27 april 2024, 17:08:02

De groei van de nieuwe Pluk!

Gestart door Tara, 1 juli 2003, 19:23:08

« vorige - volgende »

Tara

Ok ik ga er mee door :).

Plukkie heeft nu beide oogjes open en ze zijn prachtig, ze lijken sprekend op de vorige Pluk. Ik heb m'n besluit genomen over handopfok. Plukkie's pennen groeien erg goed, en hij heeft al een mooi geel kuifje. Ik ben bang, dat zoals al eens eerder gebeurd is, dat hij zal worden verstoten doordat hij de 'uitgezonderde' is. Omdat hij de enige lutino is en de rest wildkleurtjes/cinnamons/geparelde (waarschijnlijk) Het is al eens gebeurd dat een 'apart' valkje werd verstoten, dus dit kan wel het geval zijn. Ik hoop van niet.

Groetjes, Tara

Stijn dc

hello

ik denk niet dat valkjes hun jongen verstoten omdat ze er anders uitzien!!
een vogel voert al zijn jongen: wit of zwart!!!
ik heb ook 1 gele roodrug terwijl de ouders allebei groen zijn, net als het andere jong, endit werd ook niet verstoten!
dus ik denk niet dat dat de reden was, waarom hij verstoten werd!!

SDC:D

Tara

Hoi allemaal, Plukkie is al heel veel veranderd hoor..... Kijk maar naar de volgende foto's!



Enne de volgende foto is familie .......... met Plukkie :-/




Groetjes, Tara, Valérie & Co

demi

hallo tara

wat wordt ze al groot!!
echt een droppie!!!


leuke foto`s ook weer!
groetjes diana w

Paul

Hoi Tara,
Zo te zien gaat het met plukkie heel erg goed :-)
Hij is al behoorlijk gegroeid en hij kijkt al behoorlijk eigenwijs uit zijn oogjes :-)
En leuke familie heb je ook wel  :D
Die takken in de volliere zullen ze wel heel erg fijn vinden denk ik :-)
Ze zijn hier ook gek op takken die kangen ze helemaal op.

Groetjes, Paul

Mandy

Hoi Tara,

Plukkie ziet er goed uit hoor, wat gaat dat toch snel hé.
Pas maar op, binnenkort vliegt ie al rond je oren! :D
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Tara

Hoi allemaal,

ik heb weer enkele nieuwe foto's :).

Sommigen zijn wel wat onduidelijk maar het is wat donker in huis aan het worden ;).









Zo, morgen kijk ik voor meer en mooiere foto's :). Is ie niet lief :D ;) ;D.

Groetjes, Tara & Plukkie

Tara

Oei ik zie dat ik 2 foto's vergeten ben, sorry :-/



Plukkie dood of niet?

Geen zorgen, ze slaapt op m'n short :D

Groetjes, Tara & Plukkie

Paul

Hoi Tara,
Pluk begint al aardig groot te worden zeg :-)
Voor je het weet heeft ie zelf al een nestje zo snel gaat het.
ZIjn kuifje is al een heel lief gezicht en de andere veertjes zullen ook snel wel gaan komen denk ik :-)
Veel succes met de kleine.

Groetjes, Paul

Tara

Hoi allemaal,

ik heb weer enkele leuke foto's van Plukkie:

Hier toont hij zijn nieuwsgierig gezichtje, helaas niet zo heel duidelijk door het licht, maar je kan toch een groot deel zien :).


Wat ben ik moe :-[ laat me met rust!

Je hebt me niet laten uitslapen :( Maar hé ik kan mijn toekomstige spuit zien liggen ;D


Ben ik een playboy of niet :D?


Wat is dit??? Het is lekker maar smaakt niet wat mama en papa mij geven ???


Hihi ik maak alle bewegingen om uit te vinden wat dat toch is, pieppieppieppieppiep zeg ik ook, zelfde geluid als mams en paps me eten geven ;D. Maar ik ga ook vaak met mijn vleugels open zitten, maar daar heeft Tara geen foto van kunnen maken :(.


Groetjes, Plukkie en Tara ;)

demi

hallo tara


wat is het toch een schatje zeg!
en ook weer leuke foto`s
groetjes diana w :)

Tara

Hallo allemaal,

ik heb een stiefstiefzusje dood :( .......

Nog 1 weekje wachten en dan .... ;D. Baasje heeft weer enkele foto's gemaakt (hihi straks zegge ikkie mama) Thx voor de complimentjes van de foto's Diana, ik weet dat ik een schatje ben :D.

Waar ben ik?????!!!!!


Heb ik al veel veertjes of niet ;) of heb ik een grote kale kop of niet :-[. Geen zorgen, er komen al pennen :). Ik heb alleen lang moge wachten >:(


Vlug naar de hand van baasje lopen en kroelen ::)


Kiekeboe :o 8)


Wat ben ik toch prachtig ;D


Hihi, tegen het laddertje van mijn toekomstige mini speeltuintje ::). Ik begin al te wennen ;D


Zo, ik verander met de dag vind je niet?
Groetjes, Plukkie

Tara

Hoi :(,

er blijven nog 4 jongen over van het nest; Plukkie, geparelde valk, Spirit en ???. Plukkie maakt het niet zo best, nouja, hij was even ziek en heeft moeten overgeven, vast door de warmte, maar daar is ie weer helemaal beter van. Alleen Spirit en gepareld hebben krop vol. ??? heeft de krop tamelijk vol en Plukkie niets :(. Hopelijk voeren ze hem nog vanavond. Het is net of zijn bekje blauw wordt :( of zijn het mijn gedachten. Verder is ie normaal, als ik het blok binnen ga probeert ie soms te happen ::) hij 'zuigt' aan mijn vingers net zoals ie wil eten. Maar ik geloof dat hij echt honger heeft :(. De ouders zijn voortdurend aan het eten. Ik hoop echt dat Plukkie eten binnen krijgt. Zijn bekje is niet zo blauw als bij een dood vogeltje. Maar ook niet echt de normale kleur :(. Ik ga nog ff kijken :(.

Groetjes, Tara

Tara

Hoi allemaal,

Plukkie is al veel beter. Ik heb ze al uit het blok gehaald en in de kooi gezet zelf en dan heeft Plukkie wat eten gekregen :). Je zag het wel niet goed, moest ik het niet gezien hebben zou ik denken dat hij nog steeds niets heeft gekregen. Maar goed, misschien dat hij nu al voller is :). En beter iets binnen dan helemaal niets hé ;).
Groetjes, Tara

Mandy

Dat is waar Tara.
Hopelijk gaat het na dit dipje toch weer de goede kant op, want dat heb je wel verdiend en je doet nog wel zo je best. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl