27 april 2024, 20:27:36

zelfde piet geluidje

Gestart door miep, 10 oktober 2012, 15:03:35

« vorige - volgende »

miep

Charly zit heel de dag hetzelfde 'piet' geluidje te maken en ik krijg haar niet stil wat ik ook doe. Achter elkaar door, om gek van te worden  :o

Hoe komt dat ? en wat kan ik nog proberen ?
Praten tegen haar helpt een klein beetje, maar na eventjes begint ze weer. Ik word een beetje gek van dat geluidje.

Savanna-c

Ik weet niet of ik het over het zelfde geluid heb maar bij mij doen ze dat als ik de kamer uit loop en als ze buiten vogels zien, staat ze bij het raam, want dan komt het waarschijnlijk omdat ze dingen ziet waar ze heen wilt, of ze wil aandacht van je zou ook kunnen?

Bij mij stoppen ze tussen de 5 en 10 minuutjes dan hebben ze geen zin meer om te piepen ;)

Ik weet niet of ik het over hetzelfde is hoor  ???

Phinny

hoi ik weet precies wat je bedoeld, mijn valkparkiet Phinny doet dat ook en uren achterelkaar om de 3 seconden, ik word er inmiddels helemaal knettergek van, en t werkt enorm op mijn zenuwen. t eerste jaar dat we haar hadden deed ze dat helemaal niet en sinds iets meer dan n jaar wel. Ik weet niet meer wat ik er mee moet. Ze is hartstikke lief en tam en 's avonds mag ze er altijd n paar uur uit, maar dit doet ze echt vanaf n uur of 8 smorgens tot een uur of 15/16 smiddags, en dan ook zonder pauze.