28 april 2024, 14:40:10

hij is aan het sterven.

Gestart door Lique, 25 september 2003, 17:44:20

« vorige - volgende »

Lique

Hoi allemaal,

Ik zal de tekst er nog een keer inzetten, want om een hele duistere reden, is mijn tekst verdwenen, waarschijnlijk niet goed opgeslagen ofzo.
Maarja, Ik wou iedereen enorm bedanken voor de lieve woorden naar ons toe, en voor nielsje.
Het was een lieverd. ik vind het heel jammer, dat hij er nu niet meer is. Het is natuurlijk niet zo als een valkje die al zolang bij je was, maar je krijgt er toch een band mee.
Je gaat je ook enorm schuldig voelen, als het mis gaat, en dat heb ik dus ook gedaan.
Terwijl ik ook weet, dat ik er niet meer uit heb kunnen halen.
het moest nou eenmaal zo zijn. Hij was niet sterk genoeg voor deze harde wereld.
Ook trudie wil ik heel erg bedanken voor het prachtige kaartje.
Deze komt zeker bij de tekst van Nielsje te staan, want ik vind het schitterend.
ALlemaal nogmaals bedankt voor de steun en medeleven.
Nielsje was een lieverd, en zijn broertjes en zusjes, ouders en wij missen hem enorm.

Groetjes LIque

Cobie

Hallo lieve schat.

De tranen lopen over mijn wangen. ik leef zo met je mee.
Ik ken dat gevoel van onmacht, en heb ik wel genoeg gedaan.
Denk maar aan mijn geparelde. Verwijt je nu niks je hebt gedaan wat je kon. Dat zijn dezelfde woorden die je tegen mij zei bij het overlijden van mijn valkje. Kop op meid, Nielsje hoeft nu niet meer te lijden. En is omringt door jouw liefde in je handen gestorven. Zet je schouders eronder en Niels vergeet je nooit meer.

Dikke kus Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Ellen

Hoi Lique,

Wat een aangrijpend verhaal en dan vooral die foto's
van Nielsje, zeer zielig om te lezen.
Leef met je mee..................

groetjes Ellen.

Vogellovertje

hoi lique

Wat erg nu..
Maar mischien is het ook beter..
Nu heeft hij geen pijn en is hij bij allemaal andere valkjes..
En geloof me ..hij leeft nog..diep in je hart loopt hij rond en steunt hij je met alles..

Het is ook niet jou schuld
je hebt je best gedaan..

Sterkte.

Loraine

daan

Hoi Lique,

Ik lees dit nu pas, ben erg druk de laatte tijd, sorry dat ik je niet heb kunnen steunen meissie. Potverdorie wat een elende.
Kop op he, sterkte toegewenst.

Knuf Daan

Lique

CitaatHallo lieve schat.

De tranen lopen over mijn wangen. ik leef zo met je mee.
Ik ken dat gevoel van onmacht, en heb ik wel genoeg gedaan.
Denk maar aan mijn geparelde. Verwijt je nu niks je hebt gedaan wat je kon. Dat zijn dezelfde woorden die je tegen mij zei bij het overlijden van mijn valkje. Kop op meid, Nielsje hoeft nu niet meer te lijden. En is omringt door jouw liefde in je handen gestorven. Zet je schouders eronder en Niels vergeet je nooit meer.

Dikke kus Cobie.
Hoi Cobie,

Nee, hij blijft altijd hier bij me, hij heeft echt een plekje in mijn hart.
Ik heb zijn verhaal klaar, voor in het "ïn memoriam" gedeelte.
En zo kan ik altijd het verhaal van nielsje lezen.

dikke kus terug :-*

Lique

CitaatHoi Lique,

Wat een aangrijpend verhaal en dan vooral die foto's
van Nielsje, zeer zielig om te lezen.
Leef met je mee..................

groetjes Ellen.

Hoi Ellen,
Ja, het was wel wat hoor, om mee te maken. Aan de ene kant, is het wel goed, om het sterven van zo dichtbij mee te maken, ik weet nu precies hoe het gaat.
Met alle nare dingen, wat je ziet en meemaakt, het heeft een soort reden. En een leer.
En zo probeer ik het nu op te vatten.

Groetjes Lique

Lique

Citaathoi lique

Wat erg nu..
Maar mischien is het ook beter..
Nu heeft hij geen pijn en is hij bij allemaal andere valkjes..
En geloof me ..hij leeft nog..diep in je hart loopt hij rond en steunt hij je met alles..

Het is ook niet jou schuld
je hebt je best gedaan..

Sterkte.

Loraine
Hoi Loraine,

Ja, voor kleine Nielsje is het beter, want ik weet niet, of hij echt gelukkig zou zijn, als hij ouder was.
Toen hij hier nog was, leek hij wel heel erg gelukkig, want hij was altijd bezig met prrr geluidjes aan het maken en noem maar op, lekker vliegen.

Groetjes Lique

Lique

CitaatHoi Lique,

Ik lees dit nu pas, ben erg druk de laatte tijd, sorry dat ik je niet heb kunnen steunen meissie. Potverdorie wat een elende.
Kop op he, sterkte toegewenst.

Knuf Daan
Heej daan,

Het geeft niets, ik kan jou ook niet altijd steunen, met wat je meemaakt. En jij bent ook druk met jouw dingen. Je kan ook niet altijd rekening houden met andere mensen.
Maar ik vind het heel lief, dat je alsnog reageerd.

Knuffie en een dikke kus Lique

VaLKPaRKieTJe

Hoi Lique,

Erg zielig wat ik hier lees. Voor Nielje dat het zo heeft moeten gaan en voor jou omdat je 1 van je lievelingetjes bent verloren.
Ik hoop dat de andere valkjes je helpen het een beetje te doen vergeten.

Veel sterkte toegewenst en ik hoop dat je bij een eventuele volgende meer geluk zal hebben.
Wat ook eerder gezegd is, verwijt jezelf niets, geef jezelf de schuld niet, want het is jouw schuld niet, onthoud dat goed, je hebt er alles aan gedaan om hem alsnog een leven te schenken, gelukkig bij jou, alleen dat heeft zo niet mogen wezen. Ik hoop dat voor de rest alles beter gaat nu, en dat je dit niet nog een keer hoeft mee te maken.

Sterkte meid.

Gr. Mariette

Violet

Oef, ik ben een tijdje weggeweest en las zojuist pas deze thread en ik schoot meteen vol.

Sterkte Lique, en ik denk dat Nielsje idd op een mooite plek is :)