Patrick zijn dagboek***kleine update***

Gestart door Patrick, 5 oktober 2011, 19:17:52

« vorige - volgende »

Saar

Patrick

Zal het doorgeven aan de vogel  ;D
Hij/zij is inderdaad 1 van de mooiste uit deze ronde en herken deze aan de kleine pluimpjes in de nek die er uitsteken.

Van deze jongen zullen enkel de gezoomde aanblijven of een mooie man  vanwege de split witmasker.

Gr,

Patrick
Lid van Internationale Werkgroep Valkparkieten
www.werkgroepvalkparkieten.nl

Patrick

Inmiddels is de volgende lichting valkparkieten uitgevlogen.

2 opaline poppen split witmasker kans split pale fallow

1 ervan zal waarschijnlijk blijven of er moet zich een liefhebber voor melden  ;)

2 van zulke wildkleuren split witmasker kans split pale fallow.

Van koppel : witmasker gezoomd X wildkleur pop split witmasker/bronze fallow
Zijn 2 van de 3 jongen inmiddels uitgevlogen, helaas nog geen foto omdat ze apart zitten te kweken/broeden.

Me zuivere koppel wildkleuren is vandaag een  ei uit gekomen en had dat eigenlijk niet meer verwacht. Omdat ik er wel op hoopte mogen ze deze ronde nog proberen. Ze zitten apart in een kweekvlucht en zal niet eerder kijken als over een dag of 10.

Van de andere vogels die er zitten (2 koppel bourken) zijn de laatste nu ook uitgevlogen na 2 ronden en is voor hun de kweek over.
1 van de mooiste jongen is denk ik toch onderstaande foto.

Gr,

Patrick

Rianne

Wauw, wat een mooie bourke! Blijf ze prachtig vinden! :D
De valkjes ook hoor, maar die zie ik hier zo vaak voorbijkomen ;)

Patrick

Dank je wel Rianne........ is een opaline pale fallow gezoomde man.
Heb er ook een pop van gekweekt maar die is net iets minder mooi. In een ander hok heb ik nog een mooie gezoomde opaline zitten maar nog geen foto van. Als ik die gemaakt hebt zal ik die hier ook plaatsen voor je  ;)

Gr,

Patrick

Patrick

Bij de zuivere wildkleuren is er toch nog een ei uitgekomen.....denk dat het bij 1 jong blijft maar als die nog op stok komt kan mijn kweek jaar niet meer stuk (en laat het dan ook alsjeblieft please een pop zijn).

Gr,

Patrick

Patrick

http://www.youtube.com/watch?v=q6lMsGwtNF4&feature=youtu.be

Het zuivere wildkleur jong leeft nog steeds en denk dat de andere eitjes niet meer uitkomen. Toch even een filmpje gemaakt vanavond en misschien wel leuker als foto's.

Gr,

Patrick