22 juni 2025, 23:10:23

Leeftijd

Gestart door Louie, 25 juli 2012, 15:41:42

« vorige - volgende »

Inge88

Hihi, grappige Fyko  :D Is wel een vogeltje met karakter als ik 't zo hoor.

Met je katten is het wel oppassen dan nu met een losvliegende vogel, maar ik lees dat je daar zo je manieren voor hebt  :)

Ben je er inmiddels al achter welk liedje Fyko fluit?

Louie

Ik let op; zeker weten!
Ging vandaag al een stuk beter weer.
Als Fyko ineens gaat vliegen, tja; dan wordt het jachtinstinct wel even gewekt, dus probeer ik nu een beetje uit te vinden op welke tijden van de dag Fyko zelf wat rustiger is en op mijn schouder blijft zitten.
Of anders gewoon wanneer de katten boven zijn; effe de kamerdeur op de knip.

Ben er vandaag ook achter gekomen dat Fyko' s geknabbel aan mijn vinger niet betekend dat ik weg moet gaan met mijn hand, maar dat hij gekriebelt wil worden; ook zo schattig.
Was hem dus lekker aan het tutten, kijk ik opzij, zit daar Jente me aan te kijken van 'en IK dan?'
Tja, en als die kat aangehaald wil worden, ben je het eerste kwartier nog niet klaar, hoor!
Geloof dat Fyko net zo is; ik kwam handen te kort, haha!

Inge88

Hihi, ook herkenbaar  ;D Getik tegen je vinger, vervolgens buigen, oogjes dicht bij 't aanhalen en kuif die steeds omhoog en omlaag gaat.

Louie

Citaat van: Inge... op 28 juli 2012, 16:23:34

Ben je er inmiddels al achter welk liedje Fyko fluit?

Nee, nog steeds niet achter. :P

Louie

Ga hem nog wel meer deuntjes proberen te leren; neem hem bij me als ik achter de pc zit en laat dan youtube filmpjes zien van valkjes die liedjes zingen.
Gewoon iedere x hetzelfde filmpje; hij vindt het reuze interessant.
En beter dan hoe ik fluit... :-[
Maar goed, dan probeerd hij wel wat na te doen; zit te schetteren in mijn oor...zucht; hoe doof wil je dat ik wordt? :P
;D

Louie

1 augustus 2012, 19:06:01 #20 Last Edit: 1 augustus 2012, 19:07:56 by Louie
HAHAAAAAAAA: Gisteravond heeft Fyko Louie wel 2 seconden gekroelt en de ouwe heer liet het toe!
Maar goed, toen vond Fyko het weer nodig om ook nog eens loeihard voor hem te gaan zingen :-\
Afknapper! ;)

Heeft hij beter publiek aan de katten; hier gaf hij hen een heel concert met een nette buiging aan het eind; beest is echt zo gek als een deur...
Maar blijkbaar wel een succesvol optreden; het publiek hing aan zijn lippen, hahaha! ;)