6 mei 2025, 07:01:42

gezocht , valkparkiet lutino

Gestart door XxLindaxX, 12 februari 2004, 16:38:03

« vorige - volgende »

XxLindaxX

12 februari 2004, 16:38:03 Last Edit: 13 februari 2004, 18:59:01 by tigergirl
hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een jong lutino valkje wat net zelfstandig kan eten. Het liefst uit de omgeving Eindhoven.

Coco en Chantal

12 februari 2004, 17:38:13 #1 Last Edit: 12 februari 2004, 17:41:51 by Coco__en_Chantal
hallo
wat leuk dat je ook een valkje neemt.
Hier op deze site kun je ook kwekers vinden , maar je zou ook eens hier kunnen kijken www.vogelarena.com daar heb ik zelf onze chanel (lutino)vandaan, bij de heer damen in liessel 0493-341357 je zou daar eens kunnen informeren of hij al jonkies heeft.

laat wel even iets weten of je iets gevonden hebt, je kunt natuurlijk ook marktplaats in de gaten houden, staan er ook geregeld valkjes te koop.
Succes in ieder geval

oja maar soms is het wel hel moeilijk te zeggen of het een mannetje is of een popje meestal is dat ze merken aan het gedrag en dat kun je nog niet als ze zo jong zijn.
Maar mocht het een mannetje zijn , dan is dat echt net zo leuk hoor, ik heb zelf nu een popje en een manneke.

groetjes chantal
Groetjes Chantal en de valkjes

carco

Hoi Tigergirl

Ik weet niet hoeveel haast je hebt en of bij mij de eieren weer uitkomen, maar ik heb in november een nest gehad waar 1 lutino jong bijzat, dus er is kans dat er weer 1 komt, maar dan moet je nog wel even geduld hebben ( en ik weet natuurlijk niet of alles goed gaat).
Ik woon alleen wel in Dordsrecht!
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!