en de rest !

valkchico

hippysuus

Hallo Caroline,

Ik wens je een gezond en gelukkig nieuwjaar toe, wat fijn dat ik je heb leren kennen dit jaar!

carco

Hoi

Joepie: Maurice loopt weer als een kievit!!
We hebben hem gisterenavond om een uur of 8 naar bed gebracht met de belofte hem er op tijd uit te halen.
Afijn hij is wel even naar beneden geweest, maar wilde snel weer naar bed.Hij moest plassen en zonder erg stond hij op zijn been en begon helemaal te glunderen dat het geen pijn meer deed.
Vanmorgen helemaal uitgerust wist hij niet meer dat hij gisteren nog iets van het vuurwerk had gezien :)
Hij is superdruk en superblij dat hij weer gewoon kan staan en zijn been niet meeer zeer doet.

Allemaal nog de beste wensen voor het nieuwe jaar met heel veel geluk!

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Mariska

Hoi Caroline,

Allereerst een heel gelukkig nieuwjaar :D
En wat fijn voor jullie dat Maurice weer beter is :D
Maak er maar een leuke dag van met de kleine boef ;)

Groetjes
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)