Heb mijn jongen er vandaag uitgehaald, kan dit kwaad?

Gestart door Don van den berg, 29 januari 2013, 22:33:04

« vorige - volgende »

Don van den berg

Beste allemaal, mijn valken hebben sinds twee weken jongen. Nu zat ik al veel op deze site te kijken en te lezen en zag dat de jongen er al heel snel uitgehaald worden om ze te laten wennen aan de mensenhandel etc. Nu was ik daar een beetje angstig voor, maar heb het vanavond toch gedaan. De ouders waren even aan het vliegen dus toen heb ik mijn kans gegrepen. Het ging prima en de ouders vonden het helemaal niet erg, ze leken er weinig om te geven. Nu zitten ze alle vier weer allang weer in het broedhokje maar het lijkt alsof de ouders een beetje uit hun doen zijn. Ik heb de welbekende voergeluiden al wel weer gehoord maar heb het ze niet daadwerkelijk zien doen. gaat dit goed denken jullie? Ik hoop op jullie antwoorden. Groeten, don

carco

Mensenhandel  ???  ;D

Maar het kan gemakkelijk hoor, de ouders zullen de kleintjes echt wel blijven verzorgen nadat jij ze hebt vast gehad.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Don van den berg

Haha mensenhandel... Zag het idd toen ik hem net gepost had, dit moet natuurlijk mensen handen zijn... De computer maakt vaak automatisch woorden.  :P maar gelukkig hebben de ouders het weer gewoon opgepakt, het gaat gewoon heel goed met ze. Ik haal ze er nu elke dag eventjes uit, dan zullen ze er vanzelf aan wennen denk ik dan... Bedankt voor je antwoord! Groetjes don

Heksje

Hey,
Ik haal mijn jongen er ook wel eens uit,
Met 3 weken was er 1 al vliegbewegingen aan het maken....
Iets dat in een broedblok niet kan. Ik weet niet of mijn idee nu waar is maar even uit het broedblok op jonge leeftijd is goed voor de ontwikkeling.

Groetjes heksje