27 april 2024, 18:55:42

albino cinnamon?

Gestart door Inge88, 25 juli 2012, 19:51:03

« vorige - volgende »

Inge88

25 juli 2012, 19:51:03 Last Edit: 25 juli 2012, 19:58:33 by Inge...
Ik begin mij steeds meer af te vragen of mijn popje Indy wel een pure witmasker lutino is of misschien toch ook cinnamon is? Ik lees namelijk dat je bij een albino geen visgraatmotief zou kunnen zien en daarom dus ook het geslacht niet kan bepalen. Ik heb er al die jaren niet echt bij stil gestaan dat ik dit bij Indy wel degelijk goed kan zien.

Het visgraatmotief zelf, de streepjes zijn licht beige van kleur en de uiteindes van haar vleugels zijn diezelfde beige kleur. Wel heel licht beige, niet zo beige als ik cinnamon ken. Verder is ze volledig wit. Kennen jullie dit ook van "gewone" albino's?

Ik heb helaas geen goede fotocamera hier thuis om een goede foto van haar staart en vleugels te maken.

Dennisfr

naarmate witmasker lutino`s ouder worden krijgen ze indd een bruine waas over zich dit is normaal

Bert_85

Ja maar normaal gezien is het vooral bij de mannen dat je die waas ziet, bij poppen is dat minder vaak het geval. Heb je misschien een goede foto?
Mutatiekweker valkparkieten

http://www.werkgroepvalkparkieten.be

Inge88

Ik zal binnenkort een goede foto proberen te maken. Moet even een camera lenen!

kaykiller

29 juli 2012, 18:28:10 #4 Last Edit: 29 juli 2012, 18:29:44 by kaykiller
nee mijn albino heeft het zelfde het is geen cinnamon cinnamon is donkerder van kleur hoe oud istie trouwens die van mij 4-5 maandjes nu

Inge88

5 jaar en het is een zij.

kaykiller

ja albinos zijn meestal popjes ;D