6 mei 2025, 02:06:12

Hennie en Wallie! UPDATE MET FOTO!

Gestart door miepje, 3 oktober 2012, 09:19:29

« vorige - volgende »

Savanna-c

Maar zijn ze ook lief met elkaar? Vinden ze elkaar een beetje leuk of is er echt geen klik?

miepje

ja volgens mij wel Hennie roept nu ook veel minder om aandacht. dus volgens mij voelt hij zig nu ook veel minder alleen haha. en vanmorgen sliepen ze nog en toen zatten ze op de zelfde stok niet ver van elkaar. :) best schattig
(^_^)

Savanna-c

ja die mogen elkaar wel hahahaha, ja idd als ze altijd iemand om zich heen hebben krijsen ze veel minder ;)

Echt leuk he 2 valkjes meteen een hele verrandering!

miepje

Foto's van Johnnie

Het heeft even geduurt maar hier zijn ze dan de foto's van Johnnie:

Johnnie zwart wit

Samen met Hennie, Gapen en Wassen
(^_^)

smiley

Hoi hoi.

Johnnie is erg mooi  :-* veel plezier met dit mooie valkje !

groetjes Conny

bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

Jeroenw

Mooi valkje

Veel leuke momenten gewenst met hem

Savanna-c

Oo ook zo'n mooie, hij heeft een gele snavel of ligt dat aan de foto's?

Echt een mooi valkje !

patty

wauw, ook een knapperd.op naar de spannende verhalen.
gr.party en croky

miepje

26 oktober 2012, 08:50:44 #53 Last Edit: 26 oktober 2012, 11:35:27 by miepje
Hennie meets Johnnie

Toen we Johnie bij Hennie in zijn kooi gezet hadden bleef Hennie maar op zijn voer bak zitten en blazen als Johnie in de buurt kwam. Maar de volgende morgen was dit al meteen anders toen zat Johnie op de voer bak en mocht Hennie er niet meer bij
maar na een paar dagen was dit voorbij en nu kunnen ze zelfs samen tegelijk uit de bak eten haha. ze blazen alleen naar elkaar als de een op de ander zijn staart gaat staan of als Johnnie wil slapen en Hennie gaat te dicht tegen hem aan zitten.

Dankzij Johnnie eet Hennie nu ook weer appels en een stukje komkommer dit at hij eerst alleen maar als hij uit de kooi was maar nu hij het Johnnie ziet eten doet hij dit ook.
Alleen Vliegen gaat nog steeds niet zo goed Johnnie is echt heel lomp en zodra Hennie gaat vliegen moet hij er achter aan. maar Hennie maakt hele scherpe bochten maar dat kan Johnnie volgens mij niet zo goed en dan vliegt hij vaak tegen de muur op en landen ging ook niet geweldig, Hennie land snel ergens en dan is Johnnie hem kwijt en gaat piepen en piepen maar Hennie piept niet terug en dan raakt hij in paniek want hij weet niet waar hij moet landen. Maar gelukkig gaat dit elke dag beter want hij kan nu zelfs op je hand of hoofd landen dit durfde hij eerst nog niet, dus als Hennie hem negeertToen we Johnie bij Hennie in zijn kooi gezet hadden bleef Hennie maar op zijn voer bak zitten en blazen als Johnnie in de buurt. Maar de volgende morgen was dit al meteen anders toen zat Johnnie op de voer bak en mocht Hennie er niet meer bij
maar na een paar dagen was dit voorbij en nu kunnen ze zelfs samen tegelijk uit de bak eten haha. ze blazen alleen naar elkaar als de een op de ander zijn staart gaat staan of als Johnnie wil slapen en Hennie gaat te dicht tegen hem aan zitten.

Dankzij Johnnie eet Hennie nu ook weer appels en een stukjes komkommer dit at hij eerst alleen maar als hij uit de kooi was maar nu hij het Johnnie ziet eten doet hij dit ook.

Alleen Vliegen gaat nog niet zo goed Johnnie is echt heel lomp en zodra Hennie gaat vliegen moet hij er achter aan. maar Hennie maakt hele scherpe bochten dan raakt Johnnie de weg kwijt en vliegt vaak tegen de muur op en landen ging ook niet geweldig. Gelukkig gaat het elke dag beter want hij kan nu zelfs op je hand of hoofd landen dit durfde hij eerst nog niet.

Hennie is nu echt een knuffel vogel geworden hij wil het liefst de hele tijd tegen je wang of hand aan zitten en geaaid worden, Ook voelt hij zich nu veel minder alleen hij schreeuwt niet meer als hij even niemand meer ziet, hij piept hooguit een keer maar blijft niet meer schreeuwen tot je terug komt. kunnen wij hem nu roepen en durft hij op je hand te landen zo dat hij niet uitgeput tegen een muur aan probeert te landen.

Hennie is nu echt een knuffel vogel geworden hij wil het liefst de hele tijd tegen je wang of hand aan zitten en geaaid worden, Ook voelt hij zich nu veel minder alleen hij schreeuwt niet meer als hij even niemand meer ziet, hij piept hooguit een keer maar blijft niet meer schreeuwen tot je terug komt. Daar ben ik wel echt blij om :)
(^_^)

kwalletje

Wat een ontzettend mooie valkjes!!! En heerlijk zo'n knuffeltje. Wou dat onze Pino er ook meer tijd voor nam.

miepje

26 oktober 2012, 15:02:46 #55 Last Edit: 26 oktober 2012, 15:12:58 by miepje
haha nou Hennie moest er eerst ook niets van weten, als ik zijn rugje of nekje aaide trippelde hij weg en als ik zijn buikje probeerde te aaien stapte die op je vinger.... dus ik dacht misschien houdt hij er gewoon helemaal niet van. Maar mijn vriend bleef vol houden en ineens liet hij het toe. en sinds dien wordt hij wild als je stopt met kroelen dan gaat hij aan je hand knabbelen of zichzelf onder je kin of hand wurmen heel schattig :)
Nu Johnnie nog haha
(^_^)

Savanna-c

ahhhhhh zo lief!!

Hier ook zo'n kroel kip hoor :P

haha wat een leuk verhaal! Bij mij is het ook ongeveer zo, de ene vliegt de ander achtena en de ander land zo gemakkelijk ergens op en de ander valt naar beneden hahahhahaa

miepje

Haha ja als de ene begint met vliegen moet de andere dat ook ineens gekke beestjes
(^_^)

miepje

Hennie's gegiechel

Afgelopen weekend waren mijn ouders op bezoek en die kletsen nogal veel en volgens mij had Hennie het idee dat hij mee moest praten.

Ik heb het hem nog nooit horen doen maar hij bleef maar geluidjes maken heel schattig alsof hij aan het giechelen was. Maar als we dan een tijdje stil waren stopte hij ook maar zo dra er weer mensen gingen praten moest hij ook weer mee doen haha.

Kent iemand van jullie dit geluid?
(^_^)

miepje

de kooi

Afgelopen zondag de kooi weer eens flink schoon gemaakt, de valkjes zitten dan meestal boven op de kooi.
Alle stokken speeltjes en bakjes uit de kooi gehaald en schoon gemaakt en toen ik alles terug ging hangen vond Hennie dit wel erg interessant worden en omdat alle deurtjes open stonden ging hij een kijkje nemen in de kooi. Maar zodra hij door had dat ik in de kooi zat dacht hij snel de kooi uit!! en dat heeft hij een paar keer achter elkaar gedaan. heel nieuwsgierig gaan kijken wat er allemaal in die kooi komt te hangen en dan snel door een ander deurtje de kooi uit. haha

Hier zitten ze net weer terug in hun schone kooi :)
(^_^)