bont lutino?, lutino witmasker?, witmasker bont opaline?

Gestart door deesvalkjes, 30 juli 2012, 19:11:45

« vorige - volgende »

Inge88

Ben ook erg benieuwd  :P
Maar kaykiller is 14 aan z'n profiel te zien, dus misschien snapt hij het gewoon nog niet zo goed.

Patrick

Citaat van: Inge... op 31 juli 2012, 14:32:45
Maar kaykiller is 14 aan z'n profiel te zien, dus misschien snapt hij het gewoon nog niet zo goed.

De jeugd is de toekomst en moet nog veel leren  ;D
Altijd makkelijk als er forums zijn waar veel informatie op staat en we duwen hem wel de goede richting in  ;)
Lid van Internationale Werkgroep Valkparkieten
www.werkgroepvalkparkieten.nl

kaykiller

Citaat van: Rianne op 31 juli 2012, 11:11:41
Lees ik nu dat je denkt dat dit een bont opaline lutino is Kaykiller?

nee die op de foto = opaline

kaykiller

Citaat van: Inge... op 31 juli 2012, 14:32:45

stfu leeftijd  >:(

kaykiller

31 juli 2012, 19:08:19 #19 Last Edit: 31 juli 2012, 19:36:53 by kaykiller
Citaat van: Cherro op 31 juli 2012, 13:49:54
;D

Lutino's hebben ALTIJD rode ogen Kaykiller, en aan de wangvlekkleur, en zelfs niet de grootte is echt NIET te zien of het een man of pop is..

Mijn lutinopop had een grotere wangvlek dan mijn lutinopopje nu, en mijn lutinoman heeft een kleinere lichtere wangvlek..

Neem het van de rest en mij en Patrick aan, we weten waar we over praten ;)

Animallovertje, klopt dit is een opaline valkparkiet, maar Patrick wil van Kaykiller weten of het een man of pop is, daar Kaykiller dit aan hand van de wangvlek schijnt te kunnen bepalen ;)

heb ik gezegd dat mannetjes altijd een rode wangvlek hebben? thats not true ikheb gezegd dat dit meestal het geval is bij een man maar soms komt het gele masker door de wangvlek dan wordtie meer oranje

Rianne

Dus is het geen vaste regel om het geslacht vast te stellen :)