Waarom trek een vogel vaak naar 1 persoon toe?

Gestart door lily80, 9 november 2012, 22:38:40

« vorige - volgende »

lily80

Hoi,

Onze valk Rio trekt heel erg naar mijn man terwijl ik het meeste met hem doe. Ik verzorg hem ben het meeste thuis fluit de hele dag met hem. Maar als mijn man thuis komt wil hij het liefste bij hem zitten.

Vaak zeggen ze dat popjes naar mannen trekken en anders om ook dat mannetjes gekker zijn op vrouwtjes.
Ik ben benieuwd of dat bij jullie ook is en of dit een fabel is. Rio begint echt te fluiten fiet view en brabbelt ook steeds meer.

Niet dat dit echt uit maakt we zeggen wel eens voor de gein we ruilen je in :D Maar ik zou niet zonder onze kroel koppie kunnen ;D

Rocko

29 november 2012, 13:39:25 #1 Last Edit: 29 november 2012, 13:42:57 by Rocko
De valkjes hebben geen natuurlijke partner.. dus kiezen ze in huis één partner..

In dit geval dus je man..

Als jij hem het meeste verzorgd etc etc.. wil niet zeggen dat hij jou dan kiest als ''partner"

Ik moet zeggen dat mijn valkje erg gelijk omgaat en reageert op mijn vriend en mij..   ;D alsof hij probeert onze beide aandacht te geven haha

Rocko

waarom precies de valk dat ene persoon kiest is niet duidelijk..

uit onderzoek blijkt dat sommige valkjes meer met de ''mannenstem'' hebben of ''vrouwenstem''..

lily80

Eigenlijk ook wel grappig dat ze zo naar een iemand toe trekken.
Rio komt ook graag bij mij zitten en wil alleen door mij gekroeld worden.
Dit mag mij man weer niet doen met hem  ;D
Maar zitten we samen op de bank dan gaat hij bij mijn man zitten.

Rio zit nu in zijn eerste rui en het lijkt ook wel alsof hij nu in de puberteit zit.  :D

Bedankt voor de reacties

Groetjes Lil