27 april 2024, 16:33:53

Baby wil geen pap! Help!

Gestart door dierenvriend25, 22 september 2012, 12:19:46

« vorige - volgende »

dierenvriend25

Hallo Caroline,

Ja sorry voor de verwarring. Ik kon geen foto bij persoonlijke bericht plaatsen voor iemand, vandaar dat die nu hier staat.

Mijn kleintje heeft iets met zijn pootje gedaan, waardoor zijn teentje nu inderdaad naar voren klapt af en toe. Hij heeft er niet echt last van, maar zit wel in de weg als die loopt... Als ik het teentje weer goed doe, dan bijft hij ook rustig zitten en klemt het stokje met alle teentjes vast. Ik heb geen idee of het gebrokken is, of dat het normaal is en vanzelf over gaat. Heb wel afspraak gemaakt bij de dierenarts om ernaar te laten kijken.

Verder gaat het goed met de kleine. Hij eet nu zelfstandig en neemt toe in het gewicht. Begint ook steeds liever en tammer te worden en zit uren op mijn schouder.

Maar wat denkt u over dat teentje?

Groetjes

dierenvriend25

Het is trouwens zijn achterteentje die zo vreemd naar voren staat.

carco

Ik heb er dit jaar toevallig ook zo één gehad met een vergelijkbaar pootje. Deze is hem vanzelf goed gaan zetten. Ik hielp wel regelmatig trouwens in het begin.
Als je twijfelt dat het vanzelf gaat zou ik even mee naar Prinsenbeek naar dr. Bastiaansen rijden om het te laten tapen zodat het de goede stand weer terug kan krijgen.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




dierenvriend25

Hallo Caroline,

Bedankt voor uw reactie.

Ik heb voor morgen afspraak staan bij een dierenkliniek in Driebergen. Het gaat trouwens wel beter met het pootje.. Hij staat minder vaak in zo'n rare stand.. maar goed kan het afspraak niet meer annuleren, dus ga maar heen. Kan nooit kwad om het vogeltje te laten zien om te kijken of alles in orde is.  :D

Groetjes