3 mei 2025, 11:35:45

Even voorstellen!

Gestart door Suuús, 22 oktober 2012, 16:26:18

« vorige - volgende »

Suuús

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier, dus stel me even voor :)
Mijn naam is Suzanne ik ben 19 jaar en woon in de buurt van Leiden. Ik studeer SPH aan de hogeschool Leiden.
Ik heb op dit moment nog geen valkparkieten, maar wil ze wel heel graag! Mijn ouders zijn het er helaas (nog) niet helemaal mee eens. Bang dat de katten gek worden en dan gaan plassen in huis.

Maaar binnenkort ga ik uit huis (ben samen met een vriendin hard opzoek naar een appartementje in of rondom Leiden) en dan ga ik eens rustig opzoek naar een leuk valkparietje.

Inmiddels heb ik al wel een tweedehands kooi aangeschaft namelijk: Ferplast brio mini.

En verder ben ik me vooral aan het inlezen over valkjes, en daarbij maak ik zelf allerlei speeltjes. Uiteraard met materiaal wat niet giftig of gevaarlijk voor ze is.

Op het forum hier hoop ik nog meer te leren over valkjes, en als er iemand tips en trics heeft.
Geef maar een gil :D

Toedeloe!

kwalletje

Hoi Suzanne,

Welkom op het forum. Ook ik hier ben nog vrij nieuw, maar heb al een heleboel dingen kun inlezen ophet forum, en daardoor vrijveel dingen doorgekregen.

Ik heb zelf ook katers in huis, en die vonden de eerste 72 uur de kooi waar het geluid uitkwam heel nieuwsgierig, sindsdien kijken zeer niet meer naar om. Nu hebben wij wel binnenkatten, en hebben ze al eens kennis gemaaktmrt andere huisdieren.. weet niet of dit invloed heeft op de acceptatie. Onbewaakt laat ik ze nog niet bij elkaar iig.

Ik hoop dat je hier netzo veel plezier beleeft als ik al doe de afgelopen weken!

Gr, Marco

Suuús

Bedankt voor je reactie Marco.
Wij hebben op dit moment 1 poes en 3 katers in huis. En de 2 jongste zijn wat onstuimig en pas 1,5.
Wat dat betreft begrijp ik m´n ouders wel dat ze er mee willen oppassen.

Dus tot die tijd maar even genieten op het forum  :)