Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

Caroline

WOw!!!!

Echt super gaaf!!!!

Knap in elkaar gezet hoor .... ik heb hier mijn broertje al een keertje lief aangekeken maar ..... de hint was niet doorgekomen.  :-\

Je bent met recht trots hoor!!  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

lynette

Hoi Caroline

Nog bedankt voor alle moeite voor het jongste valkje he  ;D ik denk dat mijn laatste mailtje niet is aan gekomen  :-\ heb nogal problemen met mijn outlook.

Wat een heerlijke foto's  ;D en ook maar aan de everyoneweb begonnen :P best makkelijk programma he  ;) al een mooie website  ;D

Groetjes Lynette



Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

carco

Hoi

Ik heb inderdaad geen mail gehad van je  :-\
En volgens mij had ik everyoneweb via jouw dagboek ''gepikt'' had het in oktober al aangevraagd en moest er toch eens iets mee gaan doen  :-[
Maar het stelt inderdaad niet veel voor, dus Caroline dat kan jij ook hoor. Ik heb ook geen verstand van HTML codes en zo, maar dit is net als werken in word.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




carco

Ik had vorige week op verzoek veertjes getrokken bij het oudste bontje.
Ik was eigenlijk best wel nieuwsgierig of er al iets bekend was dus toch maar gebeld.
Ja en eigenlijk had ik de test net zo goed niet hoeven te laten doen want zoals te voorspellen is het een pop  :P

Het ''kleintje'' bij Harry en Chinta zit nog steeds best in het blok.
Deze is echt mooi:zit goed in de veren en kan er volgens mij al lang uit. Ik ben er nu wel achter dat Charlie altijd degene was die plukte en niet Harry.
Ik heb hem/haar net even op het hoogste stokje voor het gat gezet. Het stokje is niet veel meer van over(opgevreten door Harry) en het blok is nogal hoog, om te kijken wat hij dan ging doen. Nou hij hing helemaal uit het blok om vervolgens later weer het blok in te schieten ;D Typisch geen zin dus  8)

Ik denk dat bij Punkie en Pollie snel het eerste ei er weer is: die zitten heel veel in het blok.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Anke

Hoi,
Fijn dat het allemaal goed gaat hier bij jou.
Ik vind je site erg mooi!!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi hoi , heerlijk en ook je site , heel mooi hoor ! Grtjs Ann :D



♪ Marlies

Dat mooie kleintje willen wij dan toch ook wel weer eens zien. ::)


Foto tijd !! ::) :P :D :D

Caroline

En .... is dat goed of niet, een pop?? ???

Fijn weekend!!  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

Wat een dag zeg!
Ik wilde bij Harry en Chinta de kleine uit het blok hebben voordat de eitjes uit kunnen komen.
Het bovenste stokje is helemaal aangevreten en ws. kan hij daardoor niet uit het blok komen  :-\
Ik had het gisteren al geprobeerd, maar merkte dat H en C niet meer het blok in gingen, dus heb ik al vrij snel de kleine toen weer terug gezet.
Vanmorgen zat Chinta in het blok en heb toen de kleine er weer uitgehaald.
Ze bleef  toen gewoon zitten  :)
Alleen werd de kleine dus niet meer gevoerd en heb ik in de middag pap gegeven.
Met de middag kwam ook Cinta het blok uit en ik dacht dus dat ze zich helemaal niet fijn voelde. Ze zat constant op de grond en toonde heel erg duf.
Ze is het blok toen niet meer ingeweest.
Ik heb toen druivensuiker door het water gedaan en haar zelf ook wat gegeven.
Harry heeft heel de middag alleen in het blok gezeten.
Rond een uur of 5 zijn ze er altijd allebei even uit , maar Chinta wilde dus het blok nog steeds niet in. Inmiddels zal ze zich al te poetsen en had ze  gegeten.
Gaat die  :censuur kippetje zitten weer net zo lang totdat Harry er boven op kruipt  >:(
En dus niet meer terug het blok in hè?
Ik heb de kleine dus toch maar weer in het blok gezet en daar ging Harry wel voeren.
Inmiddels al met Esther contact gehad die voorstelde 3 eitjes bij haar er bij te leggen(zij heeft ook weer een blok).
Nu eindelijk nadat ik Brutus heb uitgelaten zit ze al weer een poosje in het blok.
Gaat ze er nu weer af rij ik gelijk naar Esther.
Het lijkt wel of ze niet meer kan tellen  ???
En helaas voor het kleintje haal ik die er nu niet meer uit totdat er ,hopelijk, een donsje is.
Maar goed dit geintje heeft wel tot iets voor 8en geduurd.
Gelukkig ging Harry af en toe nog terug, maar ik heb er weer een zwaar hoofd in.
Ze deden het juist zo goed nu leek het  :-\
Misschien dat ik haar voor de nacht weer in het blok op sluit , en dan maar hopen dat het morgen rustiger is.

Bij Punkie en Pollie heb ik de oudste 2 apart gezet gisteren.
De oudste was iets afgevallen, maar heb ik niet meer terug gezet omdat ik wel zie dat hij het kan. De andere heeft bij mogen tanken bij pa en ma  ;)
Zij hebben zaterdagavond het eerste ei weer gelegd en net de 2e.
Zij blijven netjes voor de jongen zorgen en broeden ook netjes  :)
Gewoon perfecte ouders dus.

Ik heb zaterdag nog wat foto's gemaakt van het jong bij Harry en Chinta.
De anderen moeten even wachten.
Die zijn trouwens allemaal weer aan het koppie geplukt  :-\ Vooral het bontje.

Oh en Caroline: een man of een pop dat maakte niet uit: ze wilde alleen graag weten wat het was  ;)





Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

Heb jij weer .... balen!!  :-\

Hopelijk gaat het allemaal toch nog goed komen.  :)

Gefeliciteerd met de eitjes van Polly en Punkie .... tenminste, ik neem aan dat ze gepland waren, toch??

BEdankt voor je antwoord .... tuurlijk wist jij al dat het een pop was, voor je de veertjes op de bus deed.  ;D ;D ;D

Succes maar weer!!!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Zo,dat was weer een heel verhaal.  :o  ;D
Maar we zijn weer op de hoogte.  :D
Jullie site staat nu ook in onze favo.  :)
Goed gedaan hoor !!  :D

Groetjes Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

*Manon*

Mooie site heb je Caroline  :D :D
Hopelijk hoef je geen eitjes over te brengen naar Esther  ;)

Anke

Hoi,
Tjonge jonge Harry en Chinta houden je lekker bezig he :-\
Hopelijk houden ze de zorgen voor het kleintje nog even vol.
Gefelictiteerd met de eitjes bij Punkie en Pollie!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

ManjaV

Hey Caroline,

Wat een lieve foto's weer.
Blijven Harry en Chinta nu in het blok zitten en broeden?
Ik hoop het wel.
En alweer twee eitjes bij Punkie en Polly: gefeliciteerd :D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

carco

Gisterenochtend de knoop doorgehakt en wat eitjes bij Esther wezen brengen.
Toen ik terug kwam van boodschappen doen zaten Harry en Chinta allebei buiten het blok. Na nog het één en ander in huis gedaan te hebben en ze nog steeds niet terug waren heb ik de hulptroepen gebeld waar ik direct terecht kon  :-* Ik heb dus wat eitjes daar gebracht en H en C 2 nepeitjes gegeven.
Toch heeft Harry weer heel de dag gebroed en dacht ik al te voorbarig geweest te zijn. Chinta heb ik vannacht opgesloten in het blok.We hadden dus maar afgesproken mòcht er iets uit de eitjes komen ik de donsjes weer terug zou leggen.
Maar vanmorgen was ik toch blij dat ik het gedaan had, want wèèr allebei uit het blok. Op het moment zit Harry er op, maar het lijkt er sterk op dat ze het al opgeven en ze zich klaar maken voor een volgende ronde: die ze dus niet krijgen  ::)
Ook het jong wordt niet meer gevoerd ineens:stomme beesten.Dus ben ik aan het pappen gegaan. Ik kijk het nog even aan , maar anders zet ik H en C weer in de volière en mogen Derrick en Damali in de broedkooi.
Met de kleine moet ik ook nog even zien of ik echt blijf pappen of dat ik probeer dat Punkie en Pollie hem gaan voeren.Grr..stelletje ellendelingen  :censuur

Het oudste wildkleurtje van Punkie en Pollie is zelfstandig en wordt vanavond als eerste opgehaald.
Het andere wildkleurtje wordt maandag of dinsdag opgehaald en lijkt ook zelfstandig te zijn.
Vandaag Sweety het oudste bontje ook in de grote kooi gezet.

Punkie en Pollie hebben hun 3e eitje al weer en het 1e is bevrucht :D
Met dat koppel gaat het tenminste goed.

En Caroline ze mochten nog een ronde hoor: ik ben toch alles al kwijt dus geen probleem. Zijn zij met deze ronde klaar komen Hagrid en Hedwig weer naar beneden en dan wordt het echt spannend.

Nu nog even wat foto's:


Tintin :wordt vanavond opgehaald:is heel erg lief en rustig :-*


Pino? Word maandag of dinsdag gehaald samen met een jong van Kirsten.


Sweety:oude drukteschopper :P


Jongste bontje:ook zó lief,hangt het liefste tegen je aan om gekroeld te worden :-*

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!