5 mei 2025, 21:06:49

Wie weet waar ze zijn?

Gestart door m.loes, 30 oktober 2012, 14:06:39

« vorige - volgende »

m.loes

30 oktober 2012, 14:06:39 Last Edit: 30 oktober 2012, 14:15:43 by m.loes
Hallo allemaal.

Het is even een hele tijd geleden dat ik hier online ben geweest. Ik heb 4 jaar geleden helaas door omstandigheden afscheid moeten nemen van mijn Valkjes Ali en Bram.

Ik ging samen wonen en mijn vriend had 2 katten, er was ook geen ruimte om de schatten op een andere plek te houden dus heb ik met pijn in mijn hart besloten een goed plekje voor ze te vinden. Dit is toen niet helemaal gegaan zoals ik wilde, en omdat het me zo veel pijn deed is er wat tijd over heen gegaan.

Ik kreeg een reactie van een mevrouw die wel interesse had. Ze mochten daar los vliegen, kregen de ruimte. Ze was toen net haar hondje verloren. Dus ik met de hele bedoeling daar heen gegaan. Kooi, druiven hout alles. Boekwerk er bij van de karakters die de vogels hadden en wat ze fijn vonden en wat niet.

Na een week werd ik al gebeld dat ze gek werd van het geschreeuw, ze ze niet meer uit de kooi durfde te laten, dus moesten ze er in blijven, als resultaat dat ze juist gaan schreeuwen, dat waren ze helemaal niet gewent. Een buurvrouw van deze mevrouw had meerdere vogels, ook valkjes dus die wilde ze graag overnemen. Ik druk met werk. Het was bijna 2 uur rijden, besloten dat dat het beste zou zijn, en graag zou ik nog wat willen horen hoe het met ze zou gaan... Mijn telefoon ging kapot, nummer kwijt, nooit meer wat van gehoord.

Nu dus de hoop, en de oproep, of iemand misschien iets af weet van mijn twee schatjes. ( ik weet de plaatsnaam ook niet meer en de naam ook niet ;-() De valkjes heten Ali en Bram, een geparelde lutino pop en een witmasker man.
De man fluit "aanvallen" en natuurlijk het vrouwen roep fluitje.

Als iemand denkt iets te weten, of je hebt ze.. please laat het me weten. Ik denk er nog steeds heel erg veel aan.

Groetjes Marloes.