26 juni 2025, 13:59:19

Dagboek van Joep opdate 7/11/2012

Gestart door Joep, 11 oktober 2012, 20:26:07

« vorige - volgende »

Joep

11 oktober 2012, 20:26:07 Last Edit: 7 november 2012, 20:52:17 by Joep
Hoi hoi, morgen mogen wij onze Joep halen. Het is een ze maar toch niemen we dr Joep. Alles staat klaar om Joep een warm welkom te geven. Kooi is gereed. Vervoerskooi staat klaar. Ik kan bijna niet wachten.

patty

welkom joep,
spannend...is dit je eerste valkje? ben benieuwd wat voor valkje joep is.
stad kom maar op met de verhaaltjes en foto's.
ik en croky lezen ze graag.
succes morgen.
patty en croky

Jeroenw

Gefeliciteerd met Joep
Jaaaaaa! Foto's

Savanna-c

Leuk dat je ook een dagboekje begint!!
Wat voor mutatie is ze?

Ps super leuke naam!!

patty

en hoe is het gegaan joep...met joep.

Jeroenw

Joep

Ja Joep is gearriveerd hoor.
Ze is een Bont Cinnamon Geparelde vakparkiet, pfff een hele mond vol. hahaha, met een prachtige kuif.
Het is mijn eerste valkparkiet. Heb wel daarvoor een kraai gehad ( maar buren werden gek van het gekraai dus heb hem weg moeten doen met pijn in mijn hart)  en vroeger thuis hadden we kauwen, kraaien, eksters, Vlaamse gaaien en een Beo gehad.
Nu dus onze Joep. Al een beetje handtam. Gisteravond was ze door de indrukken wel aardig timide en liet ze dr alles welbevallen. Nu in de ochtend was ze al wat schichtiger. Ze moet natuurlijk ook wel wennen want we hebben 2 honden waarvan 1 Duitse dog en die staat natuurlijk met zijn grote kop voor de kooi.
We hebben ook nog een kat maar die heeft haar nog niet gezien.  ;)
Ik heb haar er vanmorgen een half uurtje uit gehaald, heb wat water over haar veren en staart gedaan zodat ze niet weg kon vliegen en heeft gezellig op mijn schouder gezeten knabbelend aan wat trosgierst.
Ik vind het een schatje en de foto 's volgen hoor, Mijn dochter had er een paar gemaakt maar die waren niet goed gelukt. Ik denk dat ik vanmiddag wel wat foto 's erop kan zetten.

patty

hoi,
dat die je goed en snel...veel geduld hebben.komt goed.
kom maar op met de foto's.
gr. patty en croky

Joep

De eerste foto van Joep!

Joep

De tweede foto van Joep

patty

hihi,een knappert zeg...nice.komt goed...
groetjes patty en croky.

Joep

Nou onze Joep is al aardig gesetteld. Ze zit zo lekker gezellig in dr kooi te mummelen. Zo lief. Ook kan ik haar zo uit de kooi halen op mijn hand en zet haar dan gezellig bij mijn dochter op dr arm of schouder. Ze is echt een schatje.
En wat ik niet wist, ze is een waakster. Staat er iemand voor het raam dan geeft ze een schreeuw. Ook de kat die voor dr kooi komt zitten krijgt een gil van dr.
Het lijkt zelfs of ze me al na doet met fluiten.
Ik ben verliefd 8)

Savanna-c

Oooooooooooooooh wat is ze mooi, !!!!!!!!! Ik ben ook verliefd  :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::)

Wat leuk dat ze nu al zoo lief en tam is wat een schatje!!!

Joep

Nou ze doet het steeds beter hier. Ze zit toch zo leuk te fluiten in dr kooi. Ik dacht dat vrouwtjes dat niet zo deden? Nou zij wel hoor. Merk ook dat ze muziek erg leuk vind en gaat dan mee fluiten.
Ze zit ook zo gezellig bij mijn dochter iedere dag. Die 2 zijn stapel op elkaar.

patty

hoi,
weet je zeker dat het en popje is dan? ik heb ook een popje maar die fluit niet.maakt wel geluid maar zelde hard. ze kwettert wat. ik heb tot nu toe geluk ze is heel rustig.maar hoe is het verder...waar blijven de foto's.
groetjes patty en croky ;D