28 april 2024, 22:21:38

gemarmerde lutino??????????

Gestart door jody, 12 december 2002, 22:21:40

« vorige - volgende »

jody

 8)halloa 8)

Wie kan mij vertellen hoe een gemarmerde lutino eruit ziet?
ik begin pas dus tja?
en iemand heeft voor mij een gemarmede lutino voor mij maar ik kan me er niks bij voor stellen.

wie kan mij het vertellen?


                 groetjes sylvia/jody

Mandy

Hallo  :),

Ik heb hier ook nog nooit van gehoord.
Bedoelen ze misschien gepareld?
Als je op deze site mutaties aanklikt en dan op foto's zie je alle valken soorten verschijnen, waaronder lutino gepareld (nr 21). Misschien dat je nog andere valkensoorten zie die je ook mooi vindt. Dan kan je een advertentie hier op de site zoeken/plaatsen of op marktplaats.nl.
Momenteel zijn er nog niet veel jonge valken, enkel bij mensen die een binnenvoliére hebben, bij de mensen met een buitenvoliére begint het seizoen vanaf maart ongeveer.
Ideaal is natuurlijk een jonge valk die al tam gemaakt is of met de hand is groot gebracht, maar als je een valk aangeboden wordt die je zelf verder met de hand groot moet brengen zou ik hier eerst wat info over lezen eer je met zoiets intensiefs begint.

Succes!  ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Jaimy_en_Viggo

klinkt als een gerecht.. :-/ hopelijk kunnen we snel een foto zien..want ik heb er ook nog nooit van gehoord..

kussies jaimy

Paul

Hoi Jaimy,

Gemarmerd is volgens mij gewoon hetzelfde als gepareld sommige mensen zeggen dat dus je zal er wel zat foto's van gezien hebben al :-)
Ze bedoelen dan gewoon een valk met een marmer motief in de veren en dat zijn parels.

Groetjes, Paul

Jaimy_en_Viggo

hey Paul,

Ja...dat zou inderdaad kunnen  :) dus een geparelde lutino..mijn charlie heeft ook parels onderaan de vleugels en in der staart..

groetjess jaimy

Bianca

hallo,
ik heb nog een paar mooie plaatjes gevonden van lutino gepareld


groetjes Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

giovanni

 :Dgemarmerd, gek woord  :P

goede naam voor als er een nieuwe soort word gekweekt:

   gemarmerde valkparkiet

 :P :D