Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

Caroline

Nee hè, gaat het bij jou ook weer beginnen.  :-\

Ik ga duimen.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anke

Hoi,
Wat raar dat je ineens niks meer in het eitje ziet.
Ik duim heel hard dat het toch nog goed gaat komen!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

carco

Citaat van: Karin op  3 november 2008, 11:47:37
Als het vruchtje al heel vroeg afsterft wordt het eitje weer helder. Ik weet niet hoe "oud" de eitjes waren ? Ik heb het ook een keer gehad met 1 eitje. Zie het maar zo : het vruchtje was niet goed en liever in zo'n vroeg stadium dan wanneer het bijna uit het eitje moet komen  ;)


Dat zou het best kunnen verklaren:toch vind ik het wel vreemd. Ik dacht al dat ik gek aan het worden was  :-\
Ik hoop wel dat er nog iets uitkomt hoor. In ieder geval was het 6e en 7e eitje nu leeg en welke de andere waren weet ik niet. Maar zo zijn er 6 bevrucht en zo nog maar een stuk of 3  ???  :'(
Er zou toch niet iets genetisch bij Harry niet goed zijn omdat het met Charlie ook niet vlekkeloos verliep steeds?

Bij Punkie en Pollie heb ik een piepei  :D
Ik dacht vanmiddag al iets te horen, maar daarna helemaal niets meer:nu net dus nog wel zacht , maar steeds duidelijker  :)

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

Het blijft vreemd, de lege eitjes .... hopelijk inderdaad geen foutje bij Harry .... je zou zeggen nu weer problemen met een andere popje zou wel erg toevallig zijn maar aan de andere kant .... het zijn wel andere problemen als toen met Charlie.

Wel gaaf .... een piepeitje ... ik heb hier een tik eitje met barstje bij Eros & Perle.

Ik duim voor je.  :D

Groetjesssssss

Knuffje voor Hagrid.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

imv

joepieeeeeeeee een piep ei!!

ben benieuwd!
groetjes Irene

Dierenfreackske

Whaaaaauuuuuuuuw , een piepei , ik hoop dat het uitkomt voor je , ik duim zeker mee ! Grtjs Ann



carco

Vanmorgen hoorde ik gelukkig weer piepen en het leek of ik voergeluiden hoorde. Dus ja pa en ma toch er maar af gegooid. Alhoewel: ik zag een half eierdopje liggen,dus Punkie en Pollie er af geschoven. Daar is het eerste jonkie  ;D Netjes hun eerste eitje: een wildkleurtje zoals verwacht. Nadeel is dat ik het echt bijna niet hoor omdat ze er zo stijf opzitten. Het ziet er in ieder geval goed uit en was al opgedroogd.

Chinta kwam uit het andere blok gestoven , dus maar eens even goed gekeken.
Het eerste eitje met de deuk wordt niets meer:toen naar de rest van de eitjes gekeken. Het 2e, 6e en 7e eitje lijken me dus goed en de andere 2 zijn om de ene of andere vage rede weer helder geworden  ???
Het eitje van Yaron en Lizzy heb ik weggehaald, dat was toch al die tijd al onbevrucht, en misschien liggen er wel te veel eitjes om alles goed warm te kunnen houden?

Het 2e eitje verwacht ik dus,als alles goed blijft gaan, dat dat donderdag uit komt.
Dan zit er wel veel verschil tussen de kleintjes straks:als ze dat maar goed oppakken dan  :-\

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




♥Debby♥

Hoi Carco,

gefeliciteerd met je donsje!

Bij mij waren er, nou ja.. bij Duuk & Didi, ook wat eitjes tussenuit gevallen... het eerste eitje kwam 14 oktober en toen zou het volgende de 18e moeten komen.. het kwam toen een dag eerder.. de 17e.. en toen 2 dagen later kwam er nog 1 uit en daarna waren het weer 3 dagen..  het zijn onervaren ouders maar uiteindelijk hebben ze het super opgepakt.. De kleinste blijft ietsjes achter maar dat had volgens verschillende dames ook te maken met het feit dat de jongste "zwaar" voer kreeg.. geen kropmelk zoals in de eerste dagen maar gelijk veel zaad e.d.

De oudste is bij mij nu 3 weken en de jongste is morgen pas 2 weken en het gaat goed.. hopelijk gaat dat bij jou ook zo!

Succes!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Caroline

Super!!!

Gefeliciteerd!!  :-*

Balen van je andere eitjes.  :-\
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Yvon



Yeahhhhhhh ,Gefeliciteeeeeerd !!  ;D

Op naar de volgende piepeitjes.  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anke

Hoi,
Hoera een donsje!!!!
Op naar de volgende :)
Gefeliciteerd ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

carco

Vanmorgen vroeg hoorde ik al voedergeluiden bij Punkie en Pollie,dus dat zit wel goed :D
Ik wilde natuurlijk wel even kijken en wegen, maar zag nog niet zo veel omdat het nog vrij donker was. Toen ik het kleintje terug wilde zetten was ik dan ook heel erg verbaasd, want er lag er nog 1  ;D
Ze zetten er vaart achter:want ook het 1e eitje van Yaron en Lizy is al bezig als ik het goed gezien heb.

Bij Harry en Chinta snap ik het nog steeds niet hoor: volgens mij moet het 2e eitje snel uit gaan komen, maar het leek nu of ik in een ander eitje toch ook weer iets lichtroods zag ???
Ik hoop in ieder geval dat er wel wat uit gaat komen: ze doen nu zo hun best  :-\ Alleen had dame Chinta weer een flats in het blok gedaan  ::)

Gisterenavond was er boven paniek :o Dat is nog nooit gebeurd: hiet is maar goed dat Jeroen zijn voetbalspullen ging pakken anders had ik ws. niet gehoord. Ik heb ze er even uitgelaten en toen was het al weer snel over gelukkig. En niemand gewond geraakt.Ik heb voor de rest van de avond het licht maar aangelaten.

Groetjes: Caroline.

Klik op het plaatje voor onze site!




imv


♥Debby♥



♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Hermien