Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

Anke

Hoi,
Yessssss!!
Gefeliciteerd met het gele donsje ;D
Ik duim mee voor de volgende donsjes!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Hermien

Oh wat gaaf! Trouwens, ik heb nu net eigenlijk pas het filmpje van die twee gekke wijven bekeken. Lijkt sprekend op Gabber en Goofy. Die voeren elkaar 'nog' net niet, maar ik verwacht wel dat dat nog komen gaat. Misschien moeten jouw popkes dan toch maar naar Krimpen verhuizen...... ;D

♪ Marlies

Gefeliciteerd !! :D

Hopelijk komt de rest ook nog uit.

carco

Pff,die 2 bezorgen me echt nog eens een hartverzakking.
Vanmorgen had ik al niet gekeken en ook niets gehoord en ben ik de deur uitgegaan.
Rond de middag wilde ik toch wel iets weten en heb dus in het blok gekeken, wat ik beter niet had kunnen doen :-\ Ze gingen het blok uit en zijn vervolgens voor een uur niet meer terug geweest: het donsje was al helemaal koud  >:(
En die mafkezen gingen weer zitten wippen  :o
Gelukkig lijkt het donsje nu toch nog goed te gaan, is inmiddels al weer gevoerd en pa en ma zitten er weer bij.
Verder nog geen eitje uit. Ik zag er 2 bezig, hoop toch nog dat het eerste eitje uitkomt. Ik hoorde niet piepen, maar wel dat er gewerkt werd van binnenuit.
Maar kijken doe ik niet meer: dat durf ik niet  :-[

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Anke

Hoi Caroline,
Ach het arme donsje...... gelukkig zijn ze er weer bij gaan zitten.
Wat ik doe bij koppels die mijn controle niet echt leuk vinden is in het blok kijken net voordat ze elkaar zullen gaan afwisselen.
Ik merk hier dat ze dat 's ochtends eigenlijk altijd rond dezelfde tijd doen.
Het voordeel is dan dat het valkje wat je eruit haalt, toch al bijna geen broeddienst meer heeft. En het andere valkje eerder geneigd is om zijn dienst alvast te beginnen.
Misschien heb je daar wat aan.
Ik blijf duimen voor de andere donsjes in het ei!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

carco

Hoi

Het is een nieuw koppel dus ja dan moet je inderdaad altijd even afwegen hoe je het weer moet doen.
Chinta haalde ik het blok uit zette ik vervolgens in de kooi, dan keek ik en ging ze weer netjes terug. Zat Harry er op hoefde ik maar te tikken en dan kwam hij al.
Punkie en Pollie kan ik zo opzij schuiven, die blijven wel zitten.
Bij Derrick en Damali weet ik dat ik niet hoef te kijken als Derrick er op zit,bij Damali kan het wel.
En bij hun weet ik het dus nog even niet :-\
Ik hoorde trouwens wel net dat Hagrid ook voert ,en dat vind ik toch wel heel erg geweldig  :D

Anke

Hoi,
Lastig he....
Je wilt ze niet teveel storen, maar je moet toch af en toe even kijken....
Wel heel fijn dat Hagrid aan het voeren is :)
Groetjes Anke

ManjaV

Nogmaals gefeliciteerd met donsje 1 en ben heel benieuwd :D :D

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

carco

Dit is bizar!
Net waren H en H beiden uit het blok(gelukkig niet zo lang, maar wel weer aan de wip  :-X )
Kijk ik en denk wat zien die eitjes er toch raar uit. Zijn ze allemaal bezig met uitkomen  :o
Het was eigenlijk mijn bedoeling het laatste ei bij D en D te leggen, maar dat kan nu niet want de eerste van hun kan pas vanaf maandag uitkomen.

Anke

Hoi,
De donsjes hebben haast ;D
Oooh wat spannend weer!!!
Groetjes Anke

Dierenfreackske

Hoi Caroline, ja heel spannend wek hier, hihi! Grtjs Ann

Caroline

Wow, 4 piepeitjes!!!!  :o

Ik ben toch wel een beetje trots op mijn ventje.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

carco

Volgens mij nog steeds maar 1 donsje hier.
Ik ben bang dat het eerste eitje van Hagrid en Hedwig zelf niet meer uit gaat komen : het is al zo lang bezig  :-\
Net toen ik voeren hoorde heb ik even alleen het klepje open gedaan van het blok om te kijken. Dat ging dus wel. Toevallig lag het eerste ei naar me toegedraaid vandaar dat ik die kon zien.
De rest lag onder Hagrid en heb ik niet kunnen zien.Hedwig schoof naar achteren en daar lag niets. Ook geen leeg dopje gezien, dus ik ga maar uit van nog 1 jong.

Ik hoop dat ze er nog even samen afkomen zodat ik beter kan kijken.

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Hou de moed er nog even in hoor !!  ;)
Hier heeft het ook 2,5 dag geduurd voordat het er eindelijk uit was. :D

Groetjesssssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >