18 juli 2025, 16:16:06

Het dagboek van Ruki en Kuifje!

Gestart door Savanna-c, 2 juli 2012, 17:56:53

« vorige - volgende »

Welke naam is leuker?

Bambi
0 (0%)
Pringle
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 0

Poll gesloten: 7 juli 2012, 12:34:31

patty

Savanna-c

olijftakje

;)Hi Savanna wat leuke dagboek heb je ervan gemaakt, echt gaaf met al die mooie foto''s erbij. ;D

Savanna-c

Dankjewel Anastasia heb veel zin om jou dagboekje te gaan lezen!

Savanna-c

Aloeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Ze hebben vandaag wat korter vrije vlieg tijd gehad, ik moest naar de bieb voor school een literatuurlijs opstellen tja.....

Ze zijn er dus net voor het eten nog een halfuurtje uit geweest in totaal ongeveer een uurtje,

Ik heb een lekkere kroelbeurt met Ruki gehad heeeeeeeeeeeeeerlijk vond ik het en hij/zij al helemaal!!!!  ;D ;D :-* :-* :-* :-* :-* :-* :) :) :) :) :) :D :D :D :D

Ik ben heel erg blij dat de medicijnen over zijn en Kuifje heeft weer helemaal vertrouwen bij me, zelfs meer dan voor de medicijnen hij stapt echt 9 van de 10 keer op, 3 van de 10 keer vliegt hij weg maar verder, blijft hij lekker bij me zitten of op mijn schouder :)

Het zijn 2 lieverdjes, ik zie nu toch wel dat Ruki's veren niet helemaal meeer kloppen haha, Het zit heel warrig en op bepaalde plaatsen is het erg dun en op andere plaatsen weer een normale hoeveelheid veren, op zijn buikje zitten er al aardig wat dunne plekjes ...  ::) Hoop dat er snel wer een mooi verenpakje in de kooi zit want zo ziety het er toch wel raar uit haha.

Ik heb vandaag 2 poepkes opgestuurd vban ze, om te kijken of het echt verholpen is (de darminfectie) Ik hoop dat er een goede uitkomst is :)

Jeroenw

EhEh fijn dat het achter de rug is met de medicijnen

En ze zijn weer vriendjes met je . Alles komt goed is goed
Ruki is goed in de rui. Ik ben benieuwd wat voor veren hij krijg
Word het een mooi wild kleur man offf een mooi opaline pop  ;D

Savanna-c

ja ik zou het ook wel willen weten, het is nu wel minder ik vnd nu 1 veer per dag, dus misschien komt er nog wel meer, of is het misschien al af?

Jeroenw

Bij mij is de volg orde van de rui verteld
Klop niet bij mijn eigen ervaringen. Gaat anders
Verschil per valk

Wat me verteld is: eerst de kop veren dan de nek en de borst
Vleugels en als laatste de stuit en de staart Veren en dan is de rui voorbij. echt niet

Savanna-c

Nee hier is rug buik en nek tegelijk, en ook nog die stuit veren, niet staartveren maar van dat puntje,

Vandaag weer 1 veertje gevonden een buikveertje,  ;)

Ik vraag me af of Ruki als het een pop is ook visgraat motief krijgt in de staart, want ik denk dat de staartveren niet zomaar uit zullen valleen of wel?

patty

Savanna-c

Ja en krijgen lutino popjes ook visgraat motief op de staart met geel?

Ga het even in mutatie's plaatsen want ben toch wel erg benieuwd!

Inge88

Zo ziet een visgraatmotief eruit... links heb je een man zonder visgraatmotief op zijn staartveren en rechts een pop of jonge valkparkiet met visgraatmotief. Ruki zal dit momenteel in elk geval ook hebben.

Jeroenw

Citaat van: Savanna-c op 25 oktober 2012, 19:39:47
Ja en krijgen lutino popjes ook visgraat motief op de staart met geel?

Ga het even in mutatie's plaatsen want ben toch wel erg benieuwd!

Ik kan zo ook antwoord geven

Antwoord: ja alleen je moet beter kijken het is bijna onzichtbaar
het zit er wel

Savanna-c

op dit moment is Ruki's staart knal geel, met zwart/grijze puntjes aan de onerkant hier een foto:

Ps mooie foto he?

Jeroenw

De zwarten puntjes en zwarte strepen dat is de
Visgraat motief.

Als het een man is word zijn staart donker grijs tegen zwart
Je ziet dan echt het verschil