Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

♥Debby♥

he, weer nieuwe foto's!! wat is beau een knapperd zeg! heel mooi bont..

En dat kroelen van spongebob is heel schattig om te zien!

Leuke nieuwe handtekening ook.. gezellig boel hoor met zoveel dieren!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

ManjaV

Hoi Caroline,

Wat een onwijs lieve foto's van Beau en Spongy. En inderdaad, Beau is echt heel fotogeniek! :D Echt een plaatje om te zien. En Spongebob zit er zo lief bij.  :-*

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Mara

HoI Caroline

Wat leuke foto's zeg. Wat een scheetjes.

Mara

carco

Gisteren en vandaag de cathi's weer ontwormd: dat valt bij Kalinda niet mee, want die doet haar snavel echt niet open. Dat werd dus naar binnen wrikken :-\ Bij Nerissa gaat het beter alleen spettert die het alle kanten op. Nu maar hopen dat ze genoeg binnen hebben gehad.

De rust lijkt hier weer gekeerd onder de valkjes. Ze komen niet veel meer bij me zitten, maar ik kan wel kroelen en ze laten zicht gewillig in de kooi zetten.Alleen als ik eten heb, zijn ze niet bij me vandaan te slaan,alhoewel..ze hebben liever dat ik het naar ze toe breng ;D

Boven was ik bezig met het één en ander uitzoeken toen Harry bij me kwam zitten (doet hij wel vaker), maar nu kwam gezellig Chinta ook uit zichzelf naar me toe en dat heeft ze nog nooit gedaan :D Toen ik de slaapkamer uit ging na een tijdje moest ik zelfs van mijn schouder afhalen , want ze zaten er nog steeds. Chinta is zó'n schat, die is qua karakter net Charlie. Nu hopen dat Harry dat ook vind ;)


Zomaar Noo-Noo.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




ManjaV

Hey Caroline,

Leuk weer een update te lezen!
Wat een mooie foto van Noo-Noo, ze is echt prachtig om te zien.

Kijkt Spongy nog steeds vol aanbidding naar Beau op? ;D
Ik moest wel lachen, want zoals ik jou smste doet Dreamy dat ook bij Sunny. En toevallig zat ze ook lager dan hij, dus dat was helemaal grappig. Net als bij Beau en Spongebob dus.

Wat lief dat Chinta uit zichzelf naar jou toekwam! Zo te horen gaat het erg goed tussen Harry en Chinta. Ik hoop dat Harry er ook van overtuigd raakt dat Chinta net zo lief is als Charlie. :D

Ik hoop ook dat de ontwormingskuur bij Nerissa en Kalinda gewerkt heeft, maar dat denk ik wel.

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Caroline

 :o Wow, wat een mooie foto van Noo-noo, zo statig, bijna verwaand.  ;D ;D Prachtig!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

imv

Hoi hoi,
Ruik je de mest van de cathi's nog?
Ik hoop dat het over is nu.

groetjes,
Irene

*Yvon

Hoi hoi

Blijf je  nu boven bij Harry en Chinta zitten ofzo ??  ::) ;D
Ik vind je Noo-Noo ook een mooitje.  :-*
Ik hoop nog steeds dat Witney hier ook meer een bruinige waas krijgt.
Tot nu toe zie ik nog niet veel,alleen wat op de uiteinde van haar vleugelveren.

Groetjes Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

carco

Nou, het kost me inderdaad wel veel moeite om naar beneden te komen hoor :-[ Ze zijn op het moment niet bij me weg te slaan: zo gezellig :-*

Beneden gaat alles goed, de valkjes zijn nog steeds lekker rustig en vandaag stapte Noo-Noo na Spongebob zelfs als eerste op om in de kooi te gaan. Normaal gaat ze als laatste als de anderen er in zitten.
Het lijkt steeds beter te gaan met haar :D

Dan nog maar een fotootje, anders is het ook zo saai 8)


Het vaste plekje van Derrick en Damali: bij de box van de stereo, en waag het niet dat er een ander bij komt, want dat is ècht van hun en daar zitten ze bijna de hele dag :)

Groetjes: Caroline.

Klik op het plaatje voor onze site!




ManjaV

Hoi Caroline,

Wat een lieve foto van Derrick en Damali :D :D

En je hebt een hele mooie nieuwe handtekening.

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Caroline

Je hadtekening is zeker leuk geworden zo.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Gerda

Heel leuke handtekening, gezellig die twee chins rechts onderin  :D

Groetjes, Gerda

carco

Vanmorgen naar Feld gebeld voor de uitslag van de poepjes van de valken.
Van Beau en Spongebob had ik samen gedaan en van Hedwig apart.
Bij allebei was het goed.
De veertjes van Hedwig staan nu 1,5 week op kweek en tot nu toe is er niets aan te zien. Ik zou vrijdag terugbellen of er dan nog niets veranderd is en bel dan gelijk voor de mest van de cathi's die had ik nl. pas vrijdag op de post gedaan.
Ik ben begonnen (op aanraden) om Hedwig met verdunde dettol te sproeien. Ten eerste omdat het ontsmettend werkt en ten tweede omdat het erg vies smaakt. Ik moet dit even iedere dag doen.
Ach arm zielepootje: ze stinkt nu naar schoonmaakmiddel.
Het ''voordeel'' was wel dat ze heel de ochtend vrijwillig op mijn schouder heeft gezeten en er gelijk 3 valken volgde :D (Derrick,Damali en Noo-Noo, Beau kan niet sturen en Spongbob wijkt niet van hem af).
De kooi heb ik ook gelijk maar schoongemaakt met dettol: het stond nu toch klaar.

Boven moet ik echt oppassen dat iik Harry niet mee naar beneden neem: als ik boven kom lijkt het wel of hij op de loer zit want hij komt gelijk op me af en Chinta volgt hem op de voet. Heel gezellig, maar als ik de kamer uitga en hem terugzet op de kooi komt hij weer direkt op mijn schouder zitten zodat hij van de week al bijna in de gang zat :-\ 8)

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




ManjaV

Hey Caroline,

Gelukkig was de uitslag goed! :D :D :D

Arme Hedwig! Maar misschien helpt de Dettol wel goed. Inderdaad een tip voor Calimero.

Leuk dat er zoveel valkjes op je schouder zaten. Lief is dat altijd.  :-*
En Harry denkt vast dat hij kan meeliften met jou om zo weer beneden te komen. ;D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Mara

Hoi Carco

Fijn dat de uitslag goed was.

Mara