Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

Roosje

Ooeeeh frustrerend is dat. Maar het lef om te blijven staan als ze zoiets doen hebben ze niet >:(

Grrr...Dáár wordt ik pissig om!


Caroline

Hoi hoi,

Wat geweldig dat het zo goed gaat met Little.  :D

Maurice zijn fiest is prachtig hoor en wat kan hij al goed fietsen, Sanne kan het nog niet zonder zijwieltjes hoor.  :-\

Maar wat een rotstreek van die hangjongeren, dat ze maar van andermans spullen afblijven.  >:(
0,0 opvoeding tegenwoordig!! Wij haalden het niet in ons hoofd om zo om te gaan met andermans spullen.

Wel heel spannend hoe het nu met je eigen eitjes gaat aflopen. Vanaf wanneer verwacht je nu weer jonkies??

Nou ik ga zo slapen ben er moe van geworden.  ;)

Groetjes van Caroline  :D

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

Hoi

Het was vanmorgen weer even prijs! Allebei de ouders van het pleegje af, en dan moet je even knuffelen hè?
En wat foto's maken: valt inderdaad niet mee zo alleen ;)
Pleegje is nu precies een week oud en het vertrouwen groeit nu wel dat het goed blijft gaan, het wordt steeds sterker nu.


Hier zie je goed het ene ''roze'' ei liggen vooraan.





Gewoon lief!


Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

 :D Gewoon lief!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Riny

Hoy Caroline
Je hebt weer nieuws genoeg ,maar dat van Hans zijn auto is minder leuk nieuws.
Wat vreselijk ,en het is zo'n mooie auto.
Maurice zijn snoetje straalt met zijn nieuwe fiets in zijn handen.
Little groeit echt heel erg goed.
Nu de andere eitjes nog.
Groetjes Riny :D

valkchico

Hallo caroline,

wat is "little"toch ook een heerlijk pluisje om te zien . En dat je alleen de foto's en vasthouden enz.... moet doen doet niets af aan de foto's hoor.

Snap de jeugd af en toe niet meer hoor ze denken allemaal zo makkelijk :-\.

Het ene eitje is inderdaad rozig ik heb geen idee wat dat betekent maar had het nog niet eerder gezien,en zo leert deze blondie steeds wat bij ;D.

gr Esther

Lin

Wat erg van Hans zijn auto!


Ik had altijd een roze ei als ik ging flitsen in het broedblok en er lag een onbevrucht ei in die was dan roze.

Leuke fotos van het kleine donsje. Beweegt ie veel zijn hoofdje?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

imv

Hoi
:-* :-* :-* voor Little!

carco

Hoi

Even gauw want we hebben visite.
Net even Little geshowd natuurlijk en zijn rechteroogje kiert open! Zo'n schattig gezicht!! En maar bedelen naar ons met zijn buik op de grond. Als ik hem terugzet gaat Harry snel het broedblok in om te voeren ;D
En inderdaad dat roze ei is volgens mij ook niet bevrucht hoor ;) Maar ik laat het lekker liggen.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Kirsten

Hoi Caroline,

oh wat balen dat de auto beschadigd is,. ik snap dat niet! Respect voor andersmans spullen is er tegenwoordig niet meer bij >:(

En met Little gaat het super zeg!,. en wat je zegt moet ik ook altijd zo om lachen,. een krop tot aan de grond, kopje kunnen ze haast niet omhoog houden door de zwaarte en dan nog steeds om eten zeuren,. whahaha

Prachtige fiets Maurice!

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

carco

Hoi

's Morgens is het tegenwoordig vaste prik dan gaan Harry en Charlie zich samen even volvreten ;D Dat komt voor mij mooi uit, want dan kan ik de kleine even bewonderen ;)
Ik zag eerst dat het linkeroogje nu open  was en de rechter weer dicht. Simone wilde hem/haar ook even vasthouden en toen ging het andere oogje ook weer open.
Ook zag ik bij de vleugels al wat grijs doorkomen.
Toen Simone Little vast had heb ik toch weer even de eitjes geschouwd. En ik blijf erbij dat er 3 bevrucht zijn en deze er alle 3 heel erg mooi uitzien met duidelijke aders.Ik zal het zo mooi vinden als er inderdaad dit keer wel mooie gezonde valkjes uit zouden komen. Nog even en dan weten we het.
Gisteren mooi: Beau komt steeds vaker naar me toe vliegen. En tot 2 keer toe riep ik hem en kwam hij netjes op mijn arm zitten. Toeval?? Ik probeer het bij te houden dat hij dit steeds gaat doen.
Ik vond dit met Punky bij Bianca zo mooi, dat had ik nog nooit gezien: zij roept en dan komt ie direkt op haar afvliegen. Dat vond ik zo machtig :D Wie weet krijg ik Beau ook nog eens zover.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

Hoi hoi, heb je nog geen foto's van de oogjes open??

Doei doei!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

marilyn

hoikes caroline

hééééééééé wat leuk zeg little heeft piepoogjes  :D
nu duimen voor de andere eitjes hé dat die donsjes ook gezond ter wereld mogen komen  ;)

groetjes marilyn

Ankie

Hoi Caroline

Wat heerlijk dat het met Little zo goed gaat !!
Ben ook erg benieuwd hoe het met je eitjes af gaat lopen !!!
Spannend hoor !!!!

Waardeloos zeg van de auto !!! Je krijgt er wat van he ?!

Wat een stoere fiets van Maurice !!
Jammer dat hij al beschadigd is ...kinderen !!!! Af en toe !!!!
Maar ach ,dat hoor er een beetje bij . Die van mij konden ook nooit zo lang iets heel houden hoor !!! Mooie nieuwe schoenen ...zaten binnen de kortste keren onder de blubber enzo !!! Gaten vallen in net een nieuwe broek....en ga zo maar door !!!! ;D ;D Nu kan ik erom lachen ,maar toen ook niet altijd hoor !!!

Groet van Ankie

bobbie

Hoi Caroline,

Stelletje lapswanzen. Ze kunnen met hun ..... ook nergens afblijven. Een paar weken terug werden hier in de straat buitenspiegels van de auto's getrapt. Ja inderdaad, ook 1 van mijn auto  >:(. Je zou ze.

En kleine Little, wat een lekker ding. O, om op te vreten. En wat groeit ie goed joh. En die spleetjes, lachen he. De oudste bij mij heeft 1 heeeeeel klein spleetje bij het linkeroog. Schitterend.  :D :D :D


He, kerel wat heb je een mooie fiets gekregen zeg, en wat kan je het al goed.


Zo, mama leest dat wel even voor. ;D


Ik kom snel weer kijken naar foto's van de chinese oogjes, ja? Maak jij ze dan?  :P


Tot de volgende keer, Nel :)