3 mei 2025, 21:58:58

Man en pop?

Gestart door Jennifer1989, 31 juli 2012, 13:59:02

« vorige - volgende »

Jennifer1989

Hey,

al aan vele mensen gevraagd maar ook al veel verschillende antwoorden gehad. Graag had ik geweten of wij nu degelijk een man en pop hebben.

animallovertje

hoe oud zijn ze?
als ze nog jong zijn kan het nog alle kanten op.. als ze volwassen zijn, zijn het beide popjes..

Nog 4 jonge valkjes beschikbaar!
http://valkendroom.webklik.nl/
--------------

Jennifer1989

Ze zijn nu ongeveer een 7 maand oud. Ik persoonlijk denk dat de éne in ieder geval een mannetje is. We kunnen hem gemakkelijk tam maken en hij fluit ook prachtig. Kan geluidjes imiteren. Hier wat beter foto's van de rug van onze valkjes.

Jennifer1989

Volgens sommige zou de bovenste dus een man zijn en de onderste een pop. Denken jullie dat dit klopt?

suzieq

Hallo,

Dat jouw valkje mooi kan fluiten en af en macho zich gedraagt, wil niet meteen zeggen dat het een man is.. Ik dacht namelijk ook dat mijn pop een man was voordat ze ineens eiren ging leggen...

Jennifer1989

Ah ok. Dacht dat enkel de mannetjes dat deden. Blijkbaar niet dus.

Jeroenw

Je kan aan nog meer zien of je een man
Heb.  tikt hij met zijn snavel heel snel tegen iets aan

Als hij gaat zingen gaat hij met zijn vleugels wijd en probeer het popje te imponeren

Fluiten en geluiden imiteren hoort bij de man het gefluit is anders bij een pop de man doet het mooier en veel meer beheerst

wachten tot hij in de jeugd rui komt dan verliest hij zijn vlekken parels

Gr. Jeroen

Mohammed

de bovenste lijkt mij een man. Mijn pop van 8 maanden heeft er veel meer. De onderste ook. Denk ook dat de onderste een pop is.

carco

Ik vind de onderste juist een vrij gele kop hebben?
De hoeveelheid parels zegt niets of het moeten er minder worden.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

ManjaV

Het is moeilijk te zeggen zo, als ze nog zeven maanden oud zijn. Je kan ze eventueel laten testen door een verenonderzoek?

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Mohammed

hoi, even off topic, Carco de kleu van het kopje speelt geen rol, ik bedoelde ermee; de bovenste had een aantal parels verloren, mijn pop die heeft ze nog. Heb er niet bij vermeld dat ze bijkomen.

Jeroenw

Citaat van: carco op 12 augustus 2012, 18:20:01
Ik vind de onderste juist een vrij gele kop hebben?
De hoeveelheid parels zegt niets of het moeten er minder worden.

Citaat van: Mohammed op 12 augustus 2012, 22:10:57

hoi, even off topic, Carco de kleu van het kopje speelt geen rol, ik bedoelde ermee; de bovenste had een aantal parels verloren, mijn pop die heeft ze nog. Heb er niet bij vermeld dat ze bijkomen.

Dat zegt carco ook niet, Carco
Bedoelt als de vlekken minder worden na de jeugd rui
En over het gelen van de kop was maar een opvatting

DNA onderzoek sluit de geslacht uit en weet je het zeker
Je kan geen opaline valken met je eigen valken vergelijken
Het is altijd anders :)

Gr. Jeroen

carco

Citaat van: Mohammed op 12 augustus 2012, 22:10:57

Uh de kleur kop speelt geen rol? Mannen krijgen een gele kop voor als je dat nog niet wist??
Ik kan nergens terugvinden in de tekst dat de ene parels verloren is?

Klik op het plaatje voor onze site!

mariejj

13 augustus 2012, 15:04:34 #13 Last Edit: 13 augustus 2012, 15:06:55 by mariejj
Komen ze uit hetzelfde nest?

Heb je een foto van de ouders?