15 mei 2025, 01:00:29

broeden

Gestart door kaykiller, 6 augustus 2012, 22:14:37

« vorige - volgende »

kaykiller

het mannetje bij mijn lutino koppeltje wilt de pop niet betreden de pop gaat door de poten en maakt piepgeluidjes(broedgedrag) maar de man loopt gwn over de pop heen ze gaan wel allebei het broedblok in en zijn er bijna de heledag in heb al eivoer enz geprobeert

Rissiejjj

Zo'n man heb ik hier ook.
Broed keurig op de (onbevruchte) eitjes, zit ook continue bij de pop. Maar hij stapt erover heen en doet er niks mee met de pop.

Heb hier een tijd terug al is een topic over geopend en kon aan de leeftijd liggen werd mij verteld. Oefening baart kunst want hij stapt inmiddels al niet direct meer af, hij komt nog niet tot de daad, maar er zit vooruitgang in...

Jeroenw

Hoe oud is je lutino koppeltje ?

kaykiller

kaykiller

9 augustus 2012, 17:02:25 #4 Last Edit: 9 augustus 2012, 17:04:52 by kaykiller
de pop zit nu al 2 dagen in het broedblok :(

kaykiller

net ff keken in het broedblok haar  1 eitje nu maar hopen datie bevrucht is maar zal wel nie zijn de man heeft niks gedaan >:(

Jeroenw

9 augustus 2012, 22:46:24 #6 Last Edit: 9 augustus 2012, 22:48:03 by Jeroenw
O maar toch gefeliciteerd . Misschien
Heb je wel een keer gemist toen ze het met elkaar deden
Een vluggertje Net op het momend toen je op de wc zat :)
Ze wachten gewoon tot je weg ben .  Hahaha ze houden niet van potten kijkers

Proficiat :)

kaykiller

ty nu maar hopen datie uitkomt  :P

Mohammed

Wat helpt bij dwergpapegaaien (misschien ook bij valkparkieten) is om ze een weekje of een aantal dagen apart te houden en daarnaa samen te zetten. Geheid dat er een roep-partij in je huis afspeelt. ik zie mijn valken ook nooit paren heel soms. Een eitje is wel weinig, heb het soms ook. Afwachten of hij bevrucht is.

kaykiller

Citaat van: Mohammed op 12 augustus 2012, 02:08:33
Wat helpt bij dwergpapegaaien (misschien ook bij valkparkieten) is om ze een weekje of een aantal dagen apart te houden en daarnaa samen te zetten. Geheid dat er een roep-partij in je huis afspeelt. ik zie mijn valken ook nooit paren heel soms. Een eitje is wel weinig, heb het soms ook. Afwachten of hij bevrucht is.

heb nu 3 eitjes  :P

Jeroenw

En???
Zijn ze bevrucht?

kaykiller

Jeroenw

Schouw je de eitjes niet?

Je kan het nu wel zien of ze bevrucht zijn

kaykiller

13 augustus 2012, 13:53:27 #13 Last Edit: 13 augustus 2012, 14:07:08 by kaykiller
Citaat van: Jeroenw op 13 augustus 2012, 12:54:11
Schouw je de eitjes niet?

Je kan het nu wel zien of ze bevrucht zijn

schouwlampje viel uit keukenkastje dus is kapot dus kan nie checke  >:( morge ff kijke als ze hier bij dierenwinkel eentje hebben

Jeroenw

Valkcity online shop heb leuke schouwlampen en niet duur
Als je niet slagen in de dierenwinkel

Gr. Jeroen