19 juli 2025, 20:20:23

Het dagboek van Ruki en Kuifje!

Gestart door Savanna-c, 2 juli 2012, 17:56:53

« vorige - volgende »

Welke naam is leuker?

Bambi
0 (0%)
Pringle
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 0

Poll gesloten: 7 juli 2012, 12:34:31

Savanna-c

3 september 2012, 19:32:38 #330 Last Edit: 3 september 2012, 19:38:48 by Savanna-c
.

patty

ik zie een plaatselijke dieren winkel in de buurt casa villa in de maten 65,90,180 of zo....en 75,60,170..... de eerste is volgens mij rond de 179 euro. die van ons ziet me al aan komen hihi.

Savanna-c

Ik heb in jou dagboek 2 linkjes geplaatst wat goedkoper, wel 2e hands  ::)

patty

ja, ik heb ze gezien bedankt...maar een beetje ver weg.ik kom uit de buurt van eindhoven.hihi.maar het heeft geen haast.deze heb ik ook via markt plaats gekocht. 55 euro met stokken en een speeltje plus die standaard.niet duur.hier bij de jumper staat ie voor meer als 200 euro.pff beetje duur.dus ik heb best één koopje.

patty

haal naar weg, ik heb ze gezien thanks

Savanna-c

Ja idd!! Maar er zijn niet heel veel goedkope kooien volgens mij...

O en ik heb een ander onderschrift, zo laat ik hem wel een tijdje hoor pff, even snel in elkaar geflanst ik vondt Kuifje's buik toch echt niet koel meer  ::)

Dus nu even wat anders :)

patty

nieuw onderschrift nice....ik moet dat nog eens gaan uitvogelen ;D

Savanna-c

Niet zo moeilijk bij photobucket als je een foto uitkiest bij edit kan je allemaal bewerkingen doen en dan kom je er vanzelf wel achter wat alles is ;) Bij photobucket is alles best wel voorgekouwt :)

Maar nu ga ik Doeixxxx Ruki Kuifje en ik :)

Savanna-c

Vannochtend toch even geprobeert Ruki te kroelen door de tralie's en hij vondt het weer leuk, hij had dan gisteren denk gewooon een dipje :)

Gelukkkig :)

Ik heb trouwens een heel chil rooster!

maandag: 1e uur vrij
dinsdag: 1e 2 uur vrij
woensdag: half 9
donderdag: 1e uur vrij
vrijdag: half 9

Dus ik plaats 's ochtends ook nog wel eens wat :)

En in het weekend natuurlijk  ::)

Kuifje wil nog steeds niet altijd gekroelt worden maar evht alleen op die momenten dat hij bedeelt om gekroelt te worden bij Ruki, en dan doe ik het wel  :-*

Leuke dag verder ;)

miep

lekker joh
Voelt ruki zich wel goed verder ?

Savanna-c

Ik weet niet zo goed wat ik nou met Ruki moet vannochtend wilde hij nog een kroel, en nu moet hij weer niets van me hebben hij zit 2 seconden op mijn hand en weg issie weer, zelfs Kuifje blijft langer zitten!

Misschien al begonnen met puberen"?

Hoe weet je dat je valkje pubert?

Dat kan toch niet al in een paar maanden?

Hij is 19 weken, dus 4 maandjes ongeveer...

Kan een valkje van 4 maanden al puberen?

of is het gewoon een slecht humeurtje?

Ik vind het echt heel raar!!!

Maar verder is alles wel goed :) De spullen zijn binnen, en ze vinden het wel leuk en lekker zitten ik zal nog wel een keer foto's maken :)

Maar met Kuifje gaat ect alles goed niets over te klagen/ vertellen :) Niets raars gewoon Kuifje ;D

patty

hij heeft gewoon zijn week niet.... ;D

Savanna-c

Hij had idd zijn week niet naja 4 dagen ::)

Vandaag mocht ik hem weer kroelen maar niet lang wel meerdere keeren maar hij vind spelen leuken wel komt hij weer naar me toe maar wil nog niet in de kooi, ik denk dat ik toch iets te opdringerig was een keer, want hij wilde de kooi niet in toen heb ik hem denk te veel opgejaagd en was hij daar echt van slag van, want hij is nu gewoon echt wat banger dan daarvoor en dat is het enige wat er gebeurd is...

Kuifje is ook echt een lieffie hoor hij is zo lief, en cuteeee
Hij land zteeds op mijn hoofd hihi, en hij eet echt heerlijk van de pellets! Ruki eet nog steeds omdat het moet maarja ze worden wel gewend ;)

Maar ik wil wel weten vanaf welke leeftijd valkjes kunnen gaan puberen en hoe je het merkt, zodat ik het meteen als 1 van de 2 gaat puberen in de gaten heb en er rekening mee kan houden dat die niet zo lief meer is in die tijd!

patty

ze blijven vaag over de puber tijd.... ik denk wel dat het allemaal mee valt. gewoon elke dag een gezonde doses aandacht..tja we zullen zien. ;D