18 juli 2025, 13:09:16

Het dagboek van Ruki en Kuifje!

Gestart door Savanna-c, 2 juli 2012, 17:56:53

« vorige - volgende »

Welke naam is leuker?

Bambi
0 (0%)
Pringle
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 0

Poll gesloten: 7 juli 2012, 12:34:31

patty

hey,
gaat goed zie ik. mijn valkje wil er niets van weten al dat gekroel. maar ben er wel mee bezig... komt ooit goed. maar ruki is goed tam. geniet er van. :D

Savanna-c

Citaat van: patty op 11 augustus 2012, 14:05:32
hey,
gaat goed zie ik. mijn valkje wil er niets van weten al dat gekroel. maar ben er wel mee bezig... komt ooit goed. maar ruki is goed tam. geniet er van. :D

Ja ik zal er zeker van genieten~!

Nou ja bij Ruki heeft het ook aardig lang geduurt voordat hij er ook maar een beetje van ging houden :)

Savanna-c

Haaaaai,

Jeej ben zo blij, ik kan Ruki nu als wekker gebruiken  ;D ;D ;D

Gewoon 's nachts het gordijn open laten en dan gaat hij 's ochtends naar buiten kijken en dan fluit(krijst) hij hard naar buiten :)

Dus vandaag werd ik vroeg wakker :)

miep

hihi grappig
ik was juist zo blij dat b100 (amy) vandaag zijn snavel hielt om 7 uur sochtends. Maar niet te geloven. Als ik op de bank lig in de living dan ziet ie mij en blijft ie stil. Kruip ik in mijn bed om te slapen begint ie van 7 uur sochtends te krijzen.
Dus voorlopig moet ik sochtends maar op de bank liggen dan  :P

hoelaat begint ruki ?

Savanna-c

Citaat van: miep op 12 augustus 2012, 10:33:44
hihi grappig
ik was juist zo blij dat b100 (amy) vandaag zijn snavel hielt om 7 uur sochtends. Maar niet te geloven. Als ik op de bank lig in de living dan ziet ie mij en blijft ie stil. Kruip ik in mijn bed om te slapen begint ie van 7 uur sochtends te krijzen.

hoelaat begint ruki ?

haha b100 waar staat dat voor? Het klinkt wel stoer! Maar als je het echt erg vervelend vind zou ik handdoeken over de kooi hangen meestal houden ze hun snavel tot het licht wordt :)

Maar Ruki begon om 8 uur zoiets, maar ik had het dunne gordijn dicht dus als die open is denk ik ook wel zo vroeg :)

kaykiller

Citaat van: Savanna-c op 13 augustus 2012, 14:14:58
Citaat van: miep op 12 augustus 2012, 10:33:44
hihi grappig

hoelaat begint ruki ?

haha b100 waar staat dat voor? Het klinkt wel stoer! Maar als je het echt erg vervelend vind zou ik handdoeken over de kooi hangen meestal houden ze hun snavel tot het licht wordt :)

Maar Ruki begon om 8 uur zoiets, maar ik had het dunne gordijn dicht dus als die open is denk ik ook wel zo vroeg :)

b100 =

vroege vogel :P

miep

b100 is een codenaam uit bassie en adriaan voor die boef.
aangezien die streken heeft. haha  ;D

Handoek helpt niet , hij krijst er gewoon doorheen whaha.

Savanna-c

oo aha tnx nou het klinkt in ieder geval hartstikke stoer b100 ;D

Savanna-c

O ja ik heb nog 2 foto's van Ringel (? nog steeds twijfel naam ?) Het gaat erg goed met hem en hij eet al bijna zelfstandig hij krijgt nog maar een klein beetje pap :)

O wacht de foto's staan op de andere computer ze komen straks

patty

hey,
misschien ruki en duki... heel iets anders ;D
maar verder alles onder controle?

miep

14 augustus 2012, 20:03:16 #220 Last Edit: 14 augustus 2012, 22:06:48 by miep
oh krijg je een nieuw vogeltje ? zo eentje als die ik heb ? (ongeveer :-P )

Ringel is wel een leuke naam
of als het een kluns is: Handige harry  (ook van bassie en adriaan, zo wil ik mijn volgend vogeltje noemen)
haha

Ruki en Remi
;D

Savanna-c

Citaat van: patty op 14 augustus 2012, 19:48:18
hey,
misschien ruki en duki... heel iets anders ;D
maar verder alles onder controle?

hmm het klinkt wel leuk... Maar verder gaat het goed hier hij is druk aan het oefenen om mij na te doen door fjie fjieuw te fluiten maar wel op zijn manier haha gewoon wat valkjes zelf doen soort krijsen alleen dan doet hij dat 2 x achter elkaar heel snel zodat het aardig klinkt :)

Citaat van: miep op 14 augustus 2012, 20:03:16
oh krijg je een nieuw vogeltje ? zo eentje als die ik heb ? (ongeveer :-P )

Ringel is wel een leuke naam
of als het een kluns is: Handige harry  (ook van bassie en adriaan, zo wil ik mijn volgend vogeltje noemen)
haha

Ruki en Remi
;D

Ach wat een leuke naam voor je volgende valkje! Iedereen zegt ook over Ruki wat een harry maar ik hou het bij Ruki hoor ;)

Maar Remi is wel een goeie die zet ik in mijn top 5 :)

-----------------------------------------------------------

Ps ik ben ook in australie aan het zoeken (in mijn atlas) Naar leuke plaats namen want dat kan natuurlijk ook :)

Savanna-c

Ik heb weer foto's van het andere valkje die nu toch wel een naam moet hebben :S

Maar hier zijn de foto's:

Echt een ijs prins :)

Hij is al goed bezig het begint nu op te schieten :):)

animallovertje

ziet er echt uit als een deugniet ;) haha

leuke foto's!
succes met het zoeken van de perfecte naam ;)
Nog 4 jonge valkjes beschikbaar!
http://valkendroom.webklik.nl/
--------------

Savanna-c

Haha dankje ja zoeken naar ''de'' perfecte naam is altijd een hele langdurige klus  ::)

Maar ik dacht aan iets van ijs in een andere taal of ijsprins zoiets :)

Maar ik weet het nog niet hoor  ::) ::) ::)

Met Ruki gaat het nog steeds heel erg goed het is een lief beessie en ik ben druk met hem aan 't trainen om hem over te laten vliegen maar nee hoor als hij geen zin heeft blijft hij gewoon zitten  :-\ Best irritant haha, maar het blijft een beestje en die hebben toch een eigen leven en ik kan hem niet dwingen dus dan stop ik er weer eventjes mee :)