Hobbykwekerij Sephora - Linda *gesloten*

Gestart door Lin, 10 april 2012, 08:51:48

« vorige - volgende »

Lin

Als het niet kan moet je het zeker niet doen Inge.
----------------------------------------
even wat nieuwe fotos.
er zijn wat wisselingen geweest.

Ik heb dus bij de drie cinnamon witmaskers, 1 bonte cinnamon opaline van de pale fallows er bij gelegd en een bonte pale fallow.

De pale fallows hebben er twee minder en daar zijn de twee bronze fallows bij gekomen. Het ging zo slecht met de drie dat ik dat besluit heb genomen. De kleinste heb ik te laat geholpen dat mocht niet meer baten die is dood gegaan.

Eerst maar even de oudste van de bronze fallows, jammer dat het kuifje niet doorkomt..  :-\

Dit is dus een cinnamon opaline split bronze fallow, geslacht onbekend, te reserveren.

en dan de 5 die nu bij elkaar liggen.

De oudste een bonte cinnamon witmasker man split opaline, te reserveren,

Dan de cinnamon opaline witmasker pop, te reserveren

en de laatste van het nest wederom een bonte cinnamon witmasker man split opaline, te reserveren

En dan de twee die er bij liggen. Een Witmasker Bont Cinnamon Opaline split voor Pale fallow pop (er bleek nog cinnamon in het koppel te zitten!) ze is te reserveren.

En dan een Pale fallow Bont split voor Witmasker, ook te reserveren. Indien man dan nog split lutino opaline.

Vervolgens de andere pf jongen die bij hun echte ouders liggen. Ik kan nog niet alles zien, opaline of cinnamon, maar dit is wat ik nu denk:

Wederom een Pale fallow Bont split voor Witmasker, ook te reserveren. Indien man dan nog split lutino opaline.

En dan een bont opaline split witmasker pale fallow.
Indien man dan nog split lutino opaline. Te reserveren.

bonte pale fallow split witmasker. Indien man dan nog split lutino opaline. te reserveren.

Bont opaline witmasker pale fallow, te reserveren.

Bonte witmasker split pale fallow, te reserveren.

en dan de twee cinnamon opaline bronze fallows beide te reserveren, indien man dan split lutino. dit gaat dus heel slecht ik heb vandaag ze bij het pf koppel neergelegd en hopen dat snel de veertjes komen.  :'(

De oudste

de jongste

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Lin

Vandaag ben ik op bezoek geweest met rianne om bij Yvon en Rene om een geelwang koppel op te halen. Het was erg gezellig en we hebben mooie dieren daar gezien. Bedankt nogmaals.

Ze lijken heel klein maar dat komt door de camera. Zal later nog wel betere fotos maken van de zijkant.

De rechter is de man. Beide zijn dus bont opaline cinnamon geelwangen.

Alexandra

owwwwww... normaal ben ik niet zo van de geelwangen maar deze zijn mooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii  :)

Prachtig mooi koppel hoor !!!

Check out m'n website: http://www.Lichtstadvalkjes.nl

*Yvon

Hoi hoi

Geen dank !!  ;)
Wij vonden het ook gezellig.  ;D
Veel plezier met Clark en Bijoux.  :D
Je hebt ook hele mooie jongen in de blokken.

dit gaat denk een heel mooitje worden.  :-*

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Lin

Dank je Alexandra,

Ja is mooi koppel, ik ben er gelukkig mee.
-------
Hey Yvon,
Ja die wordt denk ik ook wel mooi, alleen even wat meer veertje op de kop nog  :)

Saar

Mooi koppel heb je er bij gehaald :)
Bijoux is ook al zo geel!
Ik heb een zusje van haar zitten, Lotje.
Zij is ook zo geel :)
Groetjes Saar :-*

Inge88

Mooi koppel hoor!
Ik vind het popje stiekem wel iets mooier, van bovenaf gezien in elk geval, omdat ze zo enorm geel is.  :)

Jaimy

mooie mutatie's heb je zitten zeg!  :D Ik had ook 3 mooie jongen in het blok..2 daarvan hadden kans om bronze fallow bont te worden, maar helaas hebben de ouders niet goed gevoerd en zijn de jongen na 2 weken overleden..echt zuur!

Mooi geelwang koppeltje! ik heb een cinnamon bonte geelwang pop die ook zo overgoten geel is! Ben benieuwd naar de andere foto's!

Gr, Jaimy  8)

Lin

Alexandra bedankt.

hey saar, oh wat leuk!

Dank je Inge. Ja de pop is echt mooi geel.

Jaimy dank je. Jammer dat het bij jou niet gelukt is.

Lin

Hierbij de nieuwe fotos van de Bronze- en pale fallows en de cinnamon witmaskers.

Eerst de 6 jongen van de pale fallows.
Deze bont opaline witmasker split pale fallow is nog te reserveren.

en voor dit jong heb ik dit koppel gekocht  :-* een bont opaline witmasker pale fallow. Ik denk dat ik nu sinds 9 (?) jaar voor het eerst een jong ga houden.

Bonte cinnamon pale fallow te reserveren.

en een bont opaline pale fallow, ook te reserveren

Deze kale rakker is ook te reserveren, een bonte cinnamon pale fallow. Ligt bij de cinnamon witmaskers omdat de verdeling anders niet zou kloppen.

deze bont opaline cinnamon witmasker pop split pale fallow, is de dikste met 122 gram met volle kropen die gaat naar Rianne. Die ligt ook bij de cinnamon witmaskers.

het oudste jong van de bronze fallows van een leg ervoor, te reserveren. een cinnamon opaline split bronze fallow

De bronze fallows, die helemaal kaal geplukt waren en nu sinds nog geen week bij de pale fallows liggen. Beide zijn nog te reserveren.
Deze kale krijgt nu binnen enkele dagen al veel pennen. Gaat de goede kant op!

In gewicht bijna verdubbeld, je ziet nu goed het verschil op de vleugels/pennen deze is echt wit in vergelijking.

De jongen van de cinnamon witmaskers.
Gereserveerd

Gereserveerd.

cinnamon opaline witmasker pop, nog te reserveren.

En even een andere foto van het geelwang koppel waarbij je het verschil ziet:

Inge88

Citaat van: Lin op 23 mei 2012, 09:09:01

en voor dit jong heb ik dit koppel gekocht  :-* een bont opaline witmasker pale fallow. Ik denk dat ik nu sinds 9 (?) jaar voor het eerst een jong ga houden.

Ik mis iets. Heb je het geelwang koppel gekocht vanwege dit jong?

Mooie plaatjes van de jongen weer! Er zitten echt schattige bij.

carco

Klik op het plaatje voor onze site!

samantha21

wat een prachtige valkjes.. moet me echt in bedwang houden  :)

echt schatjes.. :)

Larissa

hey hey

super dat het nu goed lijkt te gaan met de jongen, en wauw je hebt er een mooi koppeltje bij.
Ik heb ze al 2 keer in het echt mogen bewonderen bij Yvon, en ze zijn nog mooier als op de foto

XX

Lin

Hoi inge, nee ik bedoel mijn pale fallow koppel! ;D

Dank je Caroline!

Hoi Samantha, nou als je het niet wil moet je het zeker niet doen.

Hoi larissa. Ja in het echt zijn ze nog mooier, ik tref het maar. Ja ben echt blij dat ik jongen kon overleggen en dat alles goed gaat.