24 juli 2025, 06:18:50

papegaaienziekte?

Gestart door Lique, 24 oktober 2003, 00:00:53

« vorige - volgende »

Linda Achter

Lieve Cobie,

Dus jij denkt wel even te moeten oordelen over wat een ander wel of niet zou moeten schrijven... Dacht het dus even niet he! Ik zie in ieder geval dat er niet veel voor nodig is om jou tot verbijstering te brengen. Heb je er eigenlijk wel wat van begrepen wat er gezegd wordt? Ik bedoel het lijkt me duidelijk dat iedereen het beste voor heeft met zijn of haar beestjes. Maar dat iedereen nu ineens een enge ziekte onder de leden heeft vind ik persoonlijk een beetje overdreven. Lijkt me dat we hier in Nederland allemaal weten dat de overgang van warm naar koud weer wel eens een griepje of verkoudheid met zich mee kan brengen. Vorig jaar voelde je misschien ook beroerd maar heb ik toen iemand gehoord over de papegaaienziekte?
Kinderachtig vind je de reactie van Ria...dus jij komt hier alleen als je denkt dat je wat sensatie kan trappen? Dan weet ik dus nog niet zo zeker wie hier de kinderachtige figuur is... Heel eerlijk gezegd had ik niet van jou verwacht dat jij tot zo'n laag niveau zou zakken. Ik ben het helemaal met 99% van de reacties hier op de site eens dat het allemaal even triest is dat die valkjes het loodje leggen. Ik bedoel het is natuurlijk nooit de bedoeling om een beestje te zien lijden. Iedereen is ook verschrikkelijk blij dat Lique en haar vriend hun valkproblemen openbaar hebben willen maken. Maaaar... het is allemaal een beetje ge-escaleerd toen mensen te horen kregen wat de symptomen waren. Er was hier werkelijk waar geen gezond mens meer aan het typen. Iedereen had wel een mening... en laten we toch voorop stellen dat dat niet erg is.
Maar Cobie jammer dat jij er dan weer net voor kiest om je nooit in de discussie te laten horen, behalve als je een mogelijkheid ziet om na te trappen.

Voorts wens ik iedereen met zieke en gezonde valkjes sterkte in deze onzekere tijden. Maar wordt het niet weer eens tijd dat ik hier wat vrolijke noten hoor? Het wordt tijd voor opbeurende woorden en berichten wat mij betreft. Dus kop op!

Groetjes Linda

Lique

27 oktober 2003, 22:53:21 #136 Last Edit: 27 oktober 2003, 23:24:00 by Angelique
Oeps, berichtje gewist.

Nog maar een keer:

Hoi Ria,

Je kent ons al langer, en je weet ook, dat wij jouw en alle andere IP nummers kunnen zien.
Ik vind het niet terecht, dat je iets onder een andere naam plaatst.
Dus wees volwassen, en kom op je eigen naam, of niet.

Je kan het ook op een positieve manier erneer zetten, én onder je eigen naam. Zal wel net zo eerlijk zijn denk ik.

groetjes Lique

Linda Achter

Hoi Lique,

Is het misschien vreemd als Ria een keer visite heeft (toevallig ook een valkjes liefhebber)...? Ik bedoel op een gegeven moment wordt het een beetje ons kent ons in de omgeving. Ik bedoel onderhand weet je wie er in de buurt valken heeft en ja met iemand met dezelfde intresses praat het leuker dan iemand die totaal anders is. Dus ik ben op visite hier. Ria vertelt me het verhaal en IK kies ervoor om te reageren. Dus hier heeft Ria niets mee te maken, ik zit alleen achter haar pc. Heb jij daar een probleem mee Lique?

Groet Linda

Lique

Hoi Linda!
Ik heb er problemen mee op welke manier jij mensen loopt af te bekken.
En dat zal ik niet toelaten.
En als jij door blijft gaan, zal ik me genoodzaakt voelen, om jou, dus ook Ria te moeten blocken van deze site.
Dus kiezen of delen, dimmen of wegblijven!

Speedy

Wat jammer dat de sfeer zo verpest word, alleen maar omdat er iets ergs aan de hand is.
Ik dacht dat we elkaar dan juist zo nodig hadden om te steunen?
Kan dit echt niet tot een goede oplossing komen?
We houden toch allemaal van onze hobby?

Groetjes,
     Trudie

Linda Achter

Lieve Lique,

Maakt ons niet uit wat je doet, wij hadden namelijk voor onszelf al besloten om weg te blijven... Veel gezondheid toegewenst!

Groet Linda

Cobie

Hallo Ria en Linda.

Wat fijn dat jullie op deze manier mensen aanvallen.
Zeker niet veel anders te doen. Als je zo flink bent speel je via IM je telefoonnummer door dan kan ik je ff bellen. Hoef je ook op MSN niet meer over mij te lullen. Beschouw dit maar als waarschuwing.

Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Lique

CitaatLieve Lique,

Maakt ons niet uit wat je doet, wij hadden namelijk voor onszelf al besloten om weg te blijven... Veel gezondheid toegewenst!

Groet Linda
Hoi jullie beide.

Tja, dat is jullie probleem, wat jullie willen doen, moeten jullie lekker zelf weten.Alleen ga daar geen andere mensen mee lastigvallen.
Ria had al eerder besloten om weg te gaan, alleen zo te zien is het mislukt.
Trouwens, Ria heeft nog een kooi van mij bij haar staan, dus zal ze nog wel contact met mij moeten op nemen, om deze kooi.
Jammer, dat als jullie een keer lekker gezellig bij mekaar zijn, dat je alleen maar achter deze site zit mee te kijken, en negatief te doen. Als ik bezoek heb, zou ik het gezellig maken.

groetjes lique

Natalie

27 oktober 2003, 23:33:08 #143 Last Edit: 27 oktober 2003, 23:34:59 by Natalie
Jammer dat Ria haar visite voor het karretje laat spannen om ook te reageren. Het zou meer voor haar pleiten als ze zelf even reageerde. Ik denk dat dit helemaal niet het juiste moment is om enkele vaste bezoekers van deze site als 'sensatietrappers' af te schilderen. Voor je zo'n opmerking maakt is het misschien handig om zelf eerst even in de spiegel te kijken voordat je anderen hiervan beticht. Bovendien denk ik dat de situatie dermate ernstig is dat je maar iedereen maar beter tijdig kunt informeren (ook al onstaat er dan meer ongerustheid) dan wanneer je alles maar in de doofpot stopt. En om nu Cobie als zondebok te bombarderen vind ik wel erg ver gezocht. Dus Ria en Linda,.....blijf weg als je alleen komt om de sfeer te verpesten, en ga niet vervelend doen tegen anderen die jullie geen strobreed in de weg leggen. Erg kinderachtig allemaal hoor! Je mag hier best een eigen mening hebben, en die mening mag je ook best naar buiten brengen, maar als je zo achterlijk gaat zitten doen dan heb je deze commotie helemaal aan jezelf te danken.

demi

hoi lique/peter

ik wilde ff jullie beide veel sterkte wensen en dat die enge ziekte maar vlug de kop ingedrukt wordt!!

en de rest komop he laat je niet gek maken!!!
en ook  een
knuf diana w :-*

daan

ppppfffffff wat een gezeik.
Dit gun je ergste vijand nog niet toe, maar blijkbaar denken Linda en Ria daat heel anders over. Ik vind dit echt in en in triest!!!!!! Juist door het melden van deze ziekte is iedereen meer en meer op zijn hoede.
En daar ben ik erg blij om er zijn dus inmiddels al meerdere mensen met valkjes die besmet zijn. En door dit dus volgens jullie aan de grote klok te hangen gaan mensen zodra er 1 aanwijzing is gelijk naar de DA.
Wat een zielige figuren zijn jullie zeg..............!
Je had al besloten om weg te gaan ( blijkbaar was je nieuwsgierig te groot om toch op de site te kijken) nou ik hoop dat je nu besluit om weg te BLIJVEN. En van jullie 2 hoef ik geen eens medelijden.
gggrrrrr. wat heb je toch een vreemde mensen op de wereld.

Gr Daan

Tara

Jeetje dit wordt alsmaar heftiger .... Ik vind het een beetje jammer dat het zo afloopt .... En dat alleen om zijn eigen mening ... Ik vind het erg jammer, dat Linda zo reageert, dat is ook weer zo'n eigen mening, waar anderen dan weer boos op worden, ik begrijp het wel denk ik allemaal zo'n beetje ... Maar het is toch niet leuk om in ruzie te liggen .... Ik hoop dat alles weer goed komt. Ria, als je van het forum wou gaan, moest je je naam verwijderen ... Dan pas zou je er echt zijn afgegaan. Ik zeg nou zelf niet dat je MOET, want je zei zelf dat je weg zou gaan. Misschien die kooi opsturen naar Lique, want zelf brengen, zal volgens mij niet echt lukken, want vrede sluiten, zal nu nog maar moeilijk gaan, het kan, maar het is moeilijk want er zijn harde woorden gevallen ... Breng ze in ieder geval wel terug Ria, want anders komen er meer vodden en dat weet je, en voor Lique is het ook niet leuk dat ze 'r kooi niet terugkrijgt.

ziralioness

Ik zie hier wat buitengewoon nare en kinderachtige dingen gebeuren dus zal ook even kort reageren;

Allereerst aan Linda & Ria;
we hebben het hier over een ernstig onderwerp en over de gezondheid van mens en valk. Het is verschrikkelijk wat hier gebeurd en mijns inziens verdienen Lique en Peter onze steun; jullie gekibbel tegen leden is dus hoogst misplaatst en zeer ongewenst. Ik ben zeer blij met jullie besluit te vertrekken, want mensen als jullie zijn we liever kwijt dan rijk, maar had liever gezien dat jullie dat hadden gedaan zonder nare berichten te sturen. Daarmee lijkt me dat ik genoeg heb gezegd.

Lique & Peter, en natuurlijk alle anderen... heel veel sterkte met dit verdriet... ik vind het vreselijk!
En natuurlijk heel veel sterkte bij de huisarts straks, laten we hopen dat alles meevalt.

Groetjes,
Diane

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Peter

Hallo allemaal,

Heel erg bedankt voor jullie steun. Dat stel ik echt heel erg op prijs.

De reaktie van een gast had ik zelf al wel verwacht, dit is al vaker gebeurt als iemand het forum verlaat op een negatieve manier. Dan komt er vrijwel altijd een gast bericht of meerdere gast berichten van de computer van de persoon die het forum verlaten heeft die een steun moet zijn voor diegene die het forum verlaten heeft, en er wordt daarbij ook altijd iemand aan gevallen die nog aktief op het forum aanwezig is. Dit is dus niks nieuws voor.

Wat ik persoonlijk jammer vindt is dat Ria zelf niet gereageerd heeft, Linda ken ik zo ver ik weet niet omdat ze ook gereageerd als gast, maar met de reaktie "Maakt ons niet uit wat je doet, wij hadden namelijk voor onszelf al besloten om weg te blijven..." lijkt het toch dat ze vaker kwam.

De meeste mensen die al langer op het forum zitten weten deze onenigheden vast nog wel.

De mensen die ons kennen weten dat wij ons hart en ziel in de valkjes en de website stoppen en nu is iets ergs aan de hand met onze valkjes en dan vinden sommige mensen het toch belangrijker om hun gelijk of iets dergelijks te halen in dit toch al gevoelige onderwerp en vervolgens mede te delen dat ze niet meer terug komen. Zelf vindt ik het verre weg respectloos, we staan eerst voor de mensen klaar en helpen waar nodig op diverse manieren en vervolgens is er een menings verschil en plof ze zijn weg. Iedereen is vrij om een mening te geven en dat houdt ik ook graag zo maar let op waar je iets plaatst en hoe je het brengt.

Ik stop nou maar...

Groetjes,
Peter

Tara

Hoi Peter,

waw, wat mooi gezegd, ben het absoluut met je eens hoor. Je hebt helemaal gelijk vind ik, en nog vele anderen, ben ik zeker. Het is inderdaad zo ... Dat als iemand het forum verlaat wegens ruzie, dat er een gast afkomt met verwijtende woorden ... Ik vind dat wel kinderachtig ... Zeker als ze het op een andere naam zetten ... Dat vind ik nog het kinderachtigst van al ...

Sterkte he Peter, trek het je maar niet te veel aan, iedereen hier weet dat jij en Lique het best voor jullie valkjes en deze site willen, ik weet dat ook. Mensen die zo reageren, zijn jaloers, stikjaloers ... Ik hoop dat alles weer goedkomt met jij, Lique, Daan, ... en om niet te vergeten Mandy en nog meer en al jullie valkjes. Wat Ria alias Linda zeiden, kwetste mij ook in jullie plaats, wat moet dat dan voor jullie zijn geweest, jullie kenden Ria nog beter :-/. Nou, zo zie je maar, een oorlogje komt uit een kleinigheidje ...

Sterkte allemaal ...

Groetjes, Tara