Patrick
Valkparkiet

|
Hallo allemaal,
Zal ook maar eens beginnen aan een dagboek. Is bijna winter inmiddels maar de koppels worden nu al samen gesteld of bekeken wie bij wie kan. Kweek enkel buiten in vluchtjes (3 stuks) en eventueel een koppel in het nachthok. Welke koppels volgend jaar worden ingezet is nog niet helemaal bekend. 2 koppels in ieder geval wel. Koppel 1 : zuiver wildkleur Koppel 2 : geelwang cinnamon split bronze fallow man X wildkleur pop split witmasker/bronze fallow
Koppel zuiver wildkleuren kan nog uit elkaar gehaald worden om met mutatie's te koppelen bij gebrek aan beter.
Gr,
Patrick
|
|
|
|
|
|
|
|
|
☺ Pita ☺
Valkparkiet

Geslacht: 

|
Haalo Patrick welkom hier hehehe Leuke valkjes heb je !! Misschien een paar fotootjes zodat we/ik ze kan zien ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Patrick
Valkparkiet

|

Zoiets Petra?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
☺ Pita ☺
Valkparkiet

Geslacht: 

|
Hmmm komt me bekent voor haha Maar zonder dolle mooie valkjes hoor
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Patrick
Valkparkiet

|
Dank je wel Petra  Meeste op deze foto moeten nog op kleur komen (is er 1 op kleur trouwens). Je hebt ze gezien destijds en ze worden alleen maar mooier nu als ik dat heel voorzichtig mag zeggen. Gelukkig geen gele vleugelbalken bij de jonge wildkleuren en ben daar opzich al heel blij mee want dit schijnt er moeilijk uit te kweken zijn. We komen er wel langzaam en beetje bij beetje.
Gr,
Patrick
|
|
|
|
|
|
|
|
|
carco
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 

Brutus onze lieve boomer
|
Hé hier ook een dagboek? En ga je dat volhouden? 
Groetjes: Caroline.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Patrick
Valkparkiet

|
Hou het ook simpel
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*Esther*
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 

Valkjes / Kipjes / Grasjes / Konijn / Boomer
|
Je mag best meer foto's plaatsen.  bv van je koppels?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
smiley
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 

|
Hallo Patrick
Wat grappig jou hier op het forum te zien ,en je valkjes zijn erg mooi !! Ik heb ze in het echt mogen bewonderen toen ik samen met Caroline bij je was .. Hoe is het met je hoofd all een beetje bijgekomen van ons die twee kakelende kippen 
Groetjes Conny
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*Esther*
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 

Valkjes / Kipjes / Grasjes / Konijn / Boomer
|
Mooie grote wangvlek heeft die wildkleur.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Patrick
Valkparkiet

|
Ja tussen de 5 jongen die ik uit 1 koppel heb gekweekt zitten mooie vogels tussen die kwaliteit vertonen. Mooie wangvlek, goede kuif, mooi donker op de buik en witte vleugelbalk ipv gele aanslag. 2 of 3 wil ik aanhouden om over de witmasker te zetten om zo betere witmaskers te kunnen krijgen (gezoomde witmaskers dus). Nieuwe uitdaging die ook weer 2 of 3 jaar kan duren. Sommige beginnen al mooi in de rui te komen en zal dan duidelijk zijn hoe ze eruit komen te zien. Basis koppel is in ieder geval goed van lijn en kwaliteit en zal volgend jaar 1 of 2 van deze wildkleuren insturen voor een TT. Je zou ze eigenlijk in het echt moeten zien
|
|
|
|
|
|
|
|
|
carco
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 

Brutus onze lieve boomer
|
Goh, die laatste zin heb ik al eerder gehoord 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
samantha21
Valkparkiet

Geslacht: 

|
veel plezier met je dagboekje! en leuke koppels en foto;s!
have fun hier
|
|
|
|
|
|
|
|
|