Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

carco

Hoi

Omdat Maurice niet naar school is, die kon ik gisteren weer naar huis halen omdat hij zo hoest, kon ik vanmorgen op mijn gemak Little even wegen. Vanmorgen was dit dus 33 gram. En behalve dat zijn oogjes open zijn zie ik nu een grijze kuif doorpiepen. Dus zoals het er nu naar  uitziet is het een wildkleur man.










Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Monky

Wat een liefie...
Ik zit hier gewoon helemaal te genieten...

Groetjes,
Monky

Kirsten

Oh wat een moppie! zit hier helemaal weg te smelten achter de pc :D :-*

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Caroline

Ach wat is het een lieffie hè??

Eindelijk genieten van weer een donsje.

Fijn voor je hoor. Nu maar hopen op de andere eitjes. En dat de AB zijn werk heeft gedaan. Dat zou helemaal geweldig zijn.

Groetjes!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

imv

Hoi Caroline,
Heerlijk! Wat een lekker knuffeltje!
Hij is aanzienlijk zwaarder dan mijn pluizebolletjes  ;D
Vanmiddag kom ik hem in levende lijve bekijken  :P

Zal over een uurtje of 2 zijn... zo te zien kunnen we buiten zitten  ;D

Groetjes,
Irene

ROCKS

Ohhh...

Wat een beauty!!
Kan er niets anders van maken, sorry!!
Wauwwwww.

Groetjes, Nellie


                                         ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Roosje

Woooh! Hij is echt ENORM! Vergeleken met toen ik hem in real life zag :o

marilyn

hoikes caroline

waaaaaaaw wat is little een schatje zeg  :D geef die kleine lieverd maar een  :-* van mij  ;)

groetjes marilyn

Ankie

Hoi Caroline

Wat vervelend dat Maurice zo hoest ! Carine heeft daar ook nogal eens last van en ik ban altijd weer blij als zo'n periode weer achter de rug is !

Wat een waanzinnig gave foto's van die kleine !! Heerlijk !

Groet van Ankie

Rianne


bobbie

Hoi Caroline,

O wat een heerlijk knuffeltje. Geweldig om mee te maken he. :D

Heerlijke foto's, mooi gewicht.  :D

groetjes, Nel :)

carco

Hoi

Lief hè??
We hebben de eitjes even zo bekeken Irene en ik vanmiddag omdat ik wèèr het duistere vermoeden heb dat er in ieder geval 1 ei niet goed is. De punten van beide kanten lijken ineens heel donker te verkleuren :'(
Ik snap het niet: gisteren leken de eitjes me heel mooi en nu
lijkt het ons dus bij 1 ei weer niet goed te zijn :'(
Of de ab heeft bij het eerste ei zijn werk nog niet gedaan of er is gewoon iets heel anders aan de hand, waar ik ws wel nooit achter zou komen.
Ik zat wel aan het volgende te denken (pas voor volgend jaar hoor) maar voor de kenners onder ons: zou het mogelijk zijn om Derrick en Hedwig dan apart in een broedkooi te zetten om te zien of dat resultaat geeft? Ze hebben allebei nog geen partner: Hedwig is erg op zichzelf en Derrick wilt met iedereen :P Zou dat kunnen denken jullie of gaat dat niet??
Dan zou ik ook altijd als het lukt een koppel achter de hand kunnen hebben voor H & C om pleegeitjes uit te broeden.
Groetjes: CAroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




valkchico

Hallo Caroline,

Wat zou dat zonde zijn van dat andere eitje. Ik kan je op dat gebied helemaal niet helpen sorry.

En op je vraag over volgend jaar weet ik ook geen antwoord maar op zich lijkt het me wel mogenlijk. (maar zo niet word dat vast snel gemeld ;))

Ik ga vrijdag de winkeltjes langs die jij me geïmd had. Want dan komt bij mij de tijd van uitkomen ook dichterbij. En moet ander voer hebben (als ik jullie goed heb begrepen ,zonder zonnbloempitten) Heb nu etravital.

Wat een beauty Little dat word een mooie.

gr esther

imv

Hoi Caroline,
De eerste 2 eitjes waren al gelegd vóórdat H en C met de ab begonnen... ik denk dat de bacteriele infectie dan al in het ei zit... helaas. Ook al zou het met deze eitjes niet goed gaan (wat ik niet hoop natuurlijk), dan zou ik het toch nog 1 keer proberen, omdat nu de ab op is, en je dan pas kunt zeggen of het aan de bacterie lig of niet..

Little is een schatje. Hij is bijna 2 zeer zo groot als de oudste die bij mij ligt  :o Harry en Charlie doen het geweldig!

Groetjes,
Irene

carco

Citaat van: imv op  7 maart 2006, 20:18:16
Hoi Caroline,
De eerste 2 eitjes waren al gelegd vóórdat H en C met de ab begonnen... ik denk dat de bacteriele infectie dan al in het ei zit... helaas. Ook al zou het met deze eitjes niet goed gaan (wat ik niet hoop natuurlijk), dan zou ik het toch nog 1 keer proberen, omdat nu de ab op is, en je dan pas kunt zeggen of het aan de bacterie lig of niet..

Je hebt helemaal gelijk dat weet ik: maar effe kijken hoor het eerste eitje lag er vrijdags en woensdag ben ik met de ab begonnen . Dus alle 3 de eitjes lagen er al voor ik gestart ben alleen het laatste onbevruchte dus nog niet :-\ En nog een ronde? Ik weet dus niet wat ze gaan doen er is nu een jonkie en misschien hebben ze gewoon geen zin meer, dan zou ik volgend jaar net als Bianca van te voren ab moeten gaan geven en dan kijken voor resultaat (of niet)

Little is een schatje. Hij is bijna 2 zeer zo groot als de oudste die bij mij ligt  :o Harry en Charlie doen het geweldig!

;D :-* lief hè? Wel een goed pleegkoppel in ieder geval.


Groetjes,
Irene


Groetjes: CAroline.
Klik op het plaatje voor onze site!